Volgend jaar weer 20.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef Geralt het volgende:
Wat hebben we dan over?
Mercedes
Red Bull
Williams
Ferrari
Sauber
Force India
Toro Rosso
McLaren
Lotus
Dat zijn slechts 18 auto's.
Carlos Slim wil vastwel een eigen F1 team met Pérez en Gutiérrez.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
Als FI er dan nog is, ja. Ik zie ze niet zo snel die 50 miljoen dollar schuld inlossen.
Zit al met een hoop geld bij Ferrariquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Carlos Slim wil vastwel een eigen F1 team met Pérez en Gutiérrez.
oja er ligt ook nog een F1 circuit zeiden ze. Dat komt niet erg positief over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:50 schreef nils7 het volgende:
Sochi zometeen bij het NOS sportjournaal omdat het niks meer en verloedert is, ben benieuwd of ze aanhalen dat er nog wel een circuit ligt maar goed....
Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zit al met een hoop geld bij Ferrari
Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:47 schreef twiFight het volgende:
Alsof auto-/motorsport ooit groot gaat worden op de publieke zenders. Die zenden liever 5 items over voetbal uit dan 4 over voetbal en 1 over autosport. In de kranten net zo. In de (wijlen) Spits was het altijd 3 pagina's over voetbal en soms ergens een kadertje over Vettel zijn overwinning weggepropt.
Als Max het cht gaat maken zal en chauvinisme wel naar boven komen. Kijk maar naar honkbal. Ze hebben het er nooit over, maar toen er een nederlander/antiliaan in de World Series zat met de Red Sox was het opeens nieuws.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.
Claro, Telcel, Telmex. Kennelijk nog niet genoeg om Gutiérrez te zien racen.
[..]
Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...
Wees nou blij voor de NOS dat ze nog schaatsen en samenvattingen van de Eredivisie hebben, ze hebben het al zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Max het cht gaat maken zal en chauvinisme wel naar boven komen. Kijk maar naar honkbal. Ze hebben het er nooit over, maar toen er een nederlander/antiliaan in de World Series zat met de Red Sox was het opeens nieuws.
Gaan ze de punten ook weer verlagen dan? Zoals vroeger. 1-10 met punten met 18 autos.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Wees nou blij voor de NOS dat ze nog schaatsen en samenvattingen van de Eredivisie hebben, ze hebben het al zo moeilijk.
Kans is trouwens wel aanwezig dat Max punten gaat scoren met 18 auto's aan de start.
Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wees eerlijk hij is toch ook gewoon een bokkelul?
quote:Volgens de BBC ging Force India niet akkoord met het voornemen van Marussia om met een oude auto te racen. "Het klopt dat we hier niet mee instemmen en de reden is vrij simpel", zegt Fernley tegen Sky Sports. "Marussia is verplicht om een voorstel in te dienen, waaruit blijkt dat ze in staat is om een wagen te bouwen voor 2015. Het team vraagt namelijk dispensatie aan om het seizoen te mogen starten met de auto van 2014 alvorens een nieuwe wagen te introduceren. Zij moet ons hierbij inzage geven van haar plannen. Dit heeft Marussia echter nagelaten. We hebben geen enkele vorm van documentatie ontvangen. Ook gebeurde het verzoek niet helemaal volgens de regels. De brief zou opgesteld moeten zijn door de curatoren, maar in plaats daarvan was deze afkomstig van een van de voormalige bazen van het team."
Minimaal 18, ivm aanpassing reglementen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
en. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
Geen enkele sport is nationaal van belang, maar ik had het over nieuwscoverage. Die is er op de publieke zenders gewoon niet of in zeldzame gevallen hooguit een mededeling van 1 minuut. De rest zit vol met nieuws, interviews, uitslagen van voetbal en soms een actuele sport (tennis grand slam, tour de france, etc.). Ik heb niet over het uitzenden van de races zelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.
Claro, Telcel, Telmex. Kennelijk nog niet genoeg om Gutiérrez te zien racen.
[..]
Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...
Dat waren hele andere tijden, waarin coureurs soms nog debuteerden op 30+ jarige leeftijd. Er was amper begeleiding in tegenstelling tot wat je nu ziet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.
Ik had laats nog over Jos Verstappen met iemand. Wij waren over eens als Jos een andere manager had gehad had hij ver kunnen schoppen in de formule1. Hoe vaak ging de deal niet rond door dat er weer over geld ging. Hij is begonnen bij een top team en ging langzaam naar slechte team. Het is ook merkwaardig dat alle teams waar Jos in heeft gereden een andere naam hebben of failliet zijn gegaan .
Wat ik helemaal niet snap dat Jos in 1994 is ingestapt in de Benneton en iedereen riep en nu nog steeds dat hij te jong is ingestapt. En dat hij eerst ervaring moest op doen. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Youngest Drivers' Champion Driver Age Season 1 Sebastian Vettel 23 years, 133 days 2010 2 Lewis Hamilton 23 years, 301 days 2008 3 Fernando Alonso 24 years, 58 days 2005 4 Emerson Fittipaldi 25 years, 273 days 1972 5 Michael Schumacher 25 years, 314 days 1994 6 Niki Lauda 26 years, 197 days 1975 7 Jacques Villeneuve 26 years, 200 days 1997 8 Jim Clark 27 years, 188 days 1963 9 Kimi Räikkönen 28 years, 4 days 2007 10 Jochen Rindt 28 years, 140 days 1970 (posthumously) |
Jos zou eerst een jaar testen met de Benetton, maar door het ongeluk van JJ Lehto werd hij eerder in het diepe gegooid. En hij heeft daardoor niet de tijd gekregen om te groeien, door bijvoorbeeld in 1995 ook bij Benetton te rijden. Herbert en Lehto waren toen in ieder geval niet beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.
Ik had laats nog over Jos Verstappen met iemand. Wij waren over eens als Jos een andere manager had gehad had hij ver kunnen schoppen in de formule1. Hoe vaak ging de deal niet rond door dat er weer over geld ging. Hij is begonnen bij een top team en ging langzaam naar slechte team. Het is ook merkwaardig dat alle teams waar Jos in heeft gereden een andere naam hebben of failliet zijn gegaan .
Wat ik helemaal niet snap dat Jos in 1994 is ingestapt in de Benneton en iedereen riep en nu nog steeds dat hij te jong is ingestapt. En dat hij eerst ervaring moest op doen. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
prachtig toen hij in de grindbak stilstond en fanboy Mol uit zijn plaat gingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Als Hamilton niet zo onbesuisd was geweest was hij de jongste wereldkampioen ooit geweest.
Ook nog in de meest knullige grindbak, die bij de ingang van de pitsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
prachtig toen hij in de grindbak stilstond en fanboy Mol uit zijn plaat ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |