hahahaha dat is precies zoals ik het ook altijd doe. Als je nl. zorgt dat de plaat rondom zit vastgelijmd zal deze niet meer uitzakken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:48 schreef peug306 het volgende:
lade uit elkaar halen. houtlijm (bruis) in de sponning doen. plaatje er in en lade opnieuw monteren. dagje wachten en klaar.
Ik zeg niet dat je het kunt oplossen met een dikkere onderplaat. Ik zeg alleen dat áls je gaat verstevigen, je dit gelijk ook zou kunnen verbeteren. Een dikkere plaat zal nog steeds doorbuigen, maar wel minder. Hierbij maakt het ook nogal uit of een plaat van geplakte losse vezels (hardboard) of van gelaagd mutiplex is gemaakt. Verder zijn er zat kastjes met lades waarbij de sponning (te) ruim bemeten is, ik kan vanaf hier niet zien of dat bij jou ook het geval is. Doe er gerust je voordeel mee, of niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:45 schreef Jippo het volgende:
Het heeft niet zoveel te maken met de dikte van de onderplaat (die niet dikker kan want dan past het niet meer in de uitsparing) maar dat het geheel gaat wijken.
Ik ga het eerst maar eens proberen met een goede kit in de uitsparing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |