SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alsof ze een ballon leeg laten lopen, zo hard gaat het op het moment
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:50 schreef DuTank het volgende:
Ik heb weer een geweldige (matige) aflevering gemaakt beste vrinden.![]()
![]()
![]()
Hier zat ik al de hele week op te wachten, EINDELIJK een nieuwe episode
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zo jammer dat de nieuwe TOTW dus nu ondergesneeuwd wordt door de nieuwste van Dutank.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Logischquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo jammer dat de nieuwe TOTW dus nu ondergesneeuwd wordt door de nieuwste van Dutank.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
''It arrowed right in the corner''
gr gr dutank
Opvulling was nodig blijkbaarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sif benzema dus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen Zouma, ook terecht ook want die verdiende hem ook nieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar wel SIF Menez
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Banen worden hier niet besproken![]()
![]()
Ik had wel een baan voor hem.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Banen worden hier niet besprokenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar alleen SIF Benzema als echte topper, verder niet echt een geweldig interessant totw voor mij iigDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Cabella
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toch knap dat zij de fout van EA niet overnemenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/15/totw/totw21/
Wat zijn ze toch weer snel he.![]()
![]()
Maar op RMquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
2x dezelfde dude, zie ik nu pasquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch knap dat zij de fout van EA niet overnemen
[ afbeelding ]
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |