Klopt. Ik vond de eerste uitzending(en) van seizoen 2 niet erg sterk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zie dat de NPO nu seizoen 2 van Baptiste uitzend. Aflevering 1 en 2 is op de gewone NPO website (dus niet de betaalde NPO Plus) nog tot morgen te zien.
Nooit geweten dat er een tweede seizoen was. Eerste seizoen was trouwens teleurstellend, zeker vergeleken met voorloper The Missing.
Is het eerste seizoen nog ergens terug te kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zie dat de NPO nu seizoen 2 van Baptiste uitzend. Aflevering 1 en 2 is op de gewone NPO website (dus niet de betaalde NPO Plus) nog tot morgen te zien.
Nooit geweten dat er een tweede seizoen was. Eerste seizoen was trouwens teleurstellend, zeker vergeleken met voorloper The Missing.
Staat op Netflix als seizoen 3 van The Missing.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:25 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Is het eerste seizoen nog ergens terug te kijken?
Ik vond het niet slecht, minpunten het heen en terug gaan in de tijd (geen fan van) en verhaal met de terreurgroep is (denk ik) al duidelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond de eerste uitzending(en) van seizoen 2 niet erg sterk.
Voor ons reden om niet verder te kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vond het niet slecht, minpunten het heen en terug gaan in de tijd (geen fan van) en verhaal met de terreurgroep is (denk ik) al duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |