Ah ja, jij was het nog niet zat he..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:57 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Jaaa, dat vind ik ook superfijn natuurlijkMaar ik heb niet echt afscheid kunnen nemen van De Buik he, dat speelt echt wel mee..
+1!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ah ja, jij was het nog niet zat he..hopelijk mag je een volgende keer tot het je neus uitkomt!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:34 schreef elamanilo het volgende:
Wat een prachtige buiken, maar ook erg mooie stralende mama's <3 Ik mis ook wel echt het pronken met m'n buik en die fijne bewegingen binnenin!
Herkenbaar.... helaas komt hier ook geen 4e dus dat zal altijd wel een beetje blijven knagen. Hopelijk voor jou nog wel een hele mooie fijne zwangerschap met een brusje tztquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:57 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Jaaa, dat vind ik ook superfijn natuurlijkMaar ik heb niet echt afscheid kunnen nemen van De Buik he, dat speelt echt wel mee..
Precies dat!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er tot na de UD van kunnen genieten en tegen het einde vond ik het echt niet meer tof dat ik elke 5 minuten moest plassen, maar ik miste mijn buik vrijwel direct al. Het pronken en de schopjes inderdaad, en het in verwachting zijn van je-weet-nog-niet-wat.. Het was zo'n mooie en bijzondere tijd.
Kan ook niet wachten om weer zwanger te zijn.
Herkenbaar. Hoewel het soms ook heel prachtig, byzonder, wondelijk en gelukkigmakend was, was het ook grotendeels fysiek zwaar en pijnlijk. En de vermoeidheid die 9 maanden langquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef AwayTL het volgende:
zwanger zijn is echt noodzakelijk kwaad voor het uiteindelijke resultaat voor mij.
Hele tijd uitgeput, zeekoegevoel, alles lekt.. Oppassen op wat je eet en wat je nog wel en niet kan doen.
Grote beperking van mezelf vond ik het.
Maar het is toch ook nog niet helemaal geland dat ik het misschien nooit meer ga zijn. Alsof ik er meer van had moeten genieten ofzo.
Dat op het einde heb ik helemaal niet gehad, het had van mij nog wel weken kunnen durenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er tot na de UD van kunnen genieten en tegen het einde vond ik het echt niet meer tof dat schoenen aantrekken een half uur duurde, maar ik miste mijn buik vrijwel direct al. Het pronken en de schopjes inderdaad, en het in verwachting zijn van je-weet-nog-niet-wat.. Het was zo'n mooie en bijzondere tijd.
Kan ook niet wachten om weer zwanger te zijn. Ik wil alleen nog even geen tweede kindje, dus dat is lastig..
Leuk dat dit topic weer wat levendiger is de laatste weken, prachtige buiken!.
Danku. Ben nog altijd blij met de keuze die ik bijna 3 jaar geleden maakte! Het scheelt 45 kg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:02 schreef -Spring het volgende:
Holy motherfucking hell, Laura, wat ben je slank!
Goedzo!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Laura!!Je lijntje!!!!
Hier bijna 40 nu, maar zo goed als jij zie ik er zeker nog niet uit...
Ja jemig, ik zat me helemaal suf te rekenen voordat ik je laatste zin las. Want ik was toch een week verder dan jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:40 schreef Lijnloos het volgende:
McLaura en Vlindur, wat tof!!!
En idd, je ziet er schandalig goed uit!
Shops twee-onder-een-kap, zo mooi!
Mariposas, schiet mooi op hoor!
Ik miste het gevoel in mijn buik meer dan de buik zelf. Nu ben ik wel blij dat er eindelijk wat te zien valt, voelde me zon oplichter zonder kwalen en buik. Maar de inhaalslag is ingezet! Vergelijkingspic:
[ afbeelding ]
(De weekaantallen kloppen niet helemaal zie ik net, mezelf een weekje verder gerekend en verkeerd afgerond...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |