quote:Van boven in ieder geval wel
Op donderdag 7 november 2002 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]Is ze hier een blonde dame?
quote:Zeg dropstaaf let es op voor je iets post. En als je contact wil doe dan maar via forum, lijkt me het handigste.
Op donderdag 7 november 2002 12:32 schreef DeStedebouwer het volgende:
Weet Tim hiervan? Kunnen we niet ergens achter zijn gegevens komen dat we die jongen nog een keer "te spreken" krijgen? Zou wel vet zijn namelijk
quote:ahh !! je deed het leuk bij idols!!!
Op donderdag 7 november 2002 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Zeg dropstaaf let es op voor je iets post. En als je contact wil doe dan maar via forum, lijkt me het handigste.
aan alle fans!
quote:Ik ken de Sid vicious versie als de beste en vond Tims optreden heel goed.
Op woensdag 6 november 2002 22:23 schreef DiRty het volgende:[..]
Helemaal mee eens.
Prachtige show natuurlijk. Het doet me persoonlijk veel goed om (vooral) vrouwen hun ongefundeerde zelfvertrouwen te zien verliezen. Die facades uiteen te zie spatten als de jury het woord neemt levert mooie televisie op.
Dat meisje wiens lot zingen was toen ze zei dat de jury onprofessioneel was,
de jongen met foute bril wiens lip begont te trillen toen zijn opgeblazen ego 'knak' zei.En toen Tim.
Ik ken de Sid V. versie niet helaas. Maar wat een contrast met de plastic-look van de rest. Deze jongen is beter af zonder invloed en dictaat van die juryleden. Zij zoeken alleen een kloon van wat al verkoopt.Rijzen met die ster!
quote:moeilijk he....lezen...
Op donderdag 7 november 2002 14:38 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 08-11-2002 08:39]
quote:Yep
Op vrijdag 8 november 2002 00:28 schreef FX het volgende:
Ik weet niet of het al ter sprake is geweest... anders naja never mind..... Maar diegene die zich nou zo leuk voordoet als Hawaii-Tim, is dat ook daadwerkelijk de Tim die zich onstervelijk heeft gemaakt bij Idols?????
quote:wil je een keer op mijn clubbie komen posten? De link staat in mijn profiel
Op vrijdag 8 november 2002 09:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik ben het echt. Op de fanpage chatbox zitten wel nepperds
quote:Tuuuuuurlijk is hij echt !
Op vrijdag 8 november 2002 09:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik ben het echt. Op de fanpage chatbox zitten wel nepperds
quote:Juist door die redenering zou ie dus fake kunnen zijn. Kijk 1 november was de uitzending. En ineens is daar 2 november Hawaii-Tim. En waarom is veel posten dan een vorm van "het echt zijn". Kwenie hoor maar goed....
Op vrijdag 8 november 2002 10:17 schreef detulp050 het volgende:[..]
Tuuuuuurlijk is hij echt !
Want hij zit hier al vanaf 2 november en post direct al 11 posts per dag, dat doe je echt alleen als je het echt bent !
quote:"07/11/2002 - Naomi probeert comeback via Idols
Op donderdag 7 november 2002 09:20 schreef lzandman het volgende:
Volgens mij zit er in dat compilatiefilmpje van meisjes die Jewel zingen (staat op de Idols website) een van de zangeressen van dat meidengroepje WOW (het vijfde meisje). Kan dat kloppen? Ze lijkt er wel een beetje op.
Ik ben Denise, ik ben Jenske, ik ben Naomi... wij zijn WOW! Daar herkennen we je van! Enkele forumleden hadden tussen de kandidaten van Tooske's Idols een bekend gezicht gespot. Het blijkt te gaan om de 22 jarige Naomi, die in '96 en '97 met WOW! enkele hits scoorde als Zomer, Keer op keer en Lekker Lang Lekker. De groepssamenstelling wijzigde hier en daar en na de eeuwwisseling gaan drie overgebleden meiden verder onder de naam Blaze.
Ondanks dat het doodstil is rond de vijf meiden van het voormalige Bolland & Bolland project WOW! zijn de meisjes nog steeds heel populair op het forum, hun thread staat op een achttiende plek qua berichten en bezoekers. Nu gaat Naomi het zonder haar vriendinnetjes proberen bij Idols."
Bron: http://ww.mokkels.nl
quote:Wat een klootviool die spunk. Hij heeft geen idee waar ie het over heeft...
Op vrijdag 8 november 2002 16:23 schreef min6 het volgende:
Spunk.nl over Idols:http://www.spunk.nl/artikelen/450533.html
quote:Ik snap dat je twijfelt omdat ik opeens op 2 november hier was, en niet daarvoor. Dat kwam omdat ik toen nog niet de beschikking had over een e-mailadres die Fok wel pakte, dus geen webbased dinges. Ik kan wel een foto posten van bij Stenders Vroeg die nog niet op internet staat als dat moet, alleen niet nu --> radio uitzending van Utrecht FM ofzo (studentenradio)
Op vrijdag 8 november 2002 10:55 schreef FX het volgende:[..]
Juist door die redenering zou ie dus fake kunnen zijn. Kijk 1 november was de uitzending. En ineens is daar 2 november Hawaii-Tim. En waarom is veel posten dan een vorm van "het echt zijn". Kwenie hoor maar goed....
quote:Sweet Irony
Op vrijdag 8 november 2002 10:55 schreef FX het volgende:[..]
Juist door die redenering zou ie dus fake kunnen zijn. Kijk 1 november was de uitzending. En ineens is daar 2 november Hawaii-Tim. En waarom is veel posten dan een vorm van "het echt zijn". Kwenie hoor maar goed....
Zeg Tim, ik geloof je als je een foto van jezelf post met je linker vinger in je oor en dat je in je rechterhand een muis (computer) houdt.
Dus: Ik geloof er geen bal van...
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:12 schreef Borin het volgende:
Tonight another classic:
http://www.rtl.nl/shows/idols/home/index.xml/view/shows/idols/kandidaten/filmpje_martin_walkman.xml
Ja, euh, ik kwam hier alleen maar om te kijken hoe jullie mij vonden zingen
Ik heb in ieder geval blauw gelegen van het lachen.
De hele show was trouwens weer werelds! Zonde dat het niet dagelijks wordt uitgezonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |