SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tering RTL gemist, je mag nu uberhaupt geen adblocker meer hebben, anders krijg je al zwart wit
Alleen uitschakelen op die site is dus niet meer genoeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waat zelfs op een browser waar ik geen adblock heb krijg ik die melding nouGrafsite
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
die prijs van chelsea cuadrado![]()
Morrie trouwens
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat filmpje van Valentijn, wat is dat nou weer voor bullshit in VI
Elke dag![]()
Dat zei ik dus gisteren ook. En net doen alsof het live is, terwijl die gast gewoon op klaarlichte dag zijn verhaal houdtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat filmpje van Valentijn, wat is dat nou weer voor bullshit in VI![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ook echt achterlijk ja. Ja Wilfredquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zei ik dus gisteren ook. En net doen alsof het live is, terwijl die gast gewoon op klaarlichte dag zijn verhaal houdt![]()
Maar is hij nou de ajaxkenner voor VI nu ze de hoofdredacteuren niet meer hebben
Elke dag![]()
Dat wordt nog maar even wachten ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:57 schreef FCsuarez het volgende:
die prijs van chelsea cuadrado![]()
Morrie trouwens![]()
![]()
die blijft wel steken tussen de 50 en 100k denkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat wordt nog maar even wachten ja.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En anders maar even een euro extra gebruiken ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die blijft wel steken tussen de 50 en 100k denk![]()
Het leek er wel op jahquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ook echt achterlijk ja. Ja Wilfred
Maar is hij nou de ajaxkenner voor VI nu ze de hoofdredacteuren niet meer hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En weer een pricefix op een IF Silver. Deze keer Roel Brouwers voor 110k verkocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rip fut 15/16.
kut as roma.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zet Ibarbo dan gewoon op RWquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een kudtteam______!
[ afbeelding ]
E: mocht hij het bij jullie ook niet doen: http://wefut.com/en/squad/339992
Elke dag![]()
die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En weer een pricefix op een IF Silver. Deze keer Roel Brouwers voor 110k verkocht
Wel door de 10 miljoen grens gedenderd denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tjah Diego Lopez ook niet dacht ik zo, en qua chem is het verder toch kut met perenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm ja want die komt uit Ivoorkust?Ik 12,5 miljoen nuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet
Wel door de 10 miljoen grens gedenderd denk ik
Elke dag![]()
Ronaldo ook al weer 11 miljoen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |