abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6637362
wat vinden jullie van de nieuwe? erg gelikt, en cker erg mooi, iig beter dan de vorige liedjes

(dankje moderator !!)

[Dit bericht is gewijzigd door thiamat op 05-11-2002 18:11]

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_6639406
een van de betere nummers van hun laatste album, al snap ik eigenlijk niet waarom deze nog als single wordt uitgebracht.

En de u2 zeikerds, tjah. U2 is natuurlijk super, dat deze band op U2 lijkt (laatste album meer als het 1e, dat is waar) qua muziek is eerder een compliment dan een negatieve mening.

Iedereen heeft een idool en het is niet mogelijk om allemaal vernieuwend bezig te zijn.

pi_6640908
Iedereen kan normaal doen hier, als je Kane wil afzeiken, dan zoek je daar maar een topic voor en hou je hier je mond.

Alle reacties die niet over dit nummer etc. gingen zijn verwijderd. Topic krijgt nog een kans.

Dinand van Kane is een janksmoel..... Voor de mensen die willen afzeiken.

Voormalig Sport Koningin dinsdag 5 november 2002 @ 17:58:11 #4
35237 Nuongirl
pi_6640930
idd een erg goed nummer al blijft mijn favouriet rain down on me, waarvan ik gewoon geen genoeg kan krijgen

enne offtopic ik ben zowel een Kane als u2 fan

Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_6641145
Ook erg mooi gitaarwerk, en mooie muziekversnellingen (
blij dat we nog een band als kane in nederland hebben
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  dinsdag 5 november 2002 @ 18:14:15 #6
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6641155
12 december naar kane @ ahoy

Kane is oke
goed exportproduct as well

Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6641601
Heh heh, kan ik hier even me mening geven zonder gestoord te worden met de bekende afzeikcliches.

Lekker nummertje en moet zeggen dat nu de ingekort hem het wel een beetje minder doet maken, vind de albumtrack daarom ook beter met het strijkorkest op het eind. Alleen beetje jammer op het eind dat het Everything's gonna be allright zo overdreven eruit komt naar mijn idee. Leuk clipje er ook bij.

Verheug me dan ook op Ahoy 12 december

pi_6643301
ik ga op 13 december, helaas wil mijn gezelschap vooraan gaan staan...
(ik ben niet zo'n springer)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')