Gatsie, dat is zo naarquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef NotTheSame het volgende:
Helaas, geen goed nieuws. RS heeft doorgezet. Inmiddels zitten we op de kinderafdeling en moeten we minimaal een nacht blijven.
Ik kan alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen momenteel. Wanneer word het hier eindelijk eens rustig.
pic.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Getverderrie NTS. Sterkte!
Fijn dat L het zo goed deed JM!
Hier een nieuwe truc: als ik zn handje goed zet houdt M zn eigen fles vasthilarisch en handig!
ermahgerd wat cutequote:Op woensdag 4 februari 2015 15:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is bij papa op schoot, maar bij mij doet ie t nu ook
Mnohquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is bij papa op schoot, maar bij mij doet ie t nu ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:23 schreef NotTheSame het volgende:
Dankjulliewel voor alle lieve woorden.
Piranha is inmiddels stabiel. Saturatie is netjes alleen een te hoge hartslag omdat zijn lijf zo hart moet werken tegen het virus. De komende nacht zal uitwijzen wat het strijdplan gaat worden en of we de piek al gehad hebben of dat deze nog gaat komen.Oh NTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik voel met je mee . Ik voel me zo'n faalmoeder momenteel, ben zelf te ziek stiekem om voor mijn zieke baby te zorgen en daarnaast nog eens een niet fitte peuter erbij te handelen
. En dan kan S morgen niet naar het kdv en dan baal ik daarvan omdat ik zelf uit wil zieken
. En een zieke baby met koorts breng ik dan weer niet zo snel naar een oma. Ik weet dat ik het mezelf moeilijk m aak maar GOD wat ben ik hier klaar mee
/eieindeklaagzang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |