abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207813558
De nacht van '53. Gisteren uitgezonden op NPO2. Heel indrukwekkend, alleen de presentator vertelde het een beetje op een meesmuilende manier wat vast niet de bedoeling was natuurlijk.
De verhalen van de mensen kropen echt onder mijn huid. Heftig.
pi_207813664
quote:
99s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:44 schreef praadje het volgende:
De nacht van '53
wat is er toen gebeurd ?!
Ik zwaai naar dieren.
pi_207813764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:49 schreef Geerd het volgende:

[..]
wat is er toen gebeurd ?!
Watersnoodsramp?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_207813884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Watersnoodsramp?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de dijken breken!
Als de dijken breken (TV Mini Series 2016) - Reference View - IMDb
Ik zwaai naar dieren.
pi_207836627
Docu over Pamela Anderson op Netflix
Geen heel bijzonder verhaal, maar wel mooi om haar persoonlijkheid te zien achter het platte plaatje van playgirl en baywatch ster

https://www.moviemeter.nl/film/1152095#
pi_208201619
Op Disney Plus, van National Geographic :

Inside the SS

met interviews van oud SS'ers, en er zitten er zelfs nog bij die totaal geen spijt hebben van alle misdaden die ze begaan hebben en die niet geloven in de holocaust :r
Plus nog wat foto'tjes van hun erbij waar ze in hun oude dagen nog vrolijk met hun handje gestrekt omhoog staan :r

Bizar dat zulke mensen nog bestaan die totaal geen berouw kennen en nooit afgestapt zijn van hun ziekelijk ideeen :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208239018
Niet van de hoogste plank, maar toch leuk om even te zien.

Over vliegveld valkenburg en de geschiedenis ervan en wat ze daar nou deden
Uitgezonden door TV-west

https://youtube.com/playl(...)xKWAbQxGyG4WPpyJ5R6E
Do what you love, love what you do!
pi_208461026
Navalny. Vorige week bekroond met een Oscar. Zeker de moeite waard. Moskou4 _O- _O- (Als je hem gezien hebt weer je wat ik daarmee bedoel :P

Dying to live. Over een huisarts die de diagnose ongeneeslijke longkanker heeft gekregen. Hoe mooi hoe ze met haar patiënten omgaat, ze zich in hun in kan leven en zelfs euthanasie kan toepassen zonder een drama te maken van haar eigen situatie. Rauw en eerlijk. Diep respect voor deze vrouw.

Zal morgen even de linkjes plaatsen, zit nu mobiel maar was dit topic kwijt dus alvast een kick.
pi_208553688
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208555062
quote:
Net gekeken, tnx voor de tip ^O^

Voor mij behoorlijk confronterend aangezien ik zo'n zusje heb die knettergek is. Wat haar zus Sonja vertelde had ik zo kunnen vertellen 😢

Ontzettend mooi gemaakte en integere docu :)
  maandag 27 maart 2023 @ 14:34:16 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208555137
Heb hem gisteren ook gezien. Damn, wat een groot respect heb ik voor Allard. Zoveel geduld.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 27 maart 2023 @ 14:38:19 #263
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208555192
Tevens deze gekeken op Netflix:

Waco: American Apocalypse (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb

en

Murdaugh Murders: A Southern Scandal (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb

Waco verraste me in die zin dat de allang overleden David Koresh (30 jaar geleden inmiddels) nog steeds mensen heeft (die voordat het complex in brand gestoken werd, eruit mochten) die geloven dat hij god zelve was. Een enge cult en weer behoorlijk actueel nu Trump er een mafre rally heeft georganiseerd.

The Murdaugh murders is een bizar verhaal over de gepriviligeerde Familie Murdaugh die uitstekend zijn in zaken in de doofpot stoppen, totdat er twee moorden teveel plaats vinden. Een eindeloze plottwist.

[ Bericht 12% gewijzigd door SEMTEX op 27-03-2023 14:49:15 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 27 maart 2023 @ 14:39:25 #264
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_208555205
Ik heb de docu ook net gezien, erg mooi, heel erg herkenbaar. Respect voor Allard, hij komt er wel.
pi_208555235
quote:
2s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
Heb hem gisteren ook gezien. Damn, wat een groot respect heb ik voor Allard. Zoveel geduld.
Nou inderdaad.
Heb laatst nog 1x geprobeerd met mijn zusje contact op te nemen. Werd vierkant de tyfus ingescholden. Voor mij is het nu over en uit.
Medelijden met mijn 2 neefjes :X
  maandag 27 maart 2023 @ 14:42:37 #266
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_208555241
En fijn topic dit, ik hou van docu's en heb door dit topic al wat pareltjes gezien.
pi_208555266
quote:
2s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
Tevens deze gekeken op Netflix:

Waco: American Apocalypse (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb
[ afbeelding ]

en

Murdaugh Murders: A Southern Scandal (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb
[ afbeelding ]

Waco verraste me in die zin dat de allang overleden David Koresh (30 jaar geleden inmiddels) nog steeds mensen heeft (die voordat het complex in brand gestoken werd, eruit mochten) die geloven dat hij god zelve was. Een enge cult en weer behoorlijk actueel nu Trump er een mafre rally heeft georganiseerd.

The Murdaugh murders is een bizar verhaal over de gepriviligeerde Familie Murdaugh die uitstekend zijn in zaken in de doofpot stoppen, totdat er twee moorden teveel plaats vinden. Een eindeloze plottwist.
Ook allebei gezien. Dat van Waco is inderdaad bizar dat hij nog zulke volgelingen heeft....damzzzz :X

Murdaugh Murders was weer een pareltje van een crime-docu van Netflix. Ik hou ervan!
pi_208555279
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
En fijn topic dit, ik hou van docu's en heb door dit topic al wat pareltjes gezien.
Haha hier ook zo hoor. Het Netflix-topic is ook fijn om bij te houden.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:54:40 #269
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_208555384
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Haha hier ook zo hoor. Het Netflix-topic is ook fijn om bij te houden.
:Y Klopt. Eigenlijk is gewoon heel F&S is wel tof voor een chronische tv kijker. :P :@
pi_208555854
Tnx voor de hint @mascara-klodder
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_208555945
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:54 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
:Y Klopt. Eigenlijk is gewoon heel F&S is wel tof voor een chronische tv kijker. :P :@
Ik kijk eigenlijk alleen shitseries uit Amerika zoals bijna alle Real Housewives, Southern Charm, Below Deck, Vanderpump Rules etc :')

De kwaliteitsseries Greys Anatomy, Station 19 en alledrie de Law&Orders.

En dan heb ik nog mijn soaps Eastenders en Coronation Street.

Naast docu's heb ik daar al bijna een dagtaak aan :')

@StevenHyde ja wij kijken veelal hetzelfde, kun je hier weer inspiratie opdoen van dingen buiten Netflix ;)
pi_208558391
Ik ben nu aan Waco begonnen, binnen 10 minuten zit je al in een enorme shootout, ik dacht per ongeluk de laatste episode aangezet te hebben!..
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208558408
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:00 schreef nils_22 het volgende:
Ik ben nu aan Waco begonnen, binnen 10 minuten zit je al in een enorme shootout, ik dacht per ongeluk de laatste episode aangezet te hebben!..
Je moet ook echt tien minuten vooruit spoelen met netflix
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208563146
quote:
Ja, die stond op mijn lijstje voor vandaag maar gecanceld ivm het overlijden van de Bie. Maar eens terugkijken van de week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')