twitter:_Median_ twitterde op woensdag 04-02-2015 om 16:57:09Delusional leader of the Turkmen minority in #Kirkuk: "We'd like #Peshmerga to leave Kirkuk once fighting is over". http://t.co/5PLZhY88xE reageer retweet
twitter:_Median_ twitterde op woensdag 04-02-2015 om 18:04:18Kurdish MP responds: "Without #Peshmerga, u would be displaced & our women as well as yours would be sold as slaves"https://t.co/OdcsBbxUEL reageer retweet
twitter:_Median_ twitterde op woensdag 04-02-2015 om 18:05:59#PT He also quoted a Turkmen oil worker who was recently taken hostage by #ISIS and freed by #Peshmerga: "Thank god and thank Peshmerga". reageer retweet
twitter:_Median_ twitterde op woensdag 04-02-2015 om 16:57:55Sure thing, mister Turkmen. We'll replace the #Peshmerga with PKK guerillas, they really love Turks. #PT reageer retweet
Haha, dit bedoel ik dus. Precies weer een teken dat de christenen vooral bezig zijn met verraad. Barzani wordt keihard in zijn rug gestoken door die Assyrische leugenaars. Ik snap sowieso niet waarom Koerden de christenen helpen, laatste keer toen ik op internet keek zag ik Assyriers overal Koerden en Turken beschuldigen van genocide enzovoorts.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef vigen98 het volgende:
Christians in Iraq Forming Militia to Defend, and Possibly Retake, Ancestral Lands
[ afbeelding ]
Should I stay or should I go?
For years, Christians in Iraq have had the words of that old Clash song in the back of their minds. And this year, as the Islamic State moved into the historic Assyrian Christian lands in northern Iraq, the lyrics have gone from the back to the front of the minds of many.
But, as the troubles of 2014 have led many to flee from their homes and villages and even their country, some Christians are beginning to sing another tune: Stay and Fight.
This week, the Assyrian Democratic Movement, the main political party of Assyrians in Iraq, announced the formation of a largely (but not exclusively) Christian militia that hopes to defend Christians from further onslaught of the Islamic State and maybe even contribute to taking back lands that were lost to the Islamist group.
Called the Nineveh Plain Protection Units, the group now has between 500-1000 men in training, said David W. Lazar, a Baghdad native who runs the American Mesopotamian Organization that is helping to support the project.
1: Iran gaat dat nooit toelaten omdat Iran heel Irak onder controle wil.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef vigen98 het volgende:
Assyrians Need Autonomous Region, Says Advisor to Mosul's Governor
http://aina.org/news/20141210231844.htm
Libanon? Egypte? Syri? Iran? Irak? Isral? ( Of Palestina wat jij wilt ) Allemaal landen met best wat christenen hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
1: Iran gaat dat nooit toelaten omdat Iran heel Irak onder controle wil.
2: Turkije gaat dat nooit toelaten omdat Turkije geen extra vijandelijke christelijke organen in het middenoosten wil, Armenie is al genoeg.
3: De soennitische Arabieren zullen ook een autonoom gebied eisen, dus Irak gaat het niet toelaten.
Er is begin 2014 al groen licht gegeven door het Iraaks parlement voor het oprichten van een Assyrische provincie, alleen hadden ze er geen haast mee. Nu moeten ze wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef vigen98 het volgende:
Assyrians Need Autonomous Region, Says Advisor to Mosul's Governor
http://aina.org/news/20141210231844.htm
Ik heb nooit gezegd dat christenen uit het middenoosten moeten verdwijnen. Slechts separatistische christelijke organisaties, zoals de terroristische NPU/ASLA, die hebben geen plaats in het islamitische middenoosten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Libanon? Egypte? Syri? Iran? Allemaal landen met best wat christenen hoorVooral Libanon en Egypte
Terroristische NPU? Ik snap jouw haat tegen christenen niet man... Wat hebben ze jou ooit aangedaan? Komt het door Armeni of Rusland?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat christenen uit het middenoosten moeten verdwijnen. Slechts separatistische christelijke organisaties, zoals de terroristische NPU/ASLA
we hebben al gepraat in de DM, we hoeven 't niet te herhalen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Terroristische NPU? Ik snap jouw haat tegen christenen niet man... Wat hebben ze jou ooit aangedaan? Komt het door Armeni of Rusland?
De NPU krijg wapens van de KRG en de VS, ze zijn een erkende strijdmacht binnen Irak.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat christenen uit het middenoosten moeten verdwijnen. Slechts separatistische christelijke organisaties, zoals de terroristische NPU/ASLA, die hebben geen plaats in het islamitische middenoosten.
twitter:AssyrianDefense twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:36:23#NPU #Assyrian soldiers with new weapons - More to come! http://t.co/ZchA6c912q reageer retweet
In mijn ogen zijn ze een separatistische terroristische organisatie die het middenoosten wil verdelen. Kunnen moslims in Europa islamitische partijen beginnen met wapens en autonomie eisen? Nee. Dus waarom zouden terroristische christelijke organisaties dat wel kunnen in het middenoosten?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De NPU krijg wapens van de KRG en de VS, ze zijn een erkende strijdmacht binnen Irak.
Wat jij en ik er van vinden is niet relevant, ik benoem slechts de feiten zoals deze er voor staan in Irak.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:21 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn ze een separatistische terroristische organisatie die het middenoosten wil verdelen. Kunnen moslims in Europa islamitische partijen beginnen met wapens en autonomie eisen? Nee. Dus waarom zouden terroristische christelijke organisaties dat wel kunnen in het middenoosten?
Omdat ze daar thuishoren wat snap je daar nou niet aan? Heb jij wel de geschiedenis van Assyrirs gelezen? Ze bestaan veel en veel langer dan Turkije hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:21 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn ze een separatistische terroristische organisatie die het middenoosten wil verdelen. Kunnen moslims in Europa islamitische partijen beginnen met wapens en autonomie eisen? Nee. Dus waarom zouden terroristische christelijke organisaties dat wel kunnen in het middenoosten?
twitter:Zinvor twitterde op woensdag 04-02-2015 om 19:57:31Armenia will open a consulate in Iraqi Kurdistan & launch twice-weekly flights between Erbil & Yerevan. http://t.co/nh0TQRWCzL #TwitterKurds reageer retweet
Horen moslims niet thuis in Europa dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Omdat ze daar thuishoren wat snap je daar nou niet aan? Heb jij wel de geschiedenis van Assyrirs gelezen? Ze bestaan veel en veel langer dan Turkije hoor
Euhm nee? Ze zijn immigranten van dit land net als ik, ik hoor hier eigenlijk ook niet ik hoor in Mosul te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:25 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
Horen moslims niet thuis in Europa dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |