abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149248002
Sinds de komst van Tinder en andere sites is het scoren van een date niet lastig meer, zou je denken... Maar wie kent het probleem van eindeloos appen voordat er een date is geregeld niet? Daarom de vraag: blijven jullie eindeloos appen als je merkt dat er wellicht een date in zit of ben je zo'n type die het liefst na 2 dagen appen al wil afspreken?

Ik zelf ben meer van het na 3-4 dagen appen een real life date plannen. Heb vaak zat gehad dat je 2 weken dagelijks aan het appen bent, en als de echte ontmoeting daar is het qua karakter of fysieke aantrekkingskracht ontbreekt en dan voelt het toch als twee weken weggegooid want na die date blijft het verdacht stil op de app (ook gehad dat ik het zelf maar eerlijk zei). Daarom: zo snel mogelijk afspreken, weet je pas of het wat is. Iemand kan digitaal erg makkelijk mee te praten zijn, de fysieke klik draait het uiteindelijk allemaal om...

Maar nog erger is dat het contact na 2 weken appen ineens dood is en je nog geen date gehad hebt... dan heb je je tijd echt weggegooid.

Meningen? :)
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:00:11 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_149248067
Direct afspreken en neuken. Je moet tenslotte weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_149248121
Serieus, je hebt last van tunnelvisie. Ga eens met een therapeut praten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149248462
Deezertje topics _O_
pi_149249297
Ik ben zelf wel iemand die na een paar dagen wel wat wil gaan drinken.
Als ze het dan afhouden en zeggen dat ze me eerst beter willen leren kennen, dan ben ik ook wel weer zo iemand die dan weer verder gaat zoeken en zijdelings door blijf appen.

Maar wat ik vaak heb zijn van die chicks die niet durven af te spreken via tinder :')
Ga dan niet op tinder :') :') :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:39:41 #6
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_149249546
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef Aiciu het volgende:

Maar wat ik vaak heb zijn van die chicks die niet durven af te spreken via tinder :')
Ga dan niet op tinder :') :') :')
lulsmoezen natuurlijk, die chicks diggen jou gewoon niet man
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_149249585
Kappen met dat online geneuzel en de stad in gaan
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_149249596
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:39 schreef Steef121 het volgende:

[..]

lulsmoezen natuurlijk, die chicks diggen jou gewoon niet man
Dat kan natuurlijk ook.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149249638
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Chinless het volgende:
In welke stad ben jij? :@
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149249707
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Chinless het volgende:
Ja want als je random een meisje in de stad aanspreekt voor een drankje heb je gederangeerd succes... :') Nou ja, een gratis drankje slaat niemand af maar denk dat je niet op een date moet hopen..
pi_149250472
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja want als je random een meisje in de stad aanspreekt voor een drankje heb je gederangeerd succes... :') Nou ja, een gratis drankje slaat niemand af maar denk dat je niet op een date moet hopen..
Je moet eens wat minder hopen gast. Alles lijkt wanhopig in het teken van scoren te staan en dat ruiken chickies op een mijlafstand, ook over de app.
If you can't stand the heat, stay out the kitchen: App niet 2 weken met iemand die je alleen leuk genoeg vindt als je d'r scoort. Als je zoveel jaagt, valt er ook het nodige af. Deal with it.
pi_149250862
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je moet eens wat minder hopen gast. Alles lijkt wanhopig in het teken van scoren te staan en dat ruiken chickies op een mijlafstand, ook over de app.
If you can't stand the heat, stay out the kitchen: App niet 2 weken met iemand die je alleen leuk genoeg vindt als je d'r scoort. Als je zoveel jaagt, valt er ook het nodige af. Deal with it.
Maar als het uitgaan of de vakantie van een stoere beachboy in het teken staat van scoren, dan is het natuurlijk volstrekt logisch dat ie scoort als een malle. Dat was immer zijn doel.

@ TS. Volgens mij gaat heel vaak de prik een beetje van de cola als je lang met een vrouw loopt te chatten. Op een gegeven moment ben je niet meer spannend voor haar en worden andere mannen interessanter. Dus ook online kun je in de friendzone terechtkomen!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_149252332
Als het appen "gezellig" is zegt dit niets over hoe het in het echt is. Het kan klikken via de app en totaal niet in het echt en andersom ook.

Appen kost daarnaast ook tijd en energie ("wat bedoelt hij daar precies mee?" "Heeft ie al gereageerd?" etc).

Die redenen combinerend spreek ik altijd zsm af. Niet echt na een dag ofzo, maar app liever niet wekenlang.
pi_149254741
Appen tijdens het daten is zwaar kut. Irritant dat veel vrouwen verwachten dat je uren met ze appt op doordeweekse avonden om elkaar beter te leren kennen.
Voor je het weet zit je met vette tegenzin vrij lange teksten te tikken en lezen.
Ik vind bellen vele malen fijner maar dat willen ze dan niet want dan kunnen ze het niet nalezen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149255627
Ligt aan de gesprekken, maar als je leuk serieus contact heb beter zsm afspreken. Sowieso ga ik niet weken met mannen appen zonder ze te zien. Geen interesse in om zo lang met een wildvreemde te texten. Behoorlijk kansloos ook, want als diegene mij leuk had gevonden zou ie wel om een date bedelen.
Graag of niet zeg ik dus altijd.
pi_149255660
Ik ben erg blij dat ik al zo oud ben dat dat hele appen nog niet bestond toen ik met mijn inmiddels man aan het daten was. Ja, wel dingen als sms en msn, maar wel gewoon vrij snel afspreken omdat het zonde van je tijd is om avonden te gaan zitten praten via internet alsmaar ook in een kroeg of koffietent kan. Heb het idee dat daten met de jaren nodeloos ingewikkelder is geworden..
Ja doei.
pi_149257099
Lang appen doe je toch alleen als je aandachtsgeil bent en helemaal niet wilt afspreken? Of als beiden te bang zijn om af te spreken en er maar omheen blijven draaien.
pi_149257140
Valt het jullie ook op dat als je naar die fotoos zit te kijken

de eerste foto is sexy
de 2e foto is al wat minder
de 3e foto is ze dik :P
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_149257193
Deezertje, laat de meisjes/meiden/vrouwen alsjeblieft met rust en ga eerst eens naar een psycholoog, ofzo.
pi_149257805
Het kost veel tijd en energie, terwijl je nog niet weet of het je investering waard is. Ik heb het liefst zo kort mogelijk.
pi_149257826
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 08:54 schreef Rozekwarts het volgende:
Ligt aan de gesprekken, maar als je leuk serieus contact heb beter zsm afspreken. Sowieso ga ik niet weken met mannen appen zonder ze te zien. Geen interesse in om zo lang met een wildvreemde te texten. Behoorlijk kansloos ook, want als diegene mij leuk had gevonden zou ie wel om een date bedelen.
Graag of niet zeg ik dus altijd.
Date graag. Ik heb kaartjes voor 50 tinten grijs gewonnen.
pi_149257894
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:46 schreef Zolder het volgende:

[..]

Date graag. Ik heb kaartjes voor 50 tinten grijs gewonnen.
Is dit een hosseltopic? :P
pi_149258035
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heb het idee dat daten met de jaren nodeloos ingewikkelder is geworden..
Inderdaad. Veel mensen leggen de lat zo hoog dat ik me stellig afvraag of ze er zelf nog overheen kunnen springen.

Ik heb een vrouwelijke collega en die was aan het internetdaten met een kerel, allebei rond de 30. Heb hem zelf niet ontmoet maar zag goed uit, prima baan en ik hoorde eigenlijk alleen maar goede dingen over hem. Op een gegeven moment was het uit. Ik helemaal verbaasd en vroeg naar de reden. Nou zegt ze, op onze laatste date kwam hij aanlopen op rode sneakers en dat kan echt niet meer hoor.

Blijf jij maar lekker vrijgezel denk ik dan en laat de rest aan de volwassenen over 8)7
pi_149258093
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:50 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Is dit een hosseltopic? :P
R&P dus ja dit is een hosseltopic :P in ieder geval close enough
  zondag 1 februari 2015 @ 12:04:29 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149258205
Als ze niet na een paar keer appen af willen spreken dan zullen ze het waarschijnlijk nooit willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')