Tjah, wat een mongolen ook he.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Letterlijk nog geen 50 meter van de Friesland Campinafabriek waar ze tonnen van dat spul maken per dag.![]()
Bij mijn beste weten wordt in die FrieslandCampina-fabriek geen babymelkpoeder geproduceerd. Ze maken daar voornamelijk koffiemelk en gecondenseerde melk, vooral voor de export. Babymelkpoeder en ingrediėnten daarvoor worden op andere locaties in Noord- en Oost-Nederland geproduceerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Letterlijk nog geen 50 meter van de Friesland Campinafabriek waar ze tonnen van dat spul maken per dag.![]()
Kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mijn beste weten wordt in die FrieslandCampina-fabriek geen babymelkpoeder geproduceerd. Ze maken daar voornamelijk koffiemelk en gecondenseerde melk, vooral voor de export. Babymelkpoeder en ingrediėnten daarvoor worden op andere locaties in Noord- en Oost-Nederland geproduceerd.
In China is de kwaliteit van dat spul niet altijd gewaarborgd, om het maar zachtjes uit te drukkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:43 schreef Szikha het volgende:
Die TT
Maar wie steelt er nou melkpoeder?!
Is big business in China, vanwege dat ziekmakende melkpoeder aldaar destijds.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:43 schreef Szikha het volgende:
Die TT
Maar wie steelt er nou melkpoeder?!
Ja, al even afgezien van het feit dat kunstvoeding daar als "luxe product" gezien wordt, en het veel zinniger zou zijn als men daar ook eens zou inzetten op de meerwaarde van borstvoeding boven kunstvoeding.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Is big business in China, vanwege dat ziekmakende melkpoeder aldaar destijds.
En waar haal je je melk vandaan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:47 schreef DeLepelaar het volgende:
Open een volgens Nederlandse normen producerende babymelkpoeder fabriek in China kan je goed geld verdienen.
Koeien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En waar haal je je melk vandaan?
Het gaat de Chinezen om de kwaliteit van de melk, niet van hoe het gemaakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |