SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell 'm.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte is het origineel, the real deal.
Meer vitamine d, dus aardiger. En meer mensen buiten, dus minder kans op een afrekeningquote:Op maandag 2 februari 2015 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
Haha hij durft alleen te meeten met skinny bitch borte.
Heb ik van Breaking Bad geleerd dat je inderdaad in crowded omgevingen moet meeten.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer vitamine d, dus aardiger. En meer mensen buiten, dus minder kans op een afrekening
In de nacht ben ik altijd leuker heb ik gemerktquote:
Pffft. Echt desperaat deze. Ik doe geen concessies.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:12 schreef mrstylo het volgende:
Zou borte stiekem ook wel meeten hoor
Alleen wel in de zomer.
Dan ben je geen echte nachtmens. Ga weg iloumounatieequote:Op maandag 2 februari 2015 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben nachtmens wanneer ik dat niet nodig heb, maar owee als ik dat een keer nodig heb en een nacht moet doorhalen, dan werkt het ineens niet meer.
Dit altijd.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben nachtmens wanneer ik dat niet nodig heb, maar owee als ik dat een keer nodig heb en een nacht moet doorhalen, dan werkt het ineens niet meer.
Nee joh. Heb ik tijdens mijn tentamen periode. Is het twee uur in de nacht. Denk je 'nog twee uurtjes leren of nu slapen, wekker zetten op 5 uur en dan leren'. Kies je de tweede en blijf je toch wakkerquote:Op maandag 2 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte nachtmens. Ga weg iloumounatiee
Ja, dat probeer ik ook te zeggen. Ik wil ook duidelijkheid, maar mijn biologische klok houdt me voor de gek.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte nachtmens. Ga weg iloumounatiee
/carequote:Op maandag 2 februari 2015 02:31 schreef mrstylo het volgende:
Wel al mijn tentamens gehaald trouwens. Bedankt voor het vragen
https://www.facebook.com/(...)102706098945/?type=1quote:
Ooooo, die heb ik al lang niet meer gehad.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen zijn zo gevaarlijk verslavend he. Wss mijn meest fave snoep/drop ooit.
Laten we er samen een einde aan maken, Romeo en Julia-stijl.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou gewoon zelfmoord plegen jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |