abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2015 @ 06:44:12 #151
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149378309
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_149378357
Goedemorgen :)
  donderdag 5 februari 2015 @ 07:30:03 #153
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_149378452
c_/!
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 februari 2015 @ 07:35:25 #154
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149378477
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O_ awesome

Investering en dan steeds hoger op en dan bij de the Stones mogen staan, bad ass. En dan nog zo lekker gewoon gebleven en op FOK! hangen :D
Haha, ja en nu we wat hoger op de ladder staan gewoon weer gaan investeren want ik wil het internationaal ook nog wel gaan proberen. Maar juist dat de mensen hier en ook op de andere kanalen de groei hebben kunnen zien vind ik erg tof.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:40 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Goed stuk wel D_A :)
Thanks, mee eens. Al wil ik het positieve wat nu in twee alinea's is gekieperd wel iets duidelijker uitleggen aangezien achter alles wat ik doe wel een visie / gedachten zit.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

“Hij kan ieder klein kutbandje er doen uitzien alsof ze in de Ziggo Dome spelen.”

Zo, steek die maar in je robuuste zak! ^O^
Haha, komt vast omdat ik komende maand weer een cover heb voor de OOR en dat degene die het zegt een eindredacteur is :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
mooi stukje D_A ^O^
Thanks! Mee eens *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149378607
Mogge
pi_149378610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:55 schreef Geo4kant het volgende:
Mogge
Goedemorgen

Nog plannen voor vandaag? :)
pi_149378614
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149378615
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen

Nog plannen voor vandaag? :)
pi_149378662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Goedemorgen

Nog plannen voor vandaag? :)
Ja wandelen met Loebes, binnenkant ramen zemen en heb de hele dag wat pannen met vlees op het vuur staan. Stoofvlees en gewoon runderlappen enzo. Heerlijk O+

Voor de rest wat normale huishoudelijke klusjes vandaag.

En jij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149378856
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja wandelen met Loebes, binnenkant ramen zemen en heb de hele dag wat pannen met vlees op het vuur staan. Stoofvlees en gewoon runderlappen enzo. Heerlijk O+

Voor de rest wat normale huishoudelijke klusjes vandaag.

En jij?
Ooh lekker sudderen dus :9 Mijn ramen moeten ook nog gezeemd worden O-)

Ik mocht gister zowaar beginnen met het klusje om de pc's klaar te maken voor de uitrol, dus vandaag daar mee verder. Eerst voorzie ik ze allemaal van de standaard en wellicht dat ik vanmiddag of anders volgende week kan beginnen om specifieke software er op te zetten voor elke afdeling :)
pi_149379063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ooh lekker sudderen dus :9 Mijn ramen moeten ook nog gezeemd worden O-)

Ik mocht gister zowaar beginnen met het klusje om de pc's klaar te maken voor de uitrol, dus vandaag daar mee verder. Eerst voorzie ik ze allemaal van de standaard en wellicht dat ik vanmiddag of anders volgende week kan beginnen om specifieke software er op te zetten voor elke afdeling :)
Heerlijk sudderen idd. Alleen die lucht joh.. Krijg daar zo'n honger van.

En je zeemt je ramen maar lekker zelf want ik heb er een hekel aan.

En wat fijn dat je eindelijk iets mag doen op.je werk. Zo net voordat.ke vrij hebt genomen haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379098
Goed bezig D_A! Ik zie een FOK! workshop popfotografie aankomen *O*
pi_149379224
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heerlijk sudderen idd. Alleen die lucht joh.. Krijg daar zo'n honger van.

En je zeemt je ramen maar lekker zelf want ik heb er een hekel aan.

En wat fijn dat je eindelijk iets mag doen op.je werk. Zo net voordat.ke vrij hebt genomen haha
Ja die honger snap ik wel :D Maar vanavond kun je dan genieten toch? :Y)

Ik heb een karcher ramenzeemding gekregen voor mijn verjaardag en die ga ik morgen uitproberen *O* Voor de vloer moet er zo min mogelijk stof zijn, dus ik ga ze even simpel zemen morgen om het ergste stof er af te halen. En dan hoop ik stiekem dat mijn oma maandag of dinsdag nog even wilt komen helpen poetsen O-)

Ja heerlijk _O_ En ik kreeg gelijk een strakke deadline: eind vd maand. Maar goed, niet onmogelijk. Ik doe dat ik kan :D
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:45:11 #164
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149379227
Mogguh! Vandaag lekker thuisgebleven... ze zoeken het maar uit..
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149379230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Merlijn het volgende:
Mogguh! Vandaag lekker thuisgebleven... ze zoeken het maar uit..
Hoe dat zo? :o
pi_149379264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja die honger snap ik wel :D Maar vanavond kun je dan genieten toch? :Y)

Ik heb een karcher ramenzeemding gekregen voor mijn verjaardag en die ga ik morgen uitproberen *O* Voor de vloer moet er zo min mogelijk stof zijn, dus ik ga ze even simpel zemen morgen om het ergste stof er af te halen. En dan hoop ik stiekem dat mijn oma maandag of dinsdag nog even wilt komen helpen poetsen O-)

Ja heerlijk _O_ En ik kreeg gelijk een strakke deadline: eind vd maand. Maar goed, niet onmogelijk. Ik doe dat ik kan :D
Zo'n karcher heb ik ook op het oog idd. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Lijkt me wel fijn voor die grote ramen straks.

En helaas Nee is niet voor vanavond. Dit wordt gewoon de vriezer in gedaan :( maar heb er vandaag tijd voor dus tja.

Is eind van de maand een beetje haalbaar?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Merlijn het volgende:
Mogguh! Vandaag lekker thuisgebleven... ze zoeken het maar uit..
Ow das niet best -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379311
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja die honger snap ik wel :D Maar vanavond kun je dan genieten toch? :Y)

Ik heb een karcher ramenzeemding gekregen voor mijn verjaardag en die ga ik morgen uitproberen *O* Voor de vloer moet er zo min mogelijk stof zijn, dus ik ga ze even simpel zemen morgen om het ergste stof er af te halen. En dan hoop ik stiekem dat mijn oma maandag of dinsdag nog even wilt komen helpen poetsen O-)

Ja heerlijk _O_ En ik kreeg gelijk een strakke deadline: eind vd maand. Maar goed, niet onmogelijk. Ik doe dat ik kan :D
Zou je kunnen laten weten hoe dat Kärcher ramenzeemding bevalt? Wij twijfelen nog :D .
pi_149379331
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo'n karcher heb ik ook op het oog idd. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Lijkt me wel fijn voor die grote ramen straks.

En helaas Nee is niet voor vanavond. Dit wordt gewoon de vriezer in gedaan :( maar heb er vandaag tijd voor dus tja.

Is eind van de maand een beetje haalbaar?
Ooooh dat is gemeen dan. De vriezer in. Ik zou het niet kunnen :o

Mwah. Strak, maar niet onmogelijk. Het hangt er een beetje vanaf hoe makkelijk alle software geinstalleerd word en hoe moeilijk ze doen qua plaatsen en planning enz.
pi_149379340
quote:
5s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Zou je kunnen laten weten hoe dat Kärcher ramenzeemding bevalt? Wij twijfelen nog :D .
Prima :Y Schoon en streeploos.
Maar je zult toch wel 2x per jaar zelf moeten zemen om echt alles heel goed schoon te houden.
pi_149379392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Ooooh dat is gemeen dan. De vriezer in. Ik zou het niet kunnen :o

Mwah. Strak, maar niet onmogelijk. Het hangt er een beetje vanaf hoe makkelijk alle software geinstalleerd word en hoe moeilijk ze doen qua plaatsen en planning enz.
Haha ja maar moet iets hé.

Ik hoop dat alles een beetje mee gaat werken voor je dan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379435
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Prima :Y Schoon en streeploos.
Maar je zult toch wel 2x per jaar zelf moeten zemen om echt alles heel goed schoon te houden.
Thx.
pi_149379499
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja maar moet iets hé.

Ik hoop dat alles een beetje mee gaat werken voor je dan :)
ooh en als het het niet doet verlengen ze me maar :D

quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:58 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Thx.
Ik zeem niet zo vaak omdat ik het echt vervelend vind. Maar dat zal nu vast wel veranderen ;) En mijn oma vond dat het nog wel af en toe een keer nagedaan moest worden. Of ik die mening zelf heb betwijfel ik hoor O-)
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:14:45 #174
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149379705
Ik heb ook zo'n karcher en het is een rotding. Leuk voor kleinere raampjes rechttoe rechtaan, maar de pui en buitenramen doe ik toch echt met water, spiritus en een krant. Dat gaat echt stukken sneller.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :o
Sneeuw buiten, verslapen, en 1 onzinnige vergadering. Ik bel wel vanuit thuis in...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149379738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ook zo'n karcher en het is een rotding. Leuk voor kleinere raampjes rechttoe rechtaan, maar de pui en buitenramen doe ik toch echt met water, spiritus en een krant. Dat gaat echt stukken sneller.

[..]

Sneeuw buiten, verslapen, en 1 onzinnige vergadering. Ik bel wel vanuit thuis in...
Ik dacht dat jij een poetsmiep had?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')