En vervolgens meldt Studio Sport dus doodleuk dat-ie vandaag de derde tijd had. Dat was mijn punt. Ze brengen 's avonds om half zeven 'nieuws' van een halve dag geleden.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
's Ochtends derde. Daarna reed hij niet meer vanwege een probleem totdat hij in de regen naar buiten ging, dus kans om zijn tijd te verbeteren had hij niet.
daar komt ie weer, geheel volgens het verwachtingspatroon en over enkele weken weer te verwachten: NOS en F1 __!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:02 schreef k_man het volgende:
[..]
En vervolgens meldt Studio Sport dus doodleuk dat-ie vandaag de derde tijd had. Dat was mijn punt. Ze brengen 's avonds om half zeven 'nieuws' van een halve dag geleden.
quote:Here's the full driver line-up for today:
Mercedes - Nico Rosberg
Red Bull - Daniel Ricciardo
Williams - Felipe Massa
Ferrari - Kimi Raikkonen
McLaren - Fernando Alonso
Toro Rosso - Carlos Sainz Jr
Lotus - Pastor Maldonado
Sauber - Felipe Nasr
Waar haal je dit soort info vandaan?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jep, Mercedes 50 pk meer, Ferrari blijkbaar 80 pk.
Volgens Ferrari zelf kostte hun gebrek aan motorvermogen hun vorig jaar ongeveer 0,9 sec. per rondje. De rest zou dan door andere factoren komen (aero, etc.). Renault beweerde volgens mij 0,6-0,7 sec. per rondje te verliezen op motorvermogen. Wat tevens aantoont wat een bazenbak ze bij Mercedes gebouwd hadden, omdat hun race pace regelmatig 1,5+ sec sneller was.
Ik weet niet wat Renault bekend wil gaan maken, maar hun primaire team RBR staat er om bekend om elk jaar in de underdog positie te willen kruipen, de verwachtingen zo laag mogelijk te houden en te doen alsof ze mijlenver achterlopen. Om vervolgens toch wel te kunnen presteren. Ik verwacht dus dat zij Renault gevraagd hebben of niets bekend te maken, of om de getallen wat aan de lage kant te houden.
Eigenlijk uit vele losse nieuwtjes over de F1. Hier op het forum, F1 nieuwssites, en zelfs nog uit Ted's Notebooks van de afgelopen dagen. Wat betreft het tijdsverlies dat de Renault en Ferrari motoren brachten was het wel zo dat ze dat pas een flinke tijd na het einde van het 2014 seizoen bekend maakten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:27 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort info vandaan?
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:35 schreef Pagan het volgende:
Moeten ze tijdens de tests aan de wedstrijdspecificaties voldoen, of mogen ze, bijvoorbeeld, met een grotere brandstofflow rijden? Pieken van >100ltr./uur?
Om hier even op terug te komen: de auto's moeten aan alle regels voldoen, maar er is wel ruimte om te spelen met het gewicht van de bolide en ook de brandstofflow mogen ze wel wat aan morrelen.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hoeven niet aan de wedstrijdspec te voldoen
Ik vind het zo opvallend dat zowel Ferrari als Sauber ineens hard gaan. Maar eens zien wat daar in Melbourne van over is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Om hier even op terug te komen: de auto's moeten aan alle regels voldoen, maar er is wel ruimte om te spelen met het gewicht van de bolide en ook de brandstofflow mogen ze wel wat aan morrelen.
Red Bull moest gisteren bijvoorbeeld toestemming krijgen om te mogen rijden zonder voorvleugel
ik kan me het testen in 2000 nog wel herinneren. De Arrows destijds met het testen erg snel maar in het seizoen viel het met een paar wedstrijden na flink tegen. En bleken ze ook onder het minimum gewicht te zitten tijdens het testen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind het zo opvallend dat zowel Ferrari als Sauber ineens hard gaan. Maar eens zien wat daar in Melbourne van over is.
Ferrari heeft prestige nodig en Sauber sponsors, dan komen deze prestaties wel goed uit.
quote:13:00 @McLarenF1: "We've had a loss of cooling water pressure & have removed the power unit for inspection. That’s a long process, so it ends today's running."
13:01 @McLarenF1: "We can replace those components ahead of running tomorrow. The issue was promptly spotted by Fernando on an outlap - so quick to trace."
Dat was die bak toch waar een te kleine tank inzat?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan me het testen in 2000 nog wel herinneren. De Arrows destijds met het testen erg snel maar in het seizoen viel het met een paar wedstrijden na flink tegen. En bleken ze ook onder het minimum gewicht te zitten tijdens het testen.
Volgens mij was dat die van 2001. Dat kostte Verstappen punten in Maleisië door een extra pitstop meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat was die bak toch waar een te kleine tank inzat?
Ja, die ja. Dat was ook zo'n heldere ingeving van TW.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die van 2001. Dat kostte Verstappen punten in Maleisië door een extra pitstop meen ik mij te herinneren.
Elders werd de teambaas Moneysha Kaltenborn genoemd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sauber's paydriver in de HMS Ikea is momenteel de snelste.
Die bedoelde ik idd, ik kon er niet meer op komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan me het testen in 2000 nog wel herinneren. De Arrows destijds met het testen erg snel maar in het seizoen viel het met een paar wedstrijden na flink tegen. En bleken ze ook onder het minimum gewicht te zitten tijdens het testen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat was die bak toch waar een te kleine tank inzat?
Dat was idd in 2001. In 2000 waren ze best snel. Maar niet zo snel als in de winter waar ze iedereen zoek reden met ronderecords in Barcelona.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die van 2001. Dat kostte Verstappen punten in Maleisië door een extra pitstop meen ik mij te herinneren.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Felipe Nasr Sauber 1m21.545s Kimi Raikkonen Ferrari 1m21.750s +0.205 Nico Rosberg Mercedes 1m21.982s +0.437 Felipe Massa Williams 1m22.276s +0.731 Pastor Maldonado Lotus 1m22.713s +1.168 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m23.187s +1.642 Daniel Ricciardo Red Bull 1m23.901s +2.356 Fernando Alonso McLaren 1m35.553s +14.008 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Nico Rosberg Mercedes 151 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 136 Felipe Nasr Sauber 108 Pastor Maldonado Lotus 96 Kimi Raikkonen Ferrari 92 Felipe Massa Williams 71 Daniel Ricciardo Red Bull 48 Fernando Alonso McLaren 32 |
Wow... Als die Sauber deze tijd al haalt...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
1:20.984 Vettel (Ferrari), 60+89quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:19 schreef sasquatsch het volgende:
En het aantal ronden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Denk dat we dit vaker zullen zien:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wow... Als die Sauber deze tijd al haalt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |