abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2000 @ 13:06:48 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428360
Ik maar alvast een gebedje voor je jullie komende heiligverklaring inelkaar gezet.

Ik zie het die kant alweer hlemaal op gaan.

Onze Robin die in de hemel zijd.
U naam wordt geheiligd.
Uw koninkrijk komen.
U wil geschiede op aarde zoals in de hemel. Geef ons heden ons dagelijks brood.
Vergeef onze schuld zoals ook wij een ander zijn schuld vergeven.
Lijdt ons niet in bekoring maar verlos ons van het kwade.

Vader en Robin en onze heilige geest AMEN

Jullie heiligverklaring van Robin zie ik nog maar als een kwestie van tijd.

pi_428364
Saving the world in style...at least they say....
pi_428385
Wie wij heiligverklaren maken we zelf wel uit ja!!!
Ik ben online
pi_428391
Wat nog een, wat vind de paus daar van, 2 heiligverklaringen in 1 week?
pi_428401
Iedereen heeft zo zijn favorieten en de mijne is inderdaad Robin, ook om zijn reactie op de Ed-actie. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet meer zie dat Robin ook behoorlijk irritant kan zijn. Ik signaleer bij mijzelf en ook bij anderen totaal geen verering voor Robin. Ik geloof zelfs dat er nog geen Robin Rules topic is (wel voor MA, Koos en Ed). Dus wat is je probleem?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 30 oktober 2000 @ 13:28:47 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428415
quote:
Op 30 oktober 2000 13:17 schreef Tante Bep het volgende:
Wat nog een, wat vind de paus daar van, 2 heiligverklaringen in 1 week?
Ach hij heeft ook Edgar Davids de hand mogen schudden deze week. Dus hij zal wel in een goeie bui zijn.
  maandag 30 oktober 2000 @ 13:31:41 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428421
quote:
Op 30 oktober 2000 13:20 schreef Ripley het volgende:
Ik geloof zelfs dat er nog geen Robin Rules topic is (wel voor MA, Koos en Ed). Dus wat is je probleem?
Kwestie van tijd
pi_428427
he marky .. we weten nu wel dat je robin niks vind !!!

mijn favoriet is inderdaad Robin maar dat wil niet zeggen dat ik alles goed aan hem vind .. hij kan soms super irritant zijn !! Alles beter dan zo'n nietszeggend type als kim.

pi_428484
Jaloers Marky?? Wil jij zelf soms heilig verklaard worden?
  maandag 30 oktober 2000 @ 14:49:45 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428580
quote:
Op 30 oktober 2000 13:35 schreef bonnie het volgende:
he marky .. we weten nu wel dat je robin niks vind !!!

mijn favoriet is inderdaad Robin maar dat wil niet zeggen dat ik alles goed aan hem vind .. hij kan soms super irritant zijn !! Alles beter dan zo'n nietszeggend type als kim.


Kim is idd net zo nietszeggend als Robin.
Gaat ook vast gezellig worden straks als Robin, Kim, Bianca, Koos en Georgie overblijven. Spannend hoor. Van die super inspirerende personen.
Ja ja dat wordt echt genieten.
  maandag 30 oktober 2000 @ 14:52:19 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428584
quote:
Op 30 oktober 2000 13:57 schreef itsme het volgende:
Jaloers Marky?? Wil jij zelf soms heilig verklaard worden?
NEE!!!!
pi_428592
Robin is helemaal niet nietszeggend .. geeft tenminste zijn mening .. nu weer over koos zijn inkt .. georgie is het ook niet mee eens dat koos zijn inkt moet inleveren maar zegt regels zijn regels dus doen we het maar .. Robin gaat er tenminste lekker tegen in .. en daarom is hij veel boeiender dan een georgie of kim !!!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 oktober 2000 @ 15:07:31 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_428639
quote:
Op 30 oktober 2000 14:49 schreef marky het volgende:
Kim is idd net zo nietszeggend als Robin.
Gaat ook vast gezellig worden straks als Robin, Kim, Bianca, Koos en Georgie overblijven. Spannend hoor. Van die super inspirerende personen.
Ja ja dat wordt echt genieten.
Wil je hiermee impliceren dat de nietszeggende figuren als Annet, Hieke en Fewdi super inspirerende personen zijn, of dat iedereen die nu in BB zit niets is?

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 30-10-2000 15:18]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:33:00 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428853
quote:
Op 30 oktober 2000 15:07 schreef Doc het volgende:
Wil je hiermee impliceren dat de nietszeggende figuren als Annet, Hieke en Fewdi super inspirerende personen zijn, of dat iedereen die nu in BB zit niets is?
Nee hoor. Maar kom nou toch mensen...Robin. Stelt echt niks voor hoor. Kan toch ook geen echt gesprek voeren als het niet over autotjes en kuipstoeltjes e.d. gaat.

Het gaat om de combinatie van personen. Ik denk persoonlijk dat een combinatie Ferdi, Robin beter is om bij de laatste 5 te zitten en dit dan met Koos, Hieke, Bianca.

Haal je ferdi bij Robin weg dan is hij zijn klimrek kwijt. Hij heeft dan niks meer om zich voor uit te sloven.

Maar goed...jullie hebben je mond wel vol over de daad van Ed maar zelf zijn jullie kuddevolgers van de bovenste orde. Als Ed zegt dat Robin een geschikte gozer is dan lopen jullie als zijn dicipelen hier er meteen achteraan. Waaruit blijkt dat jullie dus helemaal niks begrepen hebben van het geen Ed gezegd heeft.

pi_428882
iedereen heeft recht op zijn eigen mening marky .. alleen wat mij tegen de borst stuit zijn die opmerkingen van jou bv. "kom nou toch mensen" en "jullie snappen er ook helemaal niks van"
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:46:46 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428896
Prikkelen heet dat.
pi_428910
prikkelen is prima .. maar doe het dan op inhoud .. schrijf eens een prikkelend betoog met goede argumenten
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:53:10 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428918
quote:
Op 30 oktober 2000 16:50 schreef bonnie het volgende:
prikkelen is prima .. maar doe het dan op inhoud .. schrijf eens een prikkelend betoog met goede argumenten
Die discussie heb ik gisteren al gehad. en heb ik met glans gewonnen (ahum het stinkt hier). Ik weet alleen nu effe niet meer in welk topic het was. Maar het ging over Ed.
pi_428927
discussieren is geen wedstrijd marky .. en wie zegt dat jij gewonnen hebt

Jij schreef het volgende -->

"Maar goed...jullie hebben je mond wel vol over de daad van Ed maar zelf zijn jullie kuddevolgers van de bovenste orde. Als Ed zegt dat Robin een geschikte gozer is dan lopen jullie als zijn dicipelen hier er meteen achteraan. Waaruit blijkt dat jullie dus helemaal niks begrepen hebben van het geen Ed gezegd heeft."

Ik ben geen kuddevolger en met mij de meeste hier !!

  maandag 30 oktober 2000 @ 17:49:57 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_429080
Ik heb een gezonde aversie jegens iedereen.. behalve tegen Robin.. en recentelijk, ook Desiree.. laten dat nou precies de personen zijn die Ed ook het meest "mist", nu...
Echt, die rest is zo meewaaiend met alle winden, oppervlakkig egoistisch en door de mand gevallen (ja, ook Koos), dat ik welhaast met een zuur gezicht naar de uitzendingen kijk, omdat ze maar hun gang mogen gaan...

Met Robin heb ik dat niet.

  maandag 30 oktober 2000 @ 18:00:14 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_429096
quote:
Op 30 oktober 2000 16:58 schreef bonnie het volgende:
discussieren is geen wedstrijd marky .. en wie zegt dat jij gewonnen hebt

Jij schreef het volgende -->

"Maar goed...jullie hebben je mond wel vol over de daad van Ed maar zelf zijn jullie kuddevolgers van de bovenste orde. Als Ed zegt dat Robin een geschikte gozer is dan lopen jullie als zijn dicipelen hier er meteen achteraan. Waaruit blijkt dat jullie dus helemaal niks begrepen hebben van het geen Ed gezegd heeft."

Ik ben geen kuddevolger en met mij de meeste hier !!


Ander topicje bonnie
http://www.fokforum.nl/showtopic/21753

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 30-10-2000 18:06]

pi_429100
Onze vader die in de hemel zijt
Schopt die kippenmepper eruit zonder spijt

Uw koninkrijk kome
van een Robin-loos BB zal ik dromen

en hoewel we anderen hun schuld vergeven
hopen de kippen dat Robin nog wat zal beleven

geeft ons heden ons dagelijks brood
en schop die Robin maar morsdood

en liedt ons niet in bekoring
maar verlos ons van het kwade

amen.

  maandag 30 oktober 2000 @ 18:03:23 #23
5955 Miracle
Been there, done that
pi_429102
Marky vindt dat 'ie aan het prikkelen is...

Miracle vindt hem gewoon nogal vervelend.

You're getting really old real fast boy.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_429106
Wie zegt er dat mensen Robin niet al waardeerden voor dit ED-gedoe. Of misschien juist waarderen door zijn manier van doen tijdens de commotie om ED? Nee, je kan alleen een voorkeur voor Robin hebben omdat Ed heeft gezgd dat ie OK is? Ik vind het echt geen manier van redeneren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 30 oktober 2000 @ 18:09:37 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_429115
quote:
Op 30 oktober 2000 18:03 schreef Miracle het volgende:
Marky vindt dat 'ie aan het prikkelen is...

Miracle vindt hem gewoon nogal vervelend.

You're getting really old real fast boy.


Hee...dus je hebt al wel jeuk. Dat ik je irriteer is toch ook een prikkeling.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')