Doe jijop andere dagen een broek aan?quote:Op zondag 1 februari 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij alleen op de eerste dag kleren aan?
Zelfs dan niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij alleen op de eerste dag kleren aan?
Zelfs dan niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe jijop andere dagen een broek aan?
Ik heb die oogaids vorige week bekeken, ik voel me nog steeds misbruiktquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zit dit samen met Elflettering te kijken bij hem thuis.
Broekjes uit.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heeft Fatima al een tijdje niet gepost.
Jij en geen matige gifs postenquote:Op zondag 1 februari 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Dat jochie naast die hond is van LTKDV, ik zou zoiets nooit posten.
UI...quote:Op zondag 1 februari 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Dat jochie naast die hond is van LTKDV, ik zou zoiets nooit posten.
Ik vind dat ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dat je hier veel te veel tijd in steekt...
quote:Op zondag 1 februari 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dat je hier veel te veel tijd in steekt...
Deze klassieker ontbreekt nogquote:Op zondag 1 februari 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had voor de zekerheid al een reserveplaatje klaarstaan....
Sorry, was even nieuwsberichtje aan het typenquote:Op zondag 1 februari 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, en nu allemaal weglopen
Doen alsof jullie een leven hebben om twee uur 's nachts. Misselijk word ik er van.
Dat boeit echt niemand.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, was even nieuwsberichtje aan het typen
Af en toe roept hier wel eens iemand dat hij naar buiten gaat, maar dat geloofd niemand natuurlijk haha.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, en nu allemaal weglopen
Doen alsof jullie een leven hebben om twee uur 's nachts. Misselijk word ik er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |