abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149248002
Sinds de komst van Tinder en andere sites is het scoren van een date niet lastig meer, zou je denken... Maar wie kent het probleem van eindeloos appen voordat er een date is geregeld niet? Daarom de vraag: blijven jullie eindeloos appen als je merkt dat er wellicht een date in zit of ben je zo'n type die het liefst na 2 dagen appen al wil afspreken?

Ik zelf ben meer van het na 3-4 dagen appen een real life date plannen. Heb vaak zat gehad dat je 2 weken dagelijks aan het appen bent, en als de echte ontmoeting daar is het qua karakter of fysieke aantrekkingskracht ontbreekt en dan voelt het toch als twee weken weggegooid want na die date blijft het verdacht stil op de app (ook gehad dat ik het zelf maar eerlijk zei). Daarom: zo snel mogelijk afspreken, weet je pas of het wat is. Iemand kan digitaal erg makkelijk mee te praten zijn, de fysieke klik draait het uiteindelijk allemaal om...

Maar nog erger is dat het contact na 2 weken appen ineens dood is en je nog geen date gehad hebt... dan heb je je tijd echt weggegooid.

Meningen? :)
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:00:11 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_149248067
Direct afspreken en neuken. Je moet tenslotte weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_149248121
Serieus, je hebt last van tunnelvisie. Ga eens met een therapeut praten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149248462
Deezertje topics _O_
pi_149249297
Ik ben zelf wel iemand die na een paar dagen wel wat wil gaan drinken.
Als ze het dan afhouden en zeggen dat ze me eerst beter willen leren kennen, dan ben ik ook wel weer zo iemand die dan weer verder gaat zoeken en zijdelings door blijf appen.

Maar wat ik vaak heb zijn van die chicks die niet durven af te spreken via tinder :')
Ga dan niet op tinder :') :') :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:39:41 #6
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_149249546
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef Aiciu het volgende:

Maar wat ik vaak heb zijn van die chicks die niet durven af te spreken via tinder :')
Ga dan niet op tinder :') :') :')
lulsmoezen natuurlijk, die chicks diggen jou gewoon niet man
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_149249585
Kappen met dat online geneuzel en de stad in gaan
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_149249596
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:39 schreef Steef121 het volgende:

[..]

lulsmoezen natuurlijk, die chicks diggen jou gewoon niet man
Dat kan natuurlijk ook.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149249638
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Chinless het volgende:
In welke stad ben jij? :@
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149249707
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Chinless het volgende:
Ja want als je random een meisje in de stad aanspreekt voor een drankje heb je gederangeerd succes... :') Nou ja, een gratis drankje slaat niemand af maar denk dat je niet op een date moet hopen..
pi_149250472
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja want als je random een meisje in de stad aanspreekt voor een drankje heb je gederangeerd succes... :') Nou ja, een gratis drankje slaat niemand af maar denk dat je niet op een date moet hopen..
Je moet eens wat minder hopen gast. Alles lijkt wanhopig in het teken van scoren te staan en dat ruiken chickies op een mijlafstand, ook over de app.
If you can't stand the heat, stay out the kitchen: App niet 2 weken met iemand die je alleen leuk genoeg vindt als je d'r scoort. Als je zoveel jaagt, valt er ook het nodige af. Deal with it.
pi_149250862
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je moet eens wat minder hopen gast. Alles lijkt wanhopig in het teken van scoren te staan en dat ruiken chickies op een mijlafstand, ook over de app.
If you can't stand the heat, stay out the kitchen: App niet 2 weken met iemand die je alleen leuk genoeg vindt als je d'r scoort. Als je zoveel jaagt, valt er ook het nodige af. Deal with it.
Maar als het uitgaan of de vakantie van een stoere beachboy in het teken staat van scoren, dan is het natuurlijk volstrekt logisch dat ie scoort als een malle. Dat was immer zijn doel.

@ TS. Volgens mij gaat heel vaak de prik een beetje van de cola als je lang met een vrouw loopt te chatten. Op een gegeven moment ben je niet meer spannend voor haar en worden andere mannen interessanter. Dus ook online kun je in de friendzone terechtkomen!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_149252332
Als het appen "gezellig" is zegt dit niets over hoe het in het echt is. Het kan klikken via de app en totaal niet in het echt en andersom ook.

Appen kost daarnaast ook tijd en energie ("wat bedoelt hij daar precies mee?" "Heeft ie al gereageerd?" etc).

Die redenen combinerend spreek ik altijd zsm af. Niet echt na een dag ofzo, maar app liever niet wekenlang.
pi_149254741
Appen tijdens het daten is zwaar kut. Irritant dat veel vrouwen verwachten dat je uren met ze appt op doordeweekse avonden om elkaar beter te leren kennen.
Voor je het weet zit je met vette tegenzin vrij lange teksten te tikken en lezen.
Ik vind bellen vele malen fijner maar dat willen ze dan niet want dan kunnen ze het niet nalezen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149255627
Ligt aan de gesprekken, maar als je leuk serieus contact heb beter zsm afspreken. Sowieso ga ik niet weken met mannen appen zonder ze te zien. Geen interesse in om zo lang met een wildvreemde te texten. Behoorlijk kansloos ook, want als diegene mij leuk had gevonden zou ie wel om een date bedelen.
Graag of niet zeg ik dus altijd.
pi_149255660
Ik ben erg blij dat ik al zo oud ben dat dat hele appen nog niet bestond toen ik met mijn inmiddels man aan het daten was. Ja, wel dingen als sms en msn, maar wel gewoon vrij snel afspreken omdat het zonde van je tijd is om avonden te gaan zitten praten via internet alsmaar ook in een kroeg of koffietent kan. Heb het idee dat daten met de jaren nodeloos ingewikkelder is geworden..
Ja doei.
pi_149257099
Lang appen doe je toch alleen als je aandachtsgeil bent en helemaal niet wilt afspreken? Of als beiden te bang zijn om af te spreken en er maar omheen blijven draaien.
pi_149257140
Valt het jullie ook op dat als je naar die fotoos zit te kijken

de eerste foto is sexy
de 2e foto is al wat minder
de 3e foto is ze dik :P
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_149257193
Deezertje, laat de meisjes/meiden/vrouwen alsjeblieft met rust en ga eerst eens naar een psycholoog, ofzo.
pi_149257805
Het kost veel tijd en energie, terwijl je nog niet weet of het je investering waard is. Ik heb het liefst zo kort mogelijk.
pi_149257826
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 08:54 schreef Rozekwarts het volgende:
Ligt aan de gesprekken, maar als je leuk serieus contact heb beter zsm afspreken. Sowieso ga ik niet weken met mannen appen zonder ze te zien. Geen interesse in om zo lang met een wildvreemde te texten. Behoorlijk kansloos ook, want als diegene mij leuk had gevonden zou ie wel om een date bedelen.
Graag of niet zeg ik dus altijd.
Date graag. Ik heb kaartjes voor 50 tinten grijs gewonnen.
pi_149257894
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:46 schreef Zolder het volgende:

[..]

Date graag. Ik heb kaartjes voor 50 tinten grijs gewonnen.
Is dit een hosseltopic? :P
pi_149258035
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heb het idee dat daten met de jaren nodeloos ingewikkelder is geworden..
Inderdaad. Veel mensen leggen de lat zo hoog dat ik me stellig afvraag of ze er zelf nog overheen kunnen springen.

Ik heb een vrouwelijke collega en die was aan het internetdaten met een kerel, allebei rond de 30. Heb hem zelf niet ontmoet maar zag goed uit, prima baan en ik hoorde eigenlijk alleen maar goede dingen over hem. Op een gegeven moment was het uit. Ik helemaal verbaasd en vroeg naar de reden. Nou zegt ze, op onze laatste date kwam hij aanlopen op rode sneakers en dat kan echt niet meer hoor.

Blijf jij maar lekker vrijgezel denk ik dan en laat de rest aan de volwassenen over 8)7
pi_149258093
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:50 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

R&P dus ja dit is een hosseltopic :P in ieder geval close enough
  zondag 1 februari 2015 @ 12:04:29 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149258205
Als ze niet na een paar keer appen af willen spreken dan zullen ze het waarschijnlijk nooit willen.
  zondag 1 februari 2015 @ 12:27:11 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149258719
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:50 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

R&P is toch DE hossellocatie van fok? Gaan wij dat drankje nog doen? ;)

quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:56 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Inderdaad. Veel mensen leggen de lat zo hoog dat ik me stellig afvraag of ze er zelf nog overheen kunnen springen.

Ik heb een vrouwelijke collega en die was aan het internetdaten met een kerel, allebei rond de 30. Heb hem zelf niet ontmoet maar zag goed uit, prima baan en ik hoorde eigenlijk alleen maar goede dingen over hem. Op een gegeven moment was het uit. Ik helemaal verbaasd en vroeg naar de reden. Nou zegt ze, op onze laatste date kwam hij aanlopen op rode sneakers en dat kan echt niet meer hoor.

Blijf jij maar lekker vrijgezel denk ik dan en laat de rest aan de volwassenen over 8)7
Herkenbaar verhaal. Ik heb ook ooit met zo'n type gedate. Dat was allemaal perfect etc tot ik blijkbaar een keer liet vallen niet in een bepaalde (goede) wijk te willen wonen in de toekomst (omdat het bij mijn vader om de hoek is en ik liever wat afstand heb). Toen was het schijnbaar ineens over.

Overigens probeer ik na een paar dagen appen een date te regelen. Veel vrouwen durven niet direct af te spreken dus meteen de eerste dag daar al naar vragen werkt niet. Na een paar dagen kennen ze me meestal goed genoeg om te weten dat ik niet eng of iets ben en komt die afspraak er vrijwel altijd. Maar wellicht scheelt het dat ik niet (meer) zoals TS obsessief bezig ben om dates/een relatie te vinden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149259825
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:56 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Herkenbaar, maar mannen zijn net zo. Ik heb een date afgezegd omdat een goede vriend van mij net overleden was en ik het even niet trok. Was gelijk over :')
  zondag 1 februari 2015 @ 13:06:58 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149259903
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:04 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Herkenbaar, maar mannen zijn net zo. Ik heb een date afgezegd omdat een goede vriend van mij net overleden was en ik het even niet trok. Was gelijk over :')
Nou ja, hoe heb je het gebracht, en was dit ruim van tevoren of amper een uur voor de betreffende date. Kan nog wel verschil maken wanneer je elkaar net kent.
pi_149260543
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou ja, hoe heb je het gebracht, en was dit ruim van tevoren of amper een uur voor de betreffende date. Kan nog wel verschil maken wanneer je elkaar net kent.
er is iemand overleden....
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:27 schreef yats het volgende:

[..]

R&P is toch DE hossellocatie van fok? Gaan wij dat drankje nog doen? ;)

[..]

Herkenbaar verhaal. Ik heb ook ooit met zo'n type gedate. Dat was allemaal perfect etc tot ik blijkbaar een keer liet vallen niet in een bepaalde (goede) wijk te willen wonen in de toekomst (omdat het bij mijn vader om de hoek is en ik liever wat afstand heb). Toen was het schijnbaar ineens over.

Overigens probeer ik na een paar dagen appen een date te regelen. Veel vrouwen durven niet direct af te spreken dus meteen de eerste dag daar al naar vragen werkt niet. Na een paar dagen kennen ze me meestal goed genoeg om te weten dat ik niet eng of iets ben en komt die afspraak er vrijwel altijd. Maar wellicht scheelt het dat ik niet (meer) zoals TS obsessief bezig ben om dates/een relatie te vinden.
Als iemand je dumpt om zoiets was het verre van perfect? Hoe kun je dat zelfs maar denken? Als iemand je echt leuk vind dan gaat het niet uit op een detail. Als dat wel zo is heb je al een boel over het hoofd gezien hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 1 februari 2015 @ 13:34:20 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149260658
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er is iemand overleden....

Ja, en dat was voor jou vast heel erg. Maar iemand die jou net kent heeft daar niet zoveel mee. Dus dan is de drempel om maar meteen te kappen ook een stuk lager.
pi_149260730
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:34 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja, en dat was voor jou vast heel erg. Maar iemand die jou net kent heeft daar niet zoveel mee. Dus dan is de drempel om maar meteen te kappen ook een stuk lager.
Dan is het nogal een empathieloze knakker
Jij ook gok ik, want je insinueert dat er verschil zou zijn tussen lang van te voren afzeggen en kort van te voren. Er is iemand dood... Je hoofd staat niet naar dat soort dingen en het zou helemaal niet uit moeten maken wanneer je afzegt. Je verdient steun, geen bullshit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 1 februari 2015 @ 13:37:26 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149260749
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan is het nogal een empathieloze knakker
Jij ook gok ik, want je insinueert dat er verschil zou zijn tussen lang van te voren afzeggen en kort van te voren. Er is iemand dood... Je hoofd staat niet naar dat soort dingen en het zou helemaal niet uit moeten maken wanneer je afzegt. Je verdient steun, geen bullshit
Dat insinueer ik helemaal niet. Jij moet eens leren lezen. En die vieze aannames mag je voor je houden.
pi_149260927
Niet appen en niet afspreken is mijn advies
pi_149260977
Ken geen dames die bang zijn om snel te daten, in tegendeel. Zal wel een bepaald type meisje zijn gok ik.

Waar ik me aan erger zijn mannen die niet gewoon zeggen waar het op staat. Zelfs niet als je er op de man af naar vraagt.
Ik houd van directe communicatie en openheid van zaken. En ik dacht altijd, de meeste heren ook. Maar so far, no good. :')
pi_149261168
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Vriend is donderdagochtend overleden, vrijdagmiddag besloot ik af te zeggen voor de date van zondag. Al vind ik dat rhubarbje wel gelijk heeft, het zou niet uit moeten maken. Ik heb het op een vrij luchtige manier gebracht, omdat ik weet dat het mensen afschrikt.

quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:34 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik ben eveneens weduwe, het lijkt mij dat je dan eningszins empathie vertoont, hoe kort je elkaar ook kent. Inlevingsvermogen.

Maar maakt niet uit, zo iemand ben ik beter kwijt dan rijk.
pi_149261230
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:44 schreef Rozekwarts het volgende:

Ik houd van directe communicatie en openheid van zaken.
Hoi Rozekwarts. Dinsdagavond om 22:00u uur Hotel Tulip Zuidlaren. Van 23:00u tot 3:46u consumeren wij de liefde alvorens we tot 5:30u in elkaar verstrengeld een tros duiven verorberen in onze jacuzzi. Daarna zet ik je er uit. Doei
  zondag 1 februari 2015 @ 13:53:13 #37
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149261232
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:50 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Vriend is donderdagochtend overleden, vrijdagmiddag besloot ik af te zeggen voor de date van zondag. Al vind ik dat rhubarbje wel gelijk heeft, het zou niet uit moeten maken. Ik heb het op een vrij luchtige manier gebracht, omdat ik weet dat het mensen afschrikt.

Dan was het gewoon een lul inderdaad. Bedank voor de opheldering.
  zondag 1 februari 2015 @ 13:55:04 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149261288
#fanvandeezertje
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 1 februari 2015 @ 14:01:48 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_149261451
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:00 schreef RingBewoner het volgende:
Direct afspreken en neuken. Je moet tenslotte weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
ik moest hard op lachen en geef je gelijk
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149261665
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:53 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dan was het gewoon een lul inderdaad. Bedank voor de opheldering.
Als ze een uur van te voren appt en hij zet er daarom een punt achter is het ook een lul
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149262241
Ik heb momenteel totaal geen behoefte aan dates maar als ik dat wel zou hebben en me zou verlagen tot tinder zou ik vanzelfsprekend snel een afspraak willen regelen met iemand met wie het klikt. Ik heb namelijk een hekel aan appen, zeker als dat appen vooral een toneelstuk is om de ander te overtuigen van hoe cool je wel niet bent. Dat gaat veel makkelijker en natuurlijker als ik tegenover een bitch zit.
Conscience do cost.
  zondag 1 februari 2015 @ 15:52:30 #42
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149265415
Whatsapp is kut voor dit soort dingen.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_149265554
Het is meer dat ik altijd het gesprek moet beginnen en dat doe ik pas als ik 's avonds nog niks heb gehoord die dag zeg maar en dat voelt toch best ongemakkelijk, al ligt het aan de dame want sommige lullen juist de oren van je kop af. Zie wel dat ze online is geweest op de app en datingsites, maar ja da's ook altijd het probleem van die dingen: er is altijd wel meer vis in de vijver te vinden... En ik geef ze ook geen ongelijk, want zelf struin ik ook nog de sites en apps af als ik geen date rond heb of weet dat er een relatie in zit. Dus logisch dat ze met meerdere mannen contact houdt.

Real life ontmoeten kan je meteen afstrepen als het niks is en ben je relatief weinig tijd kwijt. Online heb je sneller contact met mensen die je normaal misschien niet zomaar aanspreekt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Deezertje op 01-02-2015 16:08:49 ]
pi_149266579
Ik probeer zelf altijd om niet te lang te wachten om een date voor te stellen.
Hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat er desinteresse ontstaat of er iemand anders je voor is geweest.
En je weet toch pas echt hoe iemand is als je die ontmoet, dus dat ellenlange ge-app schiet je ook helemaal niks mee op.

Ik vind het dan wel weer frustrerend als je dan een dat geregeld hebt als de dame in kwestie dan pas na een week of zo tijd heeft.
pi_149266896
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef Feddd het volgende:
Ik vind het dan wel weer frustrerend als je dan een dat geregeld hebt als de dame in kwestie dan pas na een week of zo tijd heeft.
Ook dat. Want bij de ene dame is het de bedoeling dat je niet meer appt omdat je immers een date hebt gepland en elkaar dan ziet, bij de ander is het nog wel nodig om dagelijks kort te appen anders hoor je gewoon niks meer.. .want je kan er helaas niet vanuit gaan dat iedereen daadwerkelijk komt naar de date.
  zondag 1 februari 2015 @ 17:28:23 #46
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149268608
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:29 schreef rhubarbje het volgende:

Als iemand je dumpt om zoiets was het verre van perfect? Hoe kun je dat zelfs maar denken? Als iemand je echt leuk vind dan gaat het niet uit op een detail. Als dat wel zo is heb je al een boel over het hoofd gezien hoor
Niets is perfect, maar sommige mensen begrijpen dat niet en blijven daar wel naar zoeken. Dat zijn de mensen zoals in mijn verhaal (en schijnbaar ben ik daar niet alleen in aangezien andere mensen er ook ervaring mee hebben) en het gros daarvan blijft (lang) vrijgezel en begrijpt meestal niet hoe dat komt omdat 'ze immers fantastisch zijn'.

Ik kan er verder niet mee zitten overigens dat het niets werd. Zo 'perfect' was de vrouw in kwestie zelf ook niet. Alleen kijk ik daar tijdens het daten wel doorheen en kijk ik gewoon of er een klik is qua persoonlijkheid en uiterlijk en heb ik gewoon een leuke tijd voor zo lang het duurt. Waarschijnlijk was het op lange termijn dan ook niets geworden met de vrouw in kwestie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_149268896
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef yats het volgende:

[..]

Niets is perfect, maar sommige mensen begrijpen dat niet en blijven daar wel naar zoeken. Dat zijn de mensen zoals in mijn verhaal (en schijnbaar ben ik daar niet alleen in aangezien andere mensen er ook ervaring mee hebben) en het gros daarvan blijft (lang) vrijgezel en begrijpt meestal niet hoe dat komt omdat 'ze immers fantastisch zijn'.

Ik kan er verder niet mee zitten overigens dat het niets werd. Zo 'perfect' was de vrouw in kwestie zelf ook niet. Alleen kijk ik daar tijdens het daten wel doorheen en kijk ik gewoon of er een klik is qua persoonlijkheid en uiterlijk en heb ik gewoon een leuke tijd voor zo lang het duurt. Waarschijnlijk was het op lange termijn dan ook niets geworden met de vrouw in kwestie.
Maar dit is jouw invulling. Haar variant is waarschijnlijk meer iets van 'Tja lieve jongen maar ik zag er gewoon niks in'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 1 februari 2015 @ 17:44:09 #48
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149269065
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar dit is jouw invulling. Haar variant is waarschijnlijk meer iets van 'Tja lieve jongen maar ik zag er gewoon niks in'
Dat zou kunnen, dat interesseert me niet. Ik moet het doen met wat ik toen te horen kreeg en dat dat een of andere bullshitreden is, is niet mijn probleem. Ik weet wat ik te bieden heb, en als dat niet genoeg is voor haar om wat voor reden dan ook is dat niet mijn probleem. Ik vind wel weer een andere date. En dat haar dat schijnbaar wat lastiger vergaat de laatste tijd vind ik stiekem wel grappig.
pi_149274625
Na twee of drie dagen appen een afspraak maken. Er zijn ook mensen die appen voor de lol en niet perse intenties hebben om af te spreken. En daarnaast weet je ook gelijk of er in het echt ook een klik is. Het is verspilde tijd wanneer je weken aan het appen bent om er achter te komen dat je elkaar totaal niet interessant vind.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:05:08 #50
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_149279708
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 03:11 schreef eight het volgende:
Appen tijdens het daten is zwaar kut. Irritant dat veel vrouwen verwachten dat je uren met ze appt op doordeweekse avonden om elkaar beter te leren kennen.
Voor je het weet zit je met vette tegenzin vrij lange teksten te tikken en lezen.
Ik vind bellen vele malen fijner maar dat willen ze dan niet want dan kunnen ze het niet nalezen ;(
Dit ja, ik bel duizendmaal liever een half uur oid dan dat ik de hele fucking dag door berichtjes krijg. Ik heb ook nog andere dingen te doen.
pi_149281635
Het tweede. Het eerste kost alleen maar tijd en moeite en is ook nog eens contraproductief. Het is de manier om de spanning er van tevoren er al af te halen.
pi_149285906
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Ken geen dames die bang zijn om snel te daten, in tegendeel. Zal wel een bepaald type meisje zijn gok ik.

Waar ik me aan erger zijn mannen die niet gewoon zeggen waar het op staat. Zelfs niet als je er op de man af naar vraagt.
Ik houd van directe communicatie en openheid van zaken. En ik dacht altijd, de meeste heren ook. Maar so far, no good. :')
Herkenbaar. Mijn ervaring is echter wel precies omgekeerd. Het duurt te lang voordat vrouwen hun true colors laten zien. Ze vindt je hobby's leuk totdat je een relatie met haar hebt. Te vaak al meegemaakt dat ze je probeert te veranderen terwijl ze tijdens het daten het allemaal leuk en mooi vond. ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149301013
Probeer nog één keer om een datum/tijd te plannen en anders ben ik er wel klaar mee. Nu 2 weken appen, leuke gesprekken, maar daar heb je vrij weinig aan als straks blijkt dat je elkaars type niet bent en het akelig stil blijft op de app na de eerste date :P Maar moet ff positief denken voortaan! :D

Edit: nou ben er wel klaar mee. 3 data voorgesteld, 2 kon ze niet en 1 moest ze nog ff kijken maar gaat volgende week worden. Lijkt er sterk op dat ze met iemand anders wil afspreken alleen die niet kan ofzo. Graag of wil niet hoor... en nóg een week een gesprek op gang houden zonder elkaar ontmoet te hebben is gewoon trekken aan een dood paard. Al maak je een half uurtje vrij... prima. Nu is het gewoon: nee, nee en nee dan ook niet.

[ Bericht 31% gewijzigd door Deezertje op 02-02-2015 19:33:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')