Watersnoodsramp?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Watersnoodsramp?Als de dijken breken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de dijken breken (TV Mini Series 2016) - Reference View - IMDbIk zwaai naar dieren.
Net gekeken, tnx voor de tipquote:Op maandag 27 maart 2023 12:18 schreef nils_22 het volgende:
https://www.2doc.nl/documentaires/2023/03/puinhoop.html
Triestheid
Nou inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
Heb hem gisteren ook gezien. Damn, wat een groot respect heb ik voor Allard. Zoveel geduld.
Ook allebei gezien. Dat van Waco is inderdaad bizar dat hij nog zulke volgelingen heeft....damzzzzquote:Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
Tevens deze gekeken op Netflix:
Waco: American Apocalypse (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb
[ afbeelding ]
en
Murdaugh Murders: A Southern Scandal (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb
[ afbeelding ]
Waco verraste me in die zin dat de allang overleden David Koresh (30 jaar geleden inmiddels) nog steeds mensen heeft (die voordat het complex in brand gestoken werd, eruit mochten) die geloven dat hij god zelve was. Een enge cult en weer behoorlijk actueel nu Trump er een mafre rally heeft georganiseerd.
The Murdaugh murders is een bizar verhaal over de gepriviligeerde Familie Murdaugh die uitstekend zijn in zaken in de doofpot stoppen, totdat er twee moorden teveel plaats vinden. Een eindeloze plottwist.
Haha hier ook zo hoor. Het Netflix-topic is ook fijn om bij te houden.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
En fijn topic dit, ik hou van docu's en heb door dit topic al wat pareltjes gezien.
quote:Op maandag 27 maart 2023 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha hier ook zo hoor. Het Netflix-topic is ook fijn om bij te houden.
Ik kijk eigenlijk alleen shitseries uit Amerika zoals bijna alle Real Housewives, Southern Charm, Below Deck, Vanderpump Rules etcquote:Op maandag 27 maart 2023 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Klopt. Eigenlijk is gewoon heel F&S is wel tof voor een chronische tv kijker.
![]()
Je moet ook echt tien minuten vooruit spoelen met netflixquote:Op maandag 27 maart 2023 19:00 schreef nils_22 het volgende:
Ik ben nu aan Waco begonnen, binnen 10 minuten zit je al in een enorme shootout, ik dacht per ongeluk de laatste episode aangezet te hebben!..
Ja, die stond op mijn lijstje voor vandaag maar gecanceld ivm het overlijden van de Bie. Maar eens terugkijken van de week.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:18 schreef nils_22 het volgende:
https://www.2doc.nl/documentaires/2023/03/puinhoop.html
Triestheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |