SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
![]()
een stapje in de goede richting Kiid
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Pff ja, ik probeer ze voor 95k te kopen, maar dat is geen doen.
kom sprinten dan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverdomme. Daarom staan we nou bijna onderaanheel slecht ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb er 10, en nu nog 16K dus gooi er nog maar 2 packskes tegenaan hopen op nummer 11quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dit is mijn beste. Heb er toch maar besloten om er 7 te kopen.
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Mijn Otamendi's gaan ook hard nu. 75k nuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb er 10, en nu nog 16K dus gooi er nog maar 2 packskes tegenaan hopen op nummer 11
PSN: DePresident_![]()
Hier gaan voornamelijk de DSL deals lekker vandaag. 320K op Silva, 130 op eriksenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mijn Otamendi's gaan ook hard nu. 75k nuen die gozer maar postsen dat hij in 2.5 uur 80K verdiend had
10 minuten werk
#FreeTrapz![]()
Blom echt vreet een drol debielDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft ook al gescoord in de jeugd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
gaat die roma spits van 3 meter eigenlijk nog naar psv?
edit. en vandaag een assist gegeven bij de U19 (2-1 gewonnen van Milan bij toernooi in Viareggio)
![]()
Dit zijn dus de verhoudingen in de Eredivisie. De aanstaand kampioen speelt met 2 vingers in de neus met een mannetje minder uit bij een degradatiekandidaat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen de kansen nog verzilveren. Man man man..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit zijn dus de verhoudingen in de Eredivisie. De aanstaand kampioen speelt met 2 vingers in de neus met een mannetje minder uit bij een degradatiekandidaatHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo, toch maar geen SIF de Bruyne, maar 10 SIF Sneijder kaarten gekocht. Zal wel weer de foute keuze zijn maar yoloMaar diep van binnen lach ik.![]()
Jullie spelen met 2 man meerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit zijn dus de verhoudingen in de Eredivisie. De aanstaand kampioen speelt met 2 vingers in de neus met een mannetje minder uit bij een degradatiekandidaat
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zozo, baasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heeft ook al gescoord in de jeugd.
edit. en vandaag een assist gegeven bij de U19 (2-1 gewonnen van Milan bij toernooi in Viareggio)
zo had nog een boye in de clubgewoon 7.5K waard die maffe ghanees.
#FreeTrapz![]()
Ik wist niet dat jullie blom al in de armen hadden geslotenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, ik had het over het publiekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie blom al in de armen hadden gesloten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is al sinds FUT13 wat waard.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef FCsuarez het volgende:
zo had nog een boye in de clubgewoon 7.5K waard die maffe ghanees.
![]()
Ja dat begreep ik ook welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het publiek
Die hoor en zie ik alleen niet, Blom des te meer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is toch ook dwaas inkomen van Willems? Goed dat hij zijn poot nog naar beneden deed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie blom al in de armen hadden gesloten
Volgens mij wordt er wel vaker geroepen dat er ook rood gegeven kan worden voor de intentie (wat overigens bijna nooit gedaan wordt). Wel zuur trouwens na 30 seconden, maar goed dit moet je met 8 man nog winnen.
Feyenoord Rotterdam![]()
had ook nog een mensahquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is al sinds FUT13 wat waard.best leuk die thema cupjes zo nu en dan.
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |