voor de knoflooksaus ofzo, volgens mij is dat nog niet eerser gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 04:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
TS heeft een vrij wilde fantasie.
Wat BrandX zegt met haar link, ze sturen het nog voor je op ook, spaart je weer een rit naar de manege en je kan dan meteen diepvries sperma bestellen, dan heb je meteen een voorraadje voor al je culinaire uitspattingen.
Lief paard.quote:
Nee man veel zouter, met wat voor paarden ga jij om?quote:
Ik ga niet met paarden om, ik haat paarden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee man veel zouter, met wat voor paarden ga jij om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VarG?! Wat kijk jij?!!!!!!!!!!"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
Nee, maar zag het filmpje toevallig en moest lachen. Toen dat paard klaarkwam moest ik naast lachen ook kokhalzen, dus heb het weggeklikt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:11 schreef kawa4 het volgende:
de eerst paar seconden minuten vondt je nog wel leuk om te zien
Ik weet niet hoe een fris veld smaaktquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dus ik denk dat paarden sperma smaakt naar een fris veld ofzo.
Geen idee. Maar zo zou paarden zaad dus moeten smaken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:29 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een fris veld smaakt![]()
jij wel?
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Vraag je zusje, die weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |