abonnement Unibet Coolblue
pi_428567
Koos moet de inkt inleveren........eerst laat BB het 5 weken oogluikend toe en nu mag het ineens niet meer...
Wil BB Koos het huis uithebben?
pi_428578
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
uit
  maandag 30 oktober 2000 @ 14:54:42 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_428596
Volgens mij wil VOO nu gewoon testen of de groep geluisterd zou hebben naar het gezemel van Ed en zich krachtiger op zou stellen tegen BB. VOO hoopt dat het nu door dit soort dingen wat smeuiiger wordt, maar natuurlijk niet als Koos vertretkt en er weer een nieuwe in moet.

Ben benieuwd.

***
pi_428598
Niks Koos het huis uit...
Gewoon testen of die zogenaamde oproep van f*ckED om meer weerbaarheid in het huis wel tot die suffe club is doorgedrongen.

Ze proberen ze gewoon uit de tent te lokken. Maar het mislukt meteen, want het enige dat Koos kan bedenken is een compromis of het loze dreigement dat ie het huis uit zal gaan.

.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_428603
Sorry BrightEyes, dubbele post met hetzelfde idee....
.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_428614
Hebben ze niks van ed geleerd ?? Georgie is het met koos eens maar zegt regels zijn regels dus moeten we het inleveren

eergisteren had georgie het er nog over dat hij mensen mist in het huis die hun mening durven te uiten .. hij bedoelde zichzelf waarschijnlijk.

Gewoon niet accepteren en niet de inkt inleveren !!

pi_428651
Ed heeft de laatste dagen in het huis veelvuldig zitten schrijven, dat hebben we ook allemaal kunnen zien, de vellen papier die hij in z'n handen had tijdens zijn 2 minuten zendtijd zijn daarvan het bewijs. Is niets van gezegd, dit is inderdaad van BB gewoon kijken tot hoe ver ze kunnen gaan.

Echter niet iedereen heeft de gave om z'n motivatie ook overtuigend aan iemand over te kunnen brengen, ook Ed is dat in eerste instantie niet gelukt toen hij woensdagavond woedend uit de DBK kwam. Het is hem gelukt doordat hij extra druk kon uitoefenen omdat ze in een live uitzending zaten.

Tegen Koos wordt dan ook gezegd dat er verder niet over gepraat kan worden, het is een order! Wat zou hij m.m.v. de groep hier dan nog tegen kunnen beginnen?

Bovendien kijken ze bij BB wel linker uit om meteen het volgende verzoek in te willigen uit angst dat ze op die manier elke grip kwijt zullen raken.

Nee, ik vrees echt dat Koos het kan schudden.

pi_428688
Heeft het uitblijven van de weekopdracht soms iets te maken met het inleveren van de inkt. Bij vele weekopdrachten zou het iets op kunnen schrijven een grote rol hebben en kunnen spelen.
pi_428693
Schrijven die kleine ronde waskrijtjes die de geit produceert niet goed
  maandag 30 oktober 2000 @ 15:51:59 #10
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_428733
Als ze de inkt niet inleveren koen ze dan net als bij Ed het huis met de ME invallen om een potje inkt te halen? Ik zie het probleem niet zo, aangezien BB zelf zegt dat het huis aan de bewoners behoort.

ff off-topic Als er iemand wel een druilige sufferd is die te bang is voor woorden (letterlijk) is het Georgie wel!!

Verrassend lekker!
pi_428760
En wat denk je van Ferdi? Hij blijft maar zeggen"Regels zijn regels"en BB heeft gelijk.
Robin heeft gelijk dat hij uit zijn vel springt.
Ik vind de bewoners wel erg snel toegeven hoor.
Eerst hebben ze het over staken en van alles om zich te verzetten, maar als er dan 1 begint met. ja BB heeft wel gelijk (ferdi) dan gaat de rest toch ook snel om (bianca b.v)
pi_428775
De conclusie is dat er geen band bestaat tussen die duffe bende. Dat kan ook niet anders, omdat ze nooit eens serieus met elkaar praten en het voortdurend met elkaar eens zijn en nooit het achterste van hun tong laten zien. Zonder daadwerkelijke interesse in elkaar zullen nooit voor elkaar door het vuur gaan. Op het moment dat schrijven verboden wordt, zie je ze denken...oh daar wordt alleen Koos door 'getroffen' en ik blijf buiten schot.

In eerste instantie is er algehele verontwaardigign maar al snel slaat dat weer om in apathie en volgzaamheid....

.....als je maar wiiiiiiiiil
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:18:40 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428801
Jullie snappen er ook helemaal niks van.

Om BB over de zeik te krijgen moet je die handel zonder ook maar enig protest inleveren, geen worden aan vuil maken en inleveren. Ze geven ze nu veel te mooie TV. Je moet de strijd psychologisch voeren nu.

Moeten we het inleveren, dan leveren we het in.

Kan me het scheerapparaat van Willem nog goed herinneren. Ooo wat waren ze bij VOO blij dat hij zo over de zeik ging.

Je moet de strijd nu gewoon op een andere manier voeren. Ik ga nu FF in de Ed modus. Neem een voorbeeld aan Ghandi die brak het hele Britse inperium door lijdzaam verzet.

pi_428825
ik nomineer marky en over twee weken het fok forum uit !!

---------------------------------------
ik snap het wel !!

  maandag 30 oktober 2000 @ 16:35:16 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_428861
quote:
Op 30 oktober 2000 16:18 schreef marky het volgende:
Je moet de strijd nu gewoon op een andere manier voeren. Ik ga nu FF in de Ed modus. Neem een voorbeeld aan Ghandi die brak het hele Britse inperium door lijdzaam verzet.
Iedereen kan nu lacherig of geïrriteerd doen over de wat overmoedige vergelijking van Ed met Lennon, Luther King of voor mijn part Gandhi, en alles dient natuurlijk in het juiste perspectief gezien te worden, maar feit blijft natuurlijk dat deze hele kwestie in feite op hetzelfde neerkomt:

Verzet tegen regels die je oneerlijk vindt, welk contract je ook hebt getekend of in welke totalitaire politiestaat je ook leeft.

Regels=regels, HOE VAAK MOET DAT NOG GEZGED WORDEN GVD, is een redenering van een schaap, niet van een zelfdenkend mens!

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:36:17 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428866
quote:
Op 30 oktober 2000 16:25 schreef bonnie het volgende:
ik nomineer marky en over twee weken het fok forum uit !!

---------------------------------------
ik snap het wel !!


Tuuuurlijk jij bent slim.
pi_428867
dat hoor je mij niet zeggen marky
pi_428891
Wat mij stoorde is dat Ed als deelnemer aan dit truttige spelletje vergelijkingen is gaan maken met de echte wereld.

Wat nou oneerlijk behandeld....

Ed heeft als verwend mannetje waarschijnlijk nooit met echte tegenslag te maken gehad in zijn leven!!!!!!

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_428901
quote:
Op 30 oktober 2000 16:35 schreef Ringo het volgende:
Iedereen kan nu lacherig of geïrriteerd doen over de wat overmoedige vergelijking van Ed met Lennon, Luther King of voor mijn part Gandhi, en alles dient natuurlijk in het juiste perspectief gezien te worden, maar feit blijft natuurlijk dat deze hele kwestie in feite op hetzelfde neerkomt:

Verzet tegen regels die je oneerlijk vindt, welk contract je ook hebt getekend of in welke totalitaire politiestaat je ook leeft.

Regels=regels, HOE VAAK MOET DAT NOG GEZGED WORDEN GVD, is een redenering van een schaap, niet van een zelfdenkend mens!


overmoedige vergelijking????????

Ben jij niet helemaal fit? Alleen al de idee dat Ed hetzelfde gedachtengoed heeft als Lennon, King of Gandhi en dat het hier over dezelfde kwesties gaat als die deze personen aan de kaak stelden....
Denk nog eens na. Er zitten 12 mensen vrijwillig in een bunker met hun kop 24 uur per dag op t.v./internet. Met maar 1 doel en dat is een bekende Nederlander worden. Ze hebben zich willens en wetens overgeleverd aan de grillen van een commercieel bedrijf dat hun een wurgcontract heeft laten ondertekenen.
Een zelfdenkend mens zit niet in het huis en ondertekent zo'n contract niet en gaat zeker niet achteraf zielig lopen doen, maar verzint eenvoudigweg iets anders.

.....als je maar wiiiiiiiiil
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:49:51 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428908
quote:
Op 30 oktober 2000 16:37 schreef bonnie het volgende:
dat hoor je mij niet zeggen marky
Nee weet ik. Het was ook niet gemeend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')