abonnement Unibet Coolblue
pi_149475549
Heeft iemand Darkest Dungeon gespeeld?
  Redactie Games zondag 8 februari 2015 @ 16:35:53 #92
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149475969
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ziet er een 'beetje' als Starfox uit :P
Zo speelt het ook. Alleen zit er perma-death in dat spel.

quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:19 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ziet er best leuk uit. Waar is die game verkrijgbaar voor $1?
Was tijdje geleden op dezelfde site ter promo. Ze gaan binnenkort live op de steamstore.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_149476167
quote:
Lol, vraag me af wiens k ze gescand hebben. :P moeder van een van de devs, soort voetbalhumor maar dan voor game designers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_149486982
Heeft iemand Sunless Sea gekocht? Ziet er wel heel interessant uit. Maar de hoge prijs staat me nog een beetje tegen
There are only 151 Pokémon.
  zondag 8 februari 2015 @ 21:18:18 #95
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_149487987
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft iemand Sunless Sea gekocht? Ziet er wel heel interessant uit. Maar de hoge prijs staat me nog een beetje tegen
Nee, maar ik ben ook de aanschaf aan het overwegen.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_149490732
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:23 schreef Drankster het volgende:
Heeft iemand Darkest Dungeon gespeeld?
Is het een RTS??
  maandag 9 februari 2015 @ 09:27:33 #97
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_149500179
Ben heel erg benieuwd naar Evolve, al ga ik hem voorlopig nog niet aanschaffen denk ik. Is heel erg team-based en ik heb geen zin meer om tijdens het gamen in een microfoon te moeten blaten. En dan is zo'n game niet per se heel handig, heb ik gemerkt bij de mp van games als L4D. Op zich kun je dan nog wel plezier hebben, zeker als het monster, maar de belangrijkste reden om te wachten is dat het weer zo'n game is met first day DLC, en dan ben ik op voorhand al zó narrig dat ze het hang kunnen krijgen.

Iemand al ervaring met beta's en alfa's?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_149501380
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:23 schreef Drankster het volgende:
Heeft iemand Darkest Dungeon gespeeld?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_149501941
Begonnen met Ibb en Obb met een vriend. Puzzels zijn lastiger dan ik had gedacht, vooral omdat zijn motoriek niet zo goed lijkt te zijn :p Al is er wel wat lag lijkt het
  Redactie Games maandag 9 februari 2015 @ 13:07:58 #100
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149505670
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:27 schreef Verbal het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar Evolve, al ga ik hem voorlopig nog niet aanschaffen denk ik. Is heel erg team-based en ik heb geen zin meer om tijdens het gamen in een microfoon te moeten blaten. En dan is zo'n game niet per se heel handig, heb ik gemerkt bij de mp van games als L4D. Op zich kun je dan nog wel plezier hebben, zeker als het monster, maar de belangrijkste reden om te wachten is dat het weer zo'n game is met first day DLC, en dan ben ik op voorhand al zó narrig dat ze het hang kunnen krijgen.

Iemand al ervaring met beta's en alfa's?

V.
Ik vond het wel vermakelijk om als hunter te spelen. Tot nu toe nog geen enkele keren de mic gebruikt tijdens de potjes in de Alpha/Beta. De beta speelde trouwens wel een stuk vloeiender dan de Alpha versie. Lekker 60 fps en de graphics zijn best indrukwekkend op een 3 jaar oude videokaart.

Het leunt idd wel erg om team-based, zodra iemand van je groep sneuvelt, heb je eigenlijk best wel een probleem of als iemand als Leroy Jenkins los gaat overleef je het als Hunter ook niet. Ik vond eerlijk gezegd het monster spelen niet zo leuk (als in levels wat klein om jezelf goed te verstoppen), maar het kan ook aan de game-mode/mijn skills liggen. Er is tot nu toe maar enkel één mode speelbaar geweest in de Preview-versies. Er kwam nog evac-mode en SP story bij. Als het enkel bij Deathmatch blijft dan gaat het denk ik snel vervelen, zeker als je heel de skilltree doorgelopen hebt. Tegen een monster vechten voelt op zich wel in balans. Behalve een aantal monsters in de latere skilltree lijken wat OP (Kraken en The Wraith) te zijn.

De Season pass is wel lame. Maar goed dat is het verdienmodel 2K Games tegenwoordig. Je kan ook de Digital Deluxe variant nemen. Daar zit dan de pre-order bonus bij + de Season pass.
Maar hopelijk zijn het meer maps dan wat we in de Beta te spelen kregen. De extra mappen worden in de verloop van tijd ook nog doorontwikkeld, die als het goed is gratis uitgebracht worden. Enige waar je voor betaald is dus extra monsters/hunters skins.

Eerlijk gezegd vind ik ¤49,99 wat veel. Al zag ik bij GMG via de VIP aanbiedingen dat je het al voor ¤37,49 kon aanschaffen. Ik wacht het toch maar effe af. Het was wel leuk, maar ik had er gewoon nog geen "instabuy" gevoel bij.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 9 februari 2015 @ 13:47:52 #101
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_149506747
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik vond het wel vermakelijk om als hunter te spelen. Tot nu toe nog geen enkele keren de mic gebruikt tijdens de potjes in de Alpha/Beta. De beta speelde trouwens wel een stuk vloeiender dan de Alpha versie. Lekker 60 fps en de graphics zijn best indrukwekkend op een 3 jaar oude videokaart.

Het leunt idd wel erg om team-based, zodra iemand van je groep sneuvelt, heb je eigenlijk best wel een probleem of als iemand als Leroy Jenkins los gaat overleef je het als Hunter ook niet. Ik vond eerlijk gezegd het monster spelen niet zo leuk (als in levels wat klein om jezelf goed te verstoppen), maar het kan ook aan de game-mode/mijn skills liggen. Er is tot nu toe maar enkel één mode speelbaar geweest in de Preview-versies. Er kwam nog evac-mode en SP story bij. Als het enkel bij Deathmatch blijft dan gaat het denk ik snel vervelen, zeker als je heel de skilltree doorgelopen hebt. Tegen een monster vechten voelt op zich wel in balans. Behalve een aantal monsters in de latere skilltree lijken wat OP (Kraken en The Wraith) te zijn.

De Season pass is wel lame. Maar goed dat is het verdienmodel 2K Games tegenwoordig. Je kan ook de Digital Deluxe variant nemen. Daar zit dan de pre-order bonus bij + de Season pass.
Maar hopelijk zijn het meer maps dan wat we in de Beta te spelen kregen. De extra mappen worden in de verloop van tijd ook nog doorontwikkeld, die als het goed is gratis uitgebracht worden. Enige waar je voor betaald is dus extra monsters/hunters skins.

Eerlijk gezegd vind ik ¤49,99 wat veel. Al zag ik bij GMG via de VIP aanbiedingen dat je het al voor ¤37,49 kon aanschaffen. Ik wacht het toch maar effe af. Het was wel leuk, maar ik had er gewoon nog geen "instabuy" gevoel bij.
Okee, dank je wel :)

Ik kijk het ook even aan. Als ik idd voor een fatsoenlijke prijs de DD tegenkom, denk ik dat ik daar wel inspring.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_149510228
Iemand trouwens interesse in Sniper Elite 3? ik moet nog wat coop doen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:05:31 #103
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149551794
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_149552191
eurgh weer de "ik toon 1 slechte minuut. Negeer het feit dat ik tien uur heb gespeeld eer ik het vond" tactiek

The whiny Brit zou hem beter passen
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:24:41 #105
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149552409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:17 schreef AntiChrist7 het volgende:
eurgh weer de "ik toon 1 slechte minuut. Negeer het feit dat ik tien uur heb gespeeld eer ik het vond" tactiek

The whiny Brit zou hem beter passen
Hoor van veel mensen die het gespeeld hebben dat het spel tegenvalt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:29:48 #106
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149552553
Ook gewoon 80 euro aan dag 1 DLC. De tering.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 21:56:56 #107
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149553762
Ik heb de solo-mode in de beta niet eens kunnen spelen. Dus eigenlijk alleen met Multiplayer. Maar je hebt een "pauzeer-knop" in de game die de AI van het personage inschakelt. Ik heb het ook eens gedaan toen ik een telefoontje kreeg, paar minuten gewoon de Monster AI laten rondlopen zonder dat ik uberhaupt gespot of geraakt werd door die spelers. Dat ging eigenlijk best prima. Of de andere spelers waren gewoon slecht in zoeken.. :')

Lijkt me meer een bug, waarbij het monster blijft plakken tegen de muur en niet wegkomt. Ik viel ook weleens met m'n hunter door de map heen tijdens de beta, zonder reden..

Nog een city-builder komt binnenkort uit overigens:




[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 10-02-2015 22:06:50 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_149554386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hoor van veel mensen die het gespeeld hebben dat het spel tegenvalt.
Mensen die niet vinden dat het tegenvalt zijn dan ook aan het spelen, die hoor je niet.

Er gaan altijd mensen zijn die vinden dat een game tegenvalt
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:10:45 #109
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_149554474
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook gewoon 80 euro aan dag 1 DLC. De tering.
Dat is vooral mijn grote probleem.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 22:12:57 #110
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149554589
Het zijn vooral overpriced-skinpacks. Alsof je die voor full-price koopt :')
Dat vind ik niet echt afbreuk doen aan een game. Bij Mass-effect 3 hebben ze gewoon 1 van meest belangrijkste figuren qua story-line van het Mass-effect Universum als betaalde DLC Character aangeboden. Dat was gewoon een kutstreek. Omdat dat character van te voren al ruim in het verhaal verwerkt was.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Noodle op 10-02-2015 22:18:07 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Donald Duck held dinsdag 10 februari 2015 @ 22:13:12 #111
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149554602
Zojuist die Star Wars Humble Bundle gekocht. Voor erbij in de toch al enorme backlog. Geen idee of het allemaal wat is, maar de prijs was gewoon te interessant.
Is 'Knights of the Old Republic' die serie waar zo vaak over gesproken wordt als 'een van de beste Star Wars games ooit'?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 22:17:11 #112
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149554812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Zojuist die Star Wars Humble Bundle gekocht. Voor erbij in de toch al enorme backlog. Geen idee of het allemaal wat is, maar de prijs was gewoon te interessant.
Is 'Knights of the Old Republic' die serie waar zo vaak over gesproken wordt als 'een van de beste Star Wars games ooit'?
KoTR en KoTR2 schijnen volgens velen de beste Star Wars games en Bioware games ever geweest te zijn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 23:47:06 #113
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149559018
Mensen deze documentaire al gezien?

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_149559870
Leuke toevoegingen ook aan de Humble SW bundle, zowel dark forces 2 (jedi knight 1) en jedi knight 2 zijn echt naise games :). Maarja had ut allemaal al hahah.
pi_149565394
Iemand enig idee trouwens waarom sommige games zo traag syncen na afsluiten?
pi_149570086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Zojuist die Star Wars Humble Bundle gekocht. Voor erbij in de toch al enorme backlog. Geen idee of het allemaal wat is, maar de prijs was gewoon te interessant.
Is 'Knights of the Old Republic' die serie waar zo vaak over gesproken wordt als 'een van de beste Star Wars games ooit'?
KOTOR1 is geweldig, mits je er blanco in gaat. Geen reviews lezen of youtube fimpjes.

KOTOR2 is minder, maar die is ook niet gemaakt door Bioware.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_149570400
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Redactie Games woensdag 11 februari 2015 @ 14:18:53 #118
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149570455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

KOTOR1 is geweldig, mits je er blanco in gaat. Geen reviews lezen of youtube fimpjes.

KOTOR2 is minder, maar die is ook niet gemaakt door Bioware.
Oh, ik dacht dat ze beide door Bioware gemaakt waren. Maar goed, ik heb die serie ook nog niet gespeeld. Al vond ik Mass Effect echt wel een toffe trilogie.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_149570538
quote:
11s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ze beide door Bioware gemaakt waren. Maar goed, ik heb die serie ook nog niet gespeeld. Al vond ik Mass Effect echt wel een toffe trilogie.
2 is gemaakt door Obsidian Entertainment. Die maakten toen eigenlijk van alle BioWare successen de vervolgversie. Op zicht niet heel erg slecht, maar het was altijd net-iets-minder-dan-de-BioWare-editie.

Als je Mass Effect goed vind kun je KOTOR ook zeker wel waarderen. De graphics zijn natuurlijk wel een stuk minder.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Redactie Games woensdag 11 februari 2015 @ 14:22:42 #120
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149570583
Het Treyarch van de RPG-industrie.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')