Een klein meiske wist de volgende historische zinnen te produceren:
"Weet u wat het is meneer"
( Jurylid Henk-Jan geeft ontkennend antwoord )
"Ik sta hier verschrikkelijk in mijn broek te schijten "
geweldig
quote:Moet je eens nagaan als je daar zelf zou staan...
Op zaterdag 9 november 2002 09:31 schreef starbuck het volgende:
De preview voor volgende week beloofd ook wat.Een klein meiske wist de volgende historische zinnen te produceren:
geweldig
Ik had alleen het idee dat deze aflevering meer mensen die er wel doorheen kwamen laten zien werden dan de vorige keer.. Dat was wel jammer, want ik had wel iets meer willen lachen ![]()
Ze moeten trouwens iig de voorrondes op dvd uitbrengen ofzo..
Dat meisje dat daar Fame nadoet is volgens mij steengoed!
En dan is er nog een één of andere vage gozer die zingt: 'ik wil jezus zien ... '
quote:Over de actueel gesproken.
Op vrijdag 8 november 2002 23:57 schreef BAZZA het volgende:
Die ene met dat zelfgemaakte jurkje en die hooters wil ik wel een keer in de Aktueel ofzo zien eigenlijkzonde om haar nu al afteschrijven
Actueel had besloten om haar beroemd te maken.
Je zag een foto met een diep decollete.
(tja het is de actueel natuurlijk
)
nu ze is door
quote:* Jojogirl vond het zonde dat die jongen die Elvis deed niet doormocht.
Op zaterdag 9 november 2002 09:45 schreef Qarinx het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen is dat ik die Joel echt verschrikkelijk vond en dat hij ook heel erg z'n best deed om op Nick Carter te lijken... Hij was niet echt uniek wat stemgeluid betreft.. dus dan vind ik het weer vreemd dat iemand die Elvis nadoet niet doorgaat omd ie reden en mister Joel wel..
Verder heb ik echt dubbel gelegen om die jongen met de walkman
en het meisje met het "ietwat grote" decollete.
quote:mee eens. en wat about al die mensen die ook anderen nadeden?
Op zaterdag 9 november 2002 09:45 schreef Qarinx het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen is dat ik die Joel echt verschrikkelijk vond en dat hij ook heel erg z'n best deed om op Nick Carter te lijken... Hij was niet echt uniek wat stemgeluid betreft.. dus dan vind ik het weer vreemd dat iemand die Elvis nadoet niet doorgaat omd ie reden en mister Joel wel..
Dat die jongen met zijn magere hoofd en zijn matig stemgeluid wel door mocht vond ik onbegrijpelijk.
zal wel emt het uiterlijk te maken hebben maar ik vond hem een griezel.
Elvis vond ik juist leuk
quote:Word jij binnenkort even op je wenken bediend...
Op zaterdag 9 november 2002 09:41 schreef Qarinx het volgende:Ze moeten trouwens iig de voorrondes op dvd uitbrengen ofzo..
En dat donkere meisje, verschrikkelijk. Ik vond dat werkelijk een aanfluiting. Wa teen hersenloos figuur
quote:Dat lijkt me geweldig. Je wilt niet weten hoe vaak ik gisteren Martin en het 'lick my pussy'-meisje opnieuw heb bekeken
Op zaterdag 9 november 2002 15:51 schreef NiKos het volgende:
Heej, ben ik de enige die met smart wacht op de video "idols, de ergste"*Nu met nog nooit eerder uitgezonden audities*
Een vriend van mij vroeg: "zijn het geen acteurs?". Want tja, het is gewoon TE erg, dat kan bijna niet echt zijn. Toch hebben die audities wel degelijk plaatsgevonden op de genoemde plekken en hoor ik ook regelmatig van mensen dat ze iemand kennen die auditie heeft gedaan.
Dat neemt niet weg dat de ergste gevallen misschien inderdaad acteurs zijn die ze hebben ingehuurd om bij die audities op te komen draven. Maar ikzelf vind het grappiger om te geloven dat zulke mensen echt bestaan
quote:Precies. Hij ging niet naar de volgende ronde omdat Elvis niet het soort muziek was dat ze in het programma wilden
Op zaterdag 9 november 2002 11:43 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl vond het zonde dat die jongen die Elvis deed niet doormocht.
Die had volgensmij een best goede stem en was verder ook wel entertaining.
Hij kon goed zingen man, wat maakt het uit welk liedje hij had gekozen?
En ik vond het ook te ver gaan dat die man tegen die magere jongen zei dat niemand een poster met zijn kop op wou hangen, terwijl ergens anders in het programma nog wordt gezegd dat je niet per se je uiterlijk mee hoeft te hebben. Sowieso, hij heeft zijn eigen kop toch niet gekozen, er stond nergens dat je alleen mee mocht doen als je een beauty bent (hoewel het wel te verwachten is dat ze daarop letten). Maar hij had er geen opmerking over hoeven maken, vond ik.
Ik denk trouwens ook niet dat die zoon van die kleffe vader erg ver komt, hij was er maar tenauwernood doorheen en zelf vond ik hem maar heel erg matigjes.
quote:Haha, ja die vond ik ook heel leuk, dat hele dansje erbij, echt prachtig.
Op zaterdag 9 november 2002 17:11 schreef Reticulin het volgende:
ik heb helemaal dubbelgelegen om die overduidelijke homo die "damn i think i love you" deed hahahahahahahaha die was echt geweldig!
quote:Die opmerking vond ik ook wel een beetje te hard "en ik denk niet dat er hele volkstammen te vinden zijn die een poster met jouw kop boven hun bed zullen hangen"... Beetje overbodige opmerking, waarmee je iemand toch wél behoorlijk een complex mee kan aanpraten..
Op zaterdag 9 november 2002 17:21 schreef Angeles het volgende:En ik vond het ook te ver gaan dat die man tegen die magere jongen zei dat niemand een poster met zijn kop op wou hangen, terwijl ergens anders in het programma nog wordt gezegd dat je niet per se je uiterlijk mee hoeft te hebben. Sowieso, hij heeft zijn eigen kop toch niet gekozen, er stond nergens dat je alleen mee mocht doen als je een beauty bent (hoewel het wel te verwachten is dat ze daarop letten). Maar hij had er geen opmerking over hoeven maken, vond ik.
quote:Na het zien van de uitzending vast wel
Op zaterdag 9 november 2002 17:21 schreef Neel26 het volgende:
Ik vroeg me af of z'n moeder al weet dat ie homo is.
quote:vind ik ook, dat die dude niet kan zingen oke, maar laat em wel in zijn waarde
Op zaterdag 9 november 2002 17:25 schreef Qarinx het volgende:[..]
Die opmerking vond ik ook wel een beetje te hard "en ik denk niet dat er hele volkstammen te vinden zijn die een poster met jouw kop boven hun bed zullen hangen"... Beetje overbodige opmerking, waarmee je iemand toch wél behoorlijk een complex mee kan aanpraten..
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 09:31 schreef starbuck het volgende:
De preview voor volgende week beloofd ook wat.Een klein meiske wist de volgende historische zinnen te produceren:
geweldig
quote:Brian is ook wel leuk ja............
Op zaterdag 9 november 2002 09:41 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond die Brian, Wayne en meisje met kort haar idd het beste..Ik had alleen het idee dat deze aflevering meer mensen die er wel doorheen kwamen laten zien werden dan de vorige keer.. Dat was wel jammer, want ik had wel iets meer willen lachen
Ze moeten trouwens iig de voorrondes op dvd uitbrengen ofzo..
quote:De walkmanboy...
Op zaterdag 9 november 2002 11:43 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl vond het zonde dat die jongen die Elvis deed niet doormocht.
Die had volgensmij een best goede stem en was verder ook wel entertaining.Verder heb ik echt dubbel gelegen om die jongen met de walkman
en het meisje met het "ietwat grote" decollete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |