quote:hoezo..?? omdat er niemand anders zo mallotig is. Of omdat hij nog debieler is dan jullie..??
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Disorder het volgende:[..]
Tim heeft nu al een cultstatus bereikt.
je ne comprends pas
quote:Ik denk 't.. Ik heb nog nooit iemand zo snel z'n eigen website zien krijgen.
Op woensdag 6 november 2002 22:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
Of omdat hij nog debieler is dan jullie..??
quote:Helemaal mee eens.
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Disorder het volgende:[..]
Tim heeft nu al een cultstatus bereikt.
Prachtige show natuurlijk. Het doet me persoonlijk veel goed om (vooral) vrouwen hun ongefundeerde zelfvertrouwen te zien verliezen. Die facades uiteen te zie spatten als de jury het woord neemt levert mooie televisie op.
Dat meisje wiens lot zingen was toen ze zei dat de jury onprofessioneel was,
de jongen met foute bril wiens lip begont te trillen toen zijn opgeblazen ego 'knak' zei.
En toen Tim.
Ik ken de Sid V. versie niet helaas. Maar wat een contrast met de plastic-look van de rest. Deze jongen is beter af zonder invloed en dictaat van die juryleden. Zij zoeken alleen een kloon van wat al verkoopt.
Rijzen met die ster!
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat een gaaaaaaaf programma
Die jury
ik vind die jury heel goed, ze zeggen gewoon waar het op staat zonder mooi praterij. er zaten gewoon een paar abominabele figuren tussen. Dat dikke wijf dat echt dacht dat ze kon zingen (taperecorder) en dat mannetje met die helium stem werd helemaal mooi op zn numemr gezet, die hing daar al de nieuwe backstreet boy uit in de foyer. En ja die Tim
TIM IS DE MAN
quote:wat is je punt..??
Op woensdag 6 november 2002 22:15 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik denk 't.. Ik heb nog nooit iemand zo snel z'n eigen website zien krijgen.
quote:Zit nou niet te ijlen, je kan het gewoon niet hebben dat Tim meer aandacht krijgt dan jij.
Op woensdag 6 november 2002 22:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
wat is je punt..??
quote:Precies.
Op woensdag 6 november 2002 22:40 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Zit nou niet te ijlen, je kan het gewoon niet hebben dat Tim meer aandacht krijgt dan jij.
Tim's 15 minutes of fame, of misschien wel meer. Leuk voor die jongen toch ?
quote:Ben ik nou gek of is dit echt onze welgeliefde Tim?
Op woensdag 6 november 2002 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De opmerking dat ik zo bij de jostiband kan ken ik nou wel, probeer iets originelers te verzinnen
Ik vinnet ongeloofelijk lachwekkend hoor, maar om nou te zeggen dattie terug in idols moet ja om zichzelf wederom compleet voor lul te zetten...en voor de kijkcijfers natuurlijk...
Dit is/wordt trouwens een goed voorbeeld van "hoe duwt de media iets door je strot"
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu is die Winne de Jong de Leeuw (ofzo) die Dolly Parton deed. Die was goed!En net het arme K-Otic-meisje. "Er wordt niet gefilmd, geen commentaar", aldus Mam.
quote:Ze lijkt er inderdaad ontzettend op! Is ze wanhopig en wil ze zo proberen een nieuwe carrière op te bouwen?
Op donderdag 7 november 2002 09:20 schreef lzandman het volgende:
Volgens mij zit er in dat compilatiefilmpje van meisjes die Jewel zingen (staat op de Idols website) een van de zangeressen van dat meidengroepje WOW (het vijfde meisje). Kan dat kloppen? Ze lijkt er wel een beetje op.
quote:Kennelijk heeft ze in de tijd dat ze met WOW optraden te weinig aan haar muziek-business-netwerk gebouwd
Op donderdag 7 november 2002 12:20 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ze lijkt er inderdaad ontzettend op! Is ze wanhopig en wil ze zo proberen een nieuwe carrière op te bouwen?
quote:
Op donderdag 7 november 2002 12:32 schreef DeStedebouwer het volgende:
Weet Tim hiervan? Kunnen we niet ergens achter zijn gegevens komen dat we die jongen nog een keer "te spreken" krijgen? Zou wel vet zijn namelijk
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De opmerking dat ik zo bij de jostiband kan ken ik nou wel, probeer iets originelers te verzinnen
quote:Dat moet haar wel zijn
Op donderdag 7 november 2002 09:20 schreef lzandman het volgende:
Volgens mij zit er in dat compilatiefilmpje van meisjes die Jewel zingen (staat op de Idols website) een van de zangeressen van dat meidengroepje WOW (het vijfde meisje). Kan dat kloppen? Ze lijkt er wel een beetje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |