SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
truequote:Op zondag 1 februari 2015 10:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het grappige is er al lang vanaf bij kiid
Zo enorm bitter hè. Begin de dag met een lach, geniet van het leven! Carpe diemquote:Op zondag 1 februari 2015 10:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het grappige is er al lang vanaf kiid
Mijn dag begon al om half 6. Keihard lachend wakker geworden. Aan 1 stuk door gelachen. En toen kwam jij.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo enorm bitter hè. Begin de dag met een lach, geniet van het leven! Carpe diem
Je lijkt mijn ouders wel tijdens mijn geboortequote:Op zondag 1 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mijn dag begon al om half 6. Keihard lachend wakker geworden. Aan 1 stuk door gelachen. En toen kwam jij.
misschien ben ik je ouders welquote:Op zondag 1 februari 2015 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lijkt mijn ouders wel tijdens mijn geboorte
Dat zou een mooie plot twist zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 11:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
misschien ben ik je ouders wel
mehquote:Op zondag 1 februari 2015 11:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Team aangepast![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam jouw team volgensmij tegen, speelde je met dit logo?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Team aangepast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2015 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kwam jouw team volgensmij tegen, speelde je met dit logo?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |