abonnement Unibet Coolblue
pi_149404532
Wat hebben we dan over?

Mercedes
Red Bull
Williams
Ferrari
Sauber
Force India
Toro Rosso
McLaren
Lotus

Dat zijn slechts 18 auto's.

;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:44:54 #252
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_149406228
F1 gaat rustig verder met zichzelf kapot te maken. Erg jammer.
pi_149406362
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef Geralt het volgende:
Wat hebben we dan over?

Mercedes
Red Bull
Williams
Ferrari
Sauber
Force India
Toro Rosso
McLaren
Lotus

Dat zijn slechts 18 auto's.

;(
Volgend jaar weer 20.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:49:32 #254
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_149406418
Als FI er dan nog is, ja. Ik zie ze niet zo snel die 50 miljoen dollar schuld inlossen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_149406674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
Als FI er dan nog is, ja. Ik zie ze niet zo snel die 50 miljoen dollar schuld inlossen.
Carlos Slim wil vastwel een eigen F1 team met Pérez en Gutiérrez.
pi_149407636
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Nober het volgende:

[..]

Carlos Slim wil vastwel een eigen F1 team met Pérez en Gutiérrez.
Zit al met een hoop geld bij Ferrari
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:02:11 #257
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_149411598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:50 schreef nils7 het volgende:
Sochi zometeen bij het NOS sportjournaal omdat het niks meer en verloedert is, ben benieuwd of ze aanhalen dat er nog wel een circuit ligt maar goed....
oja er ligt ook nog een F1 circuit zeiden ze. Dat komt niet erg positief over.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:47:04 #258
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_149412422
Alsof auto-/motorsport ooit groot gaat worden op de publieke zenders. Die zenden liever 5 items over voetbal uit dan 4 over voetbal en 1 over autosport. In de kranten net zo. In de (wijlen) Spits was het altijd 3 pagina's over voetbal en soms ergens een kadertje over Vettel zijn overwinning weggepropt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_149418384
Volgens de Duitse[url= http://www.auto-motor-und(...)rennen-9254405.html] Auto Motor und Sport[/url] probeert Manor / Marussia nu een 2015 spec auto klaar te hebben voor de Chinese Grand Prix.

Reglementair mag een team 3 grand prix per seizoen missen, vandaar dat ze nog recht hebben op het prijzengeld van 2014, mits ze in 2015 aan de start komen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:04:48 #260
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149419376
Waarom kan Allard geen f1 doen ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149420169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Zit al met een hoop geld bij Ferrari
Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.

Claro, Telcel, Telmex. Kennelijk nog niet genoeg om Gutiérrez te zien racen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:47 schreef twiFight het volgende:
Alsof auto-/motorsport ooit groot gaat worden op de publieke zenders. Die zenden liever 5 items over voetbal uit dan 4 over voetbal en 1 over autosport. In de kranten net zo. In de (wijlen) Spits was het altijd 3 pagina's over voetbal en soms ergens een kadertje over Vettel zijn overwinning weggepropt.
Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:39:33 #262
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149420461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.

Claro, Telcel, Telmex. Kennelijk nog niet genoeg om Gutiérrez te zien racen.

[..]

Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...
Als Max het cht gaat maken zal en chauvinisme wel naar boven komen. Kijk maar naar honkbal. Ze hebben het er nooit over, maar toen er een nederlander/antiliaan in de World Series zat met de Red Sox was het opeens nieuws.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149420580
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als Max het cht gaat maken zal en chauvinisme wel naar boven komen. Kijk maar naar honkbal. Ze hebben het er nooit over, maar toen er een nederlander/antiliaan in de World Series zat met de Red Sox was het opeens nieuws.
Wees nou blij voor de NOS dat ze nog schaatsen en samenvattingen van de Eredivisie hebben, ze hebben het al zo moeilijk.

Kans is trouwens wel aanwezig dat Max punten gaat scoren met 18 auto's aan de start. :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:44:35 #264
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149420589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:43 schreef Nober het volgende:

[..]

Wees nou blij voor de NOS dat ze nog schaatsen en samenvattingen van de Eredivisie hebben, ze hebben het al zo moeilijk.

Kans is trouwens wel aanwezig dat Max punten gaat scoren met 18 auto's aan de start. :')
Gaan ze de punten ook weer verlagen dan? Zoals vroeger. 1-10 met punten met 18 autos. _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149422251
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wees eerlijk hij is toch ook gewoon een bokkelul?
Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.

Ik had laats nog over Jos Verstappen met iemand. Wij waren over eens als Jos een andere manager had gehad had hij ver kunnen schoppen in de formule1. Hoe vaak ging de deal niet rond door dat er weer over geld ging. Hij is begonnen bij een top team en ging langzaam naar slechte team. Het is ook merkwaardig dat alle teams waar Jos in heeft gereden een andere naam hebben of failliet zijn gegaan .

Wat ik helemaal niet snap dat Jos in 1994 is ingestapt in de Benneton en iedereen riep en nu nog steeds dat hij te jong is ingestapt. En dat hij eerst ervaring moest op doen. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
pi_149422550
http://www.gpupdate.net/n(...)ssia-was-onvolledig/

quote:
Volgens de BBC ging Force India niet akkoord met het voornemen van Marussia om met een oude auto te racen. "Het klopt dat we hier niet mee instemmen en de reden is vrij simpel", zegt Fernley tegen Sky Sports. "Marussia is verplicht om een voorstel in te dienen, waaruit blijkt dat ze in staat is om een wagen te bouwen voor 2015. Het team vraagt namelijk dispensatie aan om het seizoen te mogen starten met de auto van 2014 alvorens een nieuwe wagen te introduceren. Zij moet ons hierbij inzage geven van haar plannen. Dit heeft Marussia echter nagelaten. We hebben geen enkele vorm van documentatie ontvangen. Ook gebeurde het verzoek niet helemaal volgens de regels. De brief zou opgesteld moeten zijn door de curatoren, maar in plaats daarvan was deze afkomstig van een van de voormalige bazen van het team."
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:15:39 #267
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149422979
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
en. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
Minimaal 18, ivm aanpassing reglementen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:39:40 #268
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_149423744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.

Claro, Telcel, Telmex. Kennelijk nog niet genoeg om Gutiérrez te zien racen.

[..]

Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...
Geen enkele sport is nationaal van belang, maar ik had het over nieuwscoverage. Die is er op de publieke zenders gewoon niet of in zeldzame gevallen hooguit een mededeling van 1 minuut. De rest zit vol met nieuws, interviews, uitslagen van voetbal en soms een actuele sport (tennis grand slam, tour de france, etc.). Ik heb niet over het uitzenden van de races zelf.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_149424987
Tegen de tijd dat Max zijn eerste overwinning behaald in de F1 verwacht ik wel een item daarover in het 8 uur journaal hoor. Gewoon op de publieke omroep.

Dat is namelijk ongekend en nieuws. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149424990
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.

Ik had laats nog over Jos Verstappen met iemand. Wij waren over eens als Jos een andere manager had gehad had hij ver kunnen schoppen in de formule1. Hoe vaak ging de deal niet rond door dat er weer over geld ging. Hij is begonnen bij een top team en ging langzaam naar slechte team. Het is ook merkwaardig dat alle teams waar Jos in heeft gereden een andere naam hebben of failliet zijn gegaan .

Wat ik helemaal niet snap dat Jos in 1994 is ingestapt in de Benneton en iedereen riep en nu nog steeds dat hij te jong is ingestapt. En dat hij eerst ervaring moest op doen. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
Dat waren hele andere tijden, waarin coureurs soms nog debuteerden op 30+ jarige leeftijd. Er was amper begeleiding in tegenstelling tot wat je nu ziet.

Pas toen Barrichello in 1993 debuteerde op 20 jarige leeftijd dook de gemiddelde leeftijd van het veld blijkbaar onder de 30 jaar (http://www.formula1.com/news/features/2014/10/16518.html). Je zag vroeger wel een enkeling die vroeg debuteerde (Ricardo Rodriquez, Chris Amon, Mike Thackwell bv.) en de meeste succesvolle coureurs hadden wel een paar seizoenen nodig voordat ze eenmaal succesvol werden.

En dat kwam omdat je er toen veel meer alleen voor stond, je moest wel ervaring opdoen anders kwam je er gewoon niet. Nu staan coureurs onder zulke begeleiding (mentaal, fitness, simulatorwerk) dat ze er al veel eerder klaar voor zijn.

Neem nou dit lijstje:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Youngest Drivers' Champion
Driver                      Age                   Season
1     Sebastian Vettel      23 years, 133 days    2010
2     Lewis Hamilton        23 years, 301 days    2008
3     Fernando Alonso       24 years,  58 days    2005
4     Emerson Fittipaldi    25 years, 273 days    1972
5     Michael Schumacher    25 years, 314 days    1994
6     Niki Lauda            26 years, 197 days    1975
7     Jacques Villeneuve    26 years, 200 days    1997
8     Jim Clark             27 years, 188 days    1963
9     Kimi Räikkönen        28 years,   4 days    2007
10    Jochen Rindt          28 years, 140 days    1970 (posthumously)

Tussen 1975 en 1994 is het niet gelukt dat record (bijna) te verbreken, uiteindelijk door een supertalent als Schumacher. Daarna door iemand die al een paar jaar Indycar deed, in de beste auto van het veld kwam te zitten (en daarna niks meer presteerde) en verder jonkies die in grote of minder grote mate op hoog niveau zijn begeleid.

Dus ja, dan is 22 nog best vroeg.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 februari 2015 @ 17:36:13 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_149425320
Als Hamilton niet zo onbesuisd was geweest was hij de jongste wereldkampioen ooit geweest.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_149428642
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.

Ik had laats nog over Jos Verstappen met iemand. Wij waren over eens als Jos een andere manager had gehad had hij ver kunnen schoppen in de formule1. Hoe vaak ging de deal niet rond door dat er weer over geld ging. Hij is begonnen bij een top team en ging langzaam naar slechte team. Het is ook merkwaardig dat alle teams waar Jos in heeft gereden een andere naam hebben of failliet zijn gegaan .

Wat ik helemaal niet snap dat Jos in 1994 is ingestapt in de Benneton en iedereen riep en nu nog steeds dat hij te jong is ingestapt. En dat hij eerst ervaring moest op doen. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
Jos zou eerst een jaar testen met de Benetton, maar door het ongeluk van JJ Lehto werd hij eerder in het diepe gegooid. En hij heeft daardoor niet de tijd gekregen om te groeien, door bijvoorbeeld in 1995 ook bij Benetton te rijden. Herbert en Lehto waren toen in ieder geval niet beter.

En Max is in ieder geval gezegd dat hij de tijd heeft om te leren. Hij schijnt een contract voor drie jaar te hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_149428684
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Als Hamilton niet zo onbesuisd was geweest was hij de jongste wereldkampioen ooit geweest.
prachtig toen hij in de grindbak stilstond en fanboy Mol uit zijn plaat ging _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_149428827
Nou doe dan maar Victor Brand terug dan, of niet?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 februari 2015 @ 19:34:48 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_149428902
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef franklop het volgende:

[..]

prachtig toen hij in de grindbak stilstond en fanboy Mol uit zijn plaat ging _O_
Ook nog in de meest knullige grindbak, die bij de ingang van de pits _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')