quote:Ik wel
Op dinsdag 5 november 2002 13:31 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower heeft geen zin meer...
quote:Hebbuh hebbuh!
Op dinsdag 5 november 2002 13:37 schreef NathaN het volgende:
Ik heb wel onzin...
quote:Wat staat er tegenover?
Op dinsdag 5 november 2002 13:38 schreef Twoflower het volgende:
Hebbuh hebbuh!
quote:*No comment*
Op dinsdag 5 november 2002 13:39 schreef NathaN het volgende:[..]
Wat staat er tegenover?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:39 schreef Twoflower het volgende:
*No comment*
quote:Dat wordt de laatste tijd wel heel vaak gebruikt
Op dinsdag 5 november 2002 13:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
*No comment*
quote:Ik stem tegen!
Op dinsdag 5 november 2002 13:43 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dat wordt de laatste tijd wel heel vaak gebruikt
Eigenlijk zouden we die zin gewoon moeten afschaffen....zou dit topic nog interessanter maken
quote:No Comment
Op dinsdag 5 november 2002 13:43 schreef Andyvie het volgende:
Dat wordt de laatste tijd wel heel vaak gebruiktEigenlijk zouden we die zin gewoon moeten afschaffen....zou dit topic nog interessanter maken
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik stem tegen!
quote:Goed, dat voorstel is geloof ik afgeschoten....wel jammer
Op dinsdag 5 november 2002 13:45 schreef NathaN het volgende:[..]
No Comment
quote:Tijd voor een zwijmelsmiley?
Op dinsdag 5 november 2002 13:46 schreef Twoflower het volgende:
*zwijmelt nog eens*
quote:*daar bij aansluit*
Op dinsdag 5 november 2002 14:03 schreef Sunjammer het volgende:
Pomtiedomtiedomtiedom....
quote:Ja, want
Op dinsdag 5 november 2002 13:53 schreef NathaN het volgende:[..]
Tijd voor een zwijmelsmiley?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:13 schreef Twoflower het volgende:
Ja, wantkan ik er niet echt voor gebruiken dacht ik zo...
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:15 schreef NathaN het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:05 schreef NathaN het volgende:[..]
*daar bij aansluit*
quote:*gniffel*
Op dinsdag 5 november 2002 14:27 schreef NathaN het volgende:
Even een linkje voor SJunny:
http://www.sev.com.au/toonzone/archives/archivepage.asp?cartoonid=s590
quote:*plakband aangeeft*
Op dinsdag 5 november 2002 14:42 schreef Sunjammer het volgende:
Damn, ik kan m'n ogen echt niet openhouden
quote:luciferhoutjes zijn beter hoor
Op dinsdag 5 november 2002 14:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
*plakband aangeeft*
quote:Kun je daar niet iemand voor inhuren?
Op dinsdag 5 november 2002 14:42 schreef Sunjammer het volgende:
Damn, ik kan m'n ogen echt niet openhouden
quote:*daar maar niet op inga*
Op dinsdag 5 november 2002 14:44 schreef NathaN het volgende:[..]
Kun je daar niet iemand voor inhuren?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
*daar maar niet op inga*
quote:Die smiley zegt alweer genoeg he...
Op dinsdag 5 november 2002 14:50 schreef NathaN het volgende:[..]
quote:Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Op dinsdag 5 november 2002 13:22 schreef hopla in het topic Onredelijk gedrag over homo's ben ik zat! (deel 2) het volgende:
De tolerantie van homos loopt de spuigaten uit! Het lijkt lijkt wel of iedereen tegenwoordig een homo in zijn vriendenkring wil hebben. Ik wordt de laatste tijd steeds vaker gevraagd om naar muffe hetero verjaardagen te komen, om dan lekker in een kringetje te zitten en dan 10 keer aan te moeten horen dat ze absoluut niks tegen homos hebben Ik heb al van alles gedaan om er onder uit te komen: speciaal een hardcore leren outfit waar alles uit hangt gekocht, de gastheer bij het binnenkomen vol op de bek pakken, als ze vragen ga ff zitten zeggen dat ik liever sta want het was nogal gezellig op de parkeerplaats.Niets helpt!
In homokroegen wemelt het tegenwoordig van de vrouwen die zich zo op hun gemak voelen hier, of nog erger, vrouwen die een vrijgezellen feest hebben en denken dat ze overal aan mogen zitten bij homos. Mensen, waar moet dat heen.. mag het een beetje onredelijker svp
quote:Weinig eigenlijk. Ik herken wel dat vrouwen over het algemeen makkelijk met homo's omgaan (of ze graag in hun gezelschap hebben). Maar wat er verder omschreven word... neuh, niet echt.
Op dinsdag 5 november 2002 14:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
quote:Ikzelf herken er ook weinig van, maar dat is meer omdat weinig mensen het van me weten...
Op dinsdag 5 november 2002 14:55 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Weinig eigenlijk. Ik herken wel dat vrouwen over het algemeen makkelijk met homo's omgaan (of ze graag in hun gezelschap hebben). Maar wat er verder omschreven word... neuh, niet echt.
quote:Oh, ook lang niet iedereen weet het van me hoor. Ik loop er niet mee te koop. Vind het ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd. Goh, ik ben homo.. and that's about it. Ik gedraag me er niet naar ook... verschil is alleen dat er een jongen naast me ligt te slapen in plaats van een meisje.
Op dinsdag 5 november 2002 14:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ikzelf herken er ook weinig van, maar dat is meer omdat weinig mensen het van me weten...
Had net zo goed hetero kunnen wezen
Maar goed.... Er zullen ook vast wel mensen zijn die een vermoeden hebben, maar da's dan meer vanwege 'het niet hebben van een vriendin', dan dat ik me als homo gedraag (whatever that may be)
quote:Absoluut nooit wat van gemerkt.
Op dinsdag 5 november 2002 14:52 schreef Twoflower het volgende:
quote:*totally agree*
Op dinsdag 5 november 2002 15:03 schreef NathaN het volgende:[..]
Absoluut nooit wat van gemerkt.
Een overdosis vrouwen in kroegen/disco's heb ik nooit opgemerkt. En ik heb liever de vieze ouwe mannetjes weg dan de vrouwen.
En heteroverjaardagen zijn leuker als ze NIET weten dat je homo bent, trouwens.
quote:Ik zou dan niet meer naar die verjaardag gaan. Dan ben je gewoon een soort attractie
Op dinsdag 5 november 2002 14:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
quote:Moet je je haar maar niet als suikerspin doen
Op dinsdag 5 november 2002 15:14 schreef Andyvie het volgende:
Ik zou dan niet meer naar die verjaardag gaan. Dan ben je gewoon een soort attractie
quote:Daar is mijn haar niet lang genoeg voor en heeft het ook niet de juiste kleur
Op dinsdag 5 november 2002 15:26 schreef NathaN het volgende:[..]
Moet je je haar maar niet als suikerspin doen
quote:Nuff Said.
Op dinsdag 5 november 2002 15:03 schreef Sunjammer het volgende:
It's just a part of life... not a way of life.
De meesten willen alleen maar hun eigen vooroordelen bevestigd zien.
Thumbs up @ DennisMoore btw
(Daarnaast irriteer ik me over het algemeen groen en geel aan het lage niveau van intelligentie van sommige mensen op FOK!, maar da's weer een ander item)
quote:Ik ben het met je eens wat dat laatste betreft. Af en toe kan ik het niet laten om zelf een opmerking te maken, maar vaak is het niet. Daarnaast kan DennisMoore het allemaal veel beter verwoorden.
Op dinsdag 5 november 2002 15:45 schreef Sunjammer het volgende:
Ach ja... ik ga verder (en zeker hier op FOK!) nooit die discussies aan over homo's (zoals die hierboven genoemd werd).De meesten willen alleen maar hun eigen vooroordelen bevestigd zien.
Thumbs up @ DennisMoore btw
(Daarnaast irriteer ik me over het algemeen groen en geel aan het lage niveau van intelligentie van sommige mensen op FOK!, maar da's weer een ander item)
Maar als iedereen het met elkaar eens gaat zijn, gaat de vaart er een beetje uit, denk ik.
quote:Bedenkt dan eens een goed discussie-onderwerp...
Op dinsdag 5 november 2002 15:50 schreef NathaN het volgende:
*me daarbij (voor de verandering) aansluit*Maar als iedereen het met elkaar eens gaat zijn, gaat de vaart er een beetje uit, denk ik.
quote:Ik lees zoiets gewoon niet meer...het is elke keer hetzelfde, nieuwe dingen lijken er toch niet gezegd te worden...
Op dinsdag 5 november 2002 15:48 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik ben het met je eens wat dat laatste betreft. Af en toe kan ik het niet laten om zelf een opmerking te maken, maar vaak is het niet. Daarnaast kan DennisMoore het allemaal veel beter verwoorden.
quote:uhuh
Op dinsdag 5 november 2002 14:55 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Weinig eigenlijk. Ik herken wel dat vrouwen over het algemeen makkelijk met homo's omgaan (of ze graag in hun gezelschap hebben). Maar wat er verder omschreven word... neuh, niet echt.
quote:Als hetero in een homo-topic wil ik hier toch ook wel wat van zeggen eigenlijk... Voel me een beetje aangevallen door de tekst hierboven...
Op dinsdag 5 november 2002 14:52 schreef Twoflower het volgende:Op dinsdag 5 november 2002 13:22 schreef hopla in het topic Onredelijk gedrag over homo's ben ik zat! (deel 2) het volgende:
De tolerantie van homos loopt de spuigaten uit! Het lijkt lijkt wel of iedereen tegenwoordig een homo in zijn vriendenkring wil hebben. Ik wordt de laatste tijd steeds vaker gevraagd om naar muffe hetero verjaardagen te komen, om dan lekker in een kringetje te zitten en dan 10 keer aan te moeten horen dat ze absoluut niks tegen homos hebben Ik heb al van alles gedaan om er onder uit te komen: speciaal een hardcore leren outfit waar alles uit hangt gekocht, de gastheer bij het binnenkomen vol op de bek pakken, als ze vragen ga ff zitten zeggen dat ik liever sta want het was nogal gezellig op de parkeerplaats.
Niets helpt!In homokroegen wemelt het tegenwoordig van de vrouwen die zich zo op hun gemak voelen hier, of nog erger, vrouwen die een vrijgezellen feest hebben en denken dat ze overal aan mogen zitten bij homos. Mensen, waar moet dat heen.. mag het een beetje onredelijker svp
?
'k heb absoluut niets tegen homo's, wat mij betreft mogen ze trouwen, kinderen adopteren en weet ik veel wat nog meer... Maar dat ga ik niet op een bordje om mijn nek hangen... Mensen die mij kennen weten dat ik hier zo over denk. Het is buitengewoon zielig omdat tig keer te zeggen. Dat het toch gebeurd, tja, daar kan je nou eenmaal niets aan doen. Een homo in je vriendenclub is in?? Niks van gemerkt... Een vriendenclub is iets wat in jaren tijd onstaat, daar kan j e niet zomaar een homo bij aanplakken. Dus da's onzin wat meneer hopla zegt... Maar het is wel waar dat je je bij een homo meer op je gemakt voelt dan bij een hetero... Om daarvoor naar een homo-bar te gaan is gewoon triest... En om overal aan te gaan zitten zeker, wat heb je daar nou aan dan??
quote:Een aantal mensen is gewoon niet in staat om anderen in hun waarde te laten en hebben enorme krachttermen nodig om iets te kunnen verwoorden. Dat zegt voor mij al genoeg.
Op dinsdag 5 november 2002 15:48 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik ben het met je eens wat dat laatste betreft. Af en toe kan ik het niet laten om zelf een opmerking te maken, maar vaak is het niet. Daarnaast kan DennisMoore het allemaal veel beter verwoorden.
quote:Ik ben toch nieuwsgierig....waarom is dat zo? Gewoon het idee dat je weet dat ze verder niets willen?
Op dinsdag 5 november 2002 15:52 schreef Troel het volgende:
Maar het is wel waar dat je je bij een homo meer op je gemak voelt dan bij een hetero
quote:IEW!!!!!
Op dinsdag 5 november 2002 15:54 schreef Driftwood het volgende:
wij worden gewoon misbruikt door vrouwen
quote:je zit wel de hele tijd hier
Op dinsdag 5 november 2002 15:52 schreef Troel het volgende:[..]
Als hetero in een homo-topic wil ik hier toch ook wel wat van zeggen eigenlijk... Voel me een beetje aangevallen door de tekst hierboven...
'k heb absoluut niets tegen homo's, wat mij betreft mogen ze trouwen, kinderen adopteren en weet ik veel wat nog meer... Maar dat ga ik niet op een bordje om mijn nek hangen... Mensen die mij kennen weten dat ik hier zo over denk. Het is buitengewoon zielig omdat tig keer te zeggen. Dat het toch gebeurd, tja, daar kan je nou eenmaal niets aan doen. Een homo in je vriendenclub is in?? Niks van gemerkt... Een vriendenclub is iets wat in jaren tijd onstaat, daar kan j e niet zomaar een homo bij aanplakken. Dus da's onzin wat meneer hopla zegt... Maar het is wel waar dat je je bij een homo meer op je gemakt voelt dan bij een hetero... Om daarvoor naar een homo-bar te gaan is gewoon triest... En om overal aan te gaan zitten zeker, wat heb je daar nou aan dan??
Nou ik vind het geen probleem dat meisjes/vrouwen eerder aan me zitten of andersom, ben nogal anhankelijk
En dat mensen het willen verkondigen vind ik juist aandoenlijk, ik heb liever die mensen dan die hypocrieten die zeggen dat het ze niks uitmaakt en heel raar en vies gaan kijken zodra je over jouw vriendje verteld
quote:Applaus voor Troel!
Op dinsdag 5 november 2002 15:52 schreef Troel het volgende:[..]
Als hetero in een homo-topic wil ik hier toch ook wel wat van zeggen eigenlijk... Voel me een beetje aangevallen door de tekst hierboven...
As I said, mensen willen graag hun vooroordelen (of hun mening) bevestigd zien. I usually ignore it.
Once again: being gay is a part of life, not a way of life!
quote:jep, onder andere
Op dinsdag 5 november 2002 15:55 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik ben toch nieuwsgierig....waarom is dat zo? Gewoon het idee dat je weet dat ze verder niets willen?
quote:Ja, dat komt omdat ik hier ben gaan kijken toen Twoflower mijn een mailtje stuurde en toen vond ik het zo gezellig dat ik ben blijven plakken
Op dinsdag 5 november 2002 15:56 schreef Marc_mga het volgende:[..]
je zit wel de hele tijd hier
Nou ik vind het geen probleem dat meisjes/vrouwen eerder aan me zitten of andersom, ben nogal anhankelijk
En dat mensen het willen verkondigen vind ik juist aandoenlijk, ik heb liever die mensen dan die hypocrieten die zeggen dat het ze niks uitmaakt en heel raar en vies gaan kijken zodra je over jouw vriendje verteld
quote:Ik weet ook niet wat het is hoor, maar misschien is dat het wel wat je zegt. En geen last van het stoere hetero balk gedrag wellicht?
Op dinsdag 5 november 2002 15:55 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik ben toch nieuwsgierig....waarom is dat zo? Gewoon het idee dat je weet dat ze verder niets willen?
[Dit bericht is gewijzigd door Marc_mga op 05-11-2002 16:01]
quote:Staat er nog wat nieuws/interessants in? (Foto bijvoorbeeld?
Op dinsdag 5 november 2002 15:59 schreef Andyvie het volgende:
[offtopic]
Twoflower? Ik heb het artikel van het universiteitsblad voor me liggen over mijn stage bij het KNMI, wilde je dat nog lezen? (Daar staat me iets van bij van gisteren namelijk, maar ik kan het even niet terugvinden zo snel)
[/offtopic]
quote:Mja, zou ook kunnen. Ben benieuwd wat Troel voor antwoord heeft
Op dinsdag 5 november 2002 15:57 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Ik weet ook niet wat het is hoor, maar misschien is dat het wel wat je zegt. En geen last van het stoere hetero balk gedrag wellicht?
De tweede reden is dat homo's veel opener over hun gevoel zijn ipv dat starre stoere hetero gedrag, dat hoor ik zelf van vrouwen. Waarom denk je dat de knappe/leuke mannen altijd homo zijn?
quote:hoi trouwens
Op dinsdag 5 november 2002 16:01 schreef Andyvie het volgende:[..]
Mja, zou ook kunnen. Ben benieuwd wat Troel voor antwoord heeft
quote:Hmmm, waarom val ik dan altijd op hetero's
Op dinsdag 5 november 2002 16:03 schreef Marc_mga het volgende:
sterker zelfs, er word gezegd dat een vrouw's beste vriend een homo isDe tweede reden is dat homo's veel opener over hun gevoel zijn ipv dat starre stoere hetero gedrag, dat hoor ik zelf van vrouwen. Waarom denk je dat de knappe/leuke mannen altijd homo zijn?
quote:Je gaydar staat verkeerd afgesteld?
Op dinsdag 5 november 2002 16:06 schreef Andyvie het volgende:
Hmmm, waarom val ik dan altijd op hetero's
quote:Vrouwen hebben behoefte aan mannen die open over zichzelf zijn enzo, ik denk dat dat minder/niet zo erg is bij mannen
Op dinsdag 5 november 2002 16:06 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hmmm, waarom val ik dan altijd op hetero's
quote:Ik denk het....of ik luister er niet goed naar, dat kan ook...:)
Op dinsdag 5 november 2002 16:06 schreef NathaN het volgende:[..]
Je gaydar staat verkeerd afgesteld?
quote:Dus eigenlijk zeg je, mannen vallen meer op uiterlijk en vrouwen meer op innerlijk? Snap ik dat zo goed?
Op dinsdag 5 november 2002 16:06 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Vrouwen hebben behoefte aan mannen die open over zichzelf zijn enzo, ik denk dat dat minder/niet zo erg is bij mannen
quote:Kracht en kwetsbaarheid; de ultieme combinatie...
Op dinsdag 5 november 2002 16:06 schreef Marc_mga het volgende:
Vrouwen hebben behoefte aan mannen die open over zichzelf zijn enzo, ik denk dat dat minder/niet zo erg is bij mannen
quote:nee,
Op dinsdag 5 november 2002 16:09 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik denk het....of ik luister er niet goed naar, dat kan ook...:)
[..]Dus eigenlijk zeg je, mannen vallen meer op uiterlijk en vrouwen meer op innerlijk? Snap ik dat zo goed?
een man zelf die wilt gewoon een lieve leuke vriendin en hoeft zich geen zorgen te maken want die vriendin uit haar gevoelens wel, het is de man die moet leren over zijn gevoelens te praten
conclusie: jij bent een man en geeft dus minder om het praten over je gevoelens enzo omdat dat minder natuurlijk voor je is dan bij een vrouw
(ik zeg dus niet dat je er geen behoefte aan hebt, ,maar je snapt het wel)
quote:ahh, nu snap ik hem, klopt wel inderdaad, denk ik.
Op dinsdag 5 november 2002 16:12 schreef Marc_mga het volgende:[..]
nee,
vrouwen hebben liever een lekker ventje die gewoon gevoel kan uiten en lief kan zijn in plaats van altijd zich te gedragen als een man (snap je?) er zijn bepaalde dingen waaraan een man moet voldoen, en daar hoort gevoel uiten niet zo heel errg bij...een man zelf die wilt gewoon een lieve leuke vriendin en hoeft zich geen zorgen te maken want die vriendin uit haar gevoelens wel, het is de man die moet leren over zijn gevoelens te praten
conclusie: jij bent een man en geeft dus minder om het praten over je gevoelens enzo omdat dat minder natuurlijk voor je is dan bij een vrouw
quote:Da's nogal een generalisatie. Bovendien vergeet je het elementje homo.
Op dinsdag 5 november 2002 16:12 schreef Marc_mga het volgende:
nee,
vrouwen hebben liever een lekker ventje die gewoon gevoel kan uiten en lief kan zijn in plaats van altijd zich te gedragen als een man (snap je?) er zijn bepaalde dingen waaraan een man moet voldoen, en daar hoort gevoel uiten niet zo heel errg bij...een man zelf die wilt gewoon een lieve leuke vriendin en hoeft zich geen zorgen te maken want die vriendin uit haar gevoelens wel, het is de man die moet leren over zijn gevoelens te praten
Omdat mannen geslotener zijn, ook homo's, nemen die eerder genoegen met geslotenheid in de partner. Lijkt mij...
quote:Hetero-balkgedrag is verschrikkelijk
Op dinsdag 5 november 2002 16:01 schreef Andyvie het volgende:[..]
Mja, zou ook kunnen. Ben benieuwd wat Troel voor antwoord heeft
quote:Das duidelijk
Op dinsdag 5 november 2002 16:15 schreef Troel het volgende:[..]
Hetero-balkgedrag is verschrikkelijk
quote:ik denk juist dat homo's minder gesloten zijn dan hetero's, die doen er niet zo moeilijk over
Op dinsdag 5 november 2002 16:15 schreef NathaN het volgende:[..]
Da's nogal een generalisatie. Bovendien vergeet je het elementje homo.
Omdat mannen geslotener zijn, ook homo's, nemen die eerder genoegen met geslotenheid in de partner. Lijkt mij...
quote:Ja, maar als ik de homo's die ik ken zou vergeleken met de hetero's, dan zijn homo's ook veel opener... Misschien dat ze tegenover een vrouw makkelijker hun gevoelens kunnen uiten ofzo, omdat er niets achter zit. Ik weet niet of ze tegenover manne ook zoveel opener zijn...
Op dinsdag 5 november 2002 16:15 schreef NathaN het volgende:[..]
Da's nogal een generalisatie. Bovendien vergeet je het elementje homo.
En als iemand nu nog begrijpt wat ik probeer te zeggen vind ik dat best knap, want volgens mij is het een lapje tekst waar je niets van kan begrijpen...
quote:Haha... Soms best wel leuk hoor, om de hele avond een man om je nek te hebben hangen, maar ze rotten niet op als je zegt dat je er geen behoefte aan hebt
Op dinsdag 5 november 2002 16:17 schreef Andyvie het volgende:[..]
Das duidelijk
quote:Hangt er denk ik ook van af hoe ze hun omgeving ervaren. Als er vaker bepaalde opmerkingen gemaakt worden, word je al snel geslotener....
Op dinsdag 5 november 2002 16:18 schreef Marc_mga het volgende:[..]
ik denk juist dat homo's minder gesloten zijn dan hetero's, die doen er niet zo moeilijk over
quote:ik ben knap
Op dinsdag 5 november 2002 16:18 schreef Troel het volgende:[..]
Ja, maar als ik de homo's die ik ken zou vergeleken met de hetero's, dan zijn homo's ook veel opener... Misschien dat ze tegenover een vrouw makkelijker hun gevoelens kunnen uiten ofzo, omdat er niets achter zit. Ik weet niet of ze tegenover manne ook zoveel opener zijn...
En als iemand nu nog begrijpt wat ik probeer te zeggen vind ik dat best knap, want volgens mij is het een lapje tekst waar je niets van kan begrijpen...
quote:nou dat is dan maar een heel klein deel van je leven, ik kan me niet voorstellen dat er homo's zijn die nog steeds die invloeden krijgen (en er iets van aantrekken)
Op dinsdag 5 november 2002 16:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hangt er denk ik ook van af hoe ze hun omgeving ervaren. Als er vaker bepaalde opmerkingen gemaakt worden, word je al snel geslotener....
quote:Wisselend. Ik ben zelf na mijn coming out een stuk opener geworden. Maar ik kan soms flink gesloten zijn. Dat hangt af van het gezelschap waarin je je verkeert, denk ik. Naar mensen die je vertrouwt ben je opener dan mensen die je niet kent.
Op dinsdag 5 november 2002 16:18 schreef Marc_mga het volgende:
ik denk juist dat homo's minder gesloten zijn dan hetero's, die doen er niet zo moeilijk over
quote:Dat bedoel ik dus niet
Op dinsdag 5 november 2002 16:20 schreef Marc_mga het volgende:[..]
ik ben knap
Je bedoelt dus eigelijk dat mannen gewoon goed met vrouwen kunnen praten omdat vrouwen dat uit zichzelf ook goed kunnen, maar dat niet alleen, homo's zijn ook heel open tegen andere mannen, alleen denk ik in MIJN geval minder tegen hetero mannen
Een hetero-man zal minder snel zijn gevoelens uiten tegenover een vrouw dan een homo-man...
quote:Ligt eraan, sommige dingen vertel ik liever alleen tegen mn beste vriendin, andere dingen liever tegen een kerel
Op dinsdag 5 november 2002 16:24 schreef Troel het volgende:[..]
Dat bedoel ik dus niet
Ik wist het
Een hetero-man zal minder snel zijn gevoelens uiten tegenover een vrouw dan een homo-man...
quote:Volgens mij hangt dat af van de persoon en heeft dat niet echt met homo-zijn of hetero-zijn te maken...De ene persoon is gewoon veel opener dan een ander. Ik ben zelf heel erg gesloten, zelfs tegenover mensen die ik goed ken en die mij goed kennen.
Op dinsdag 5 november 2002 16:23 schreef NathaN het volgende:[..]
Wisselend. Ik ben zelf na mijn coming out een stuk opener geworden. Maar ik kan soms flink gesloten zijn. Dat hangt af van het gezelschap waarin je je verkeert, denk ik. Naar mensen die je vertrouwt ben je opener dan mensen die je niet kent.
En ik denk dat Homo's vanwege hun coming out vaak opener durven zijn. Ze hebben beter nagedacht over hoe ze in elkaar zitten en in hoeverre ze hun eigenheid willen delen met de rest van de wereld.
quote:Ben ik helemaal met je eens, dat geldt ook voor mij. Al moet ik zeggen dat ik hier op Fok! dan toch weer opener ben...
Op dinsdag 5 november 2002 16:28 schreef Andyvie het volgende:[..]
Volgens mij hangt dat af van de persoon en heeft dat niet echt met homo-zijn of hetero-zijn te maken...De ene persoon is gewoon veel opener dan een ander. Ik ben zelf heel erg gesloten, zelfs tegenover mensen die ik goed ken en die mij goed kennen.
quote:Ik ook. Thuis zal ik niet zo snel zeggen dat ik me depri voel of zo en hier zeg ik dat toch wel eens...
Op dinsdag 5 november 2002 16:30 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ben ik helemaal met je eens, dat geldt ook voor mij. Al moet ik zeggen dat ik hier op Fok! dan toch weer opener ben...
quote:komt denk ik omdat je een stukje anonimiteit hebt hier, je hoeft het niet face to face te zeggen en die mensen hier kennen je toch nauwelijks (de meerderheid dan)
Al moet ik zeggen dat ik hier op Fok! dan toch weer opener ben...
quote:Dus jij wordt depri van Fok! ?
Op dinsdag 5 november 2002 16:31 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik ook. Thuis zal ik niet zo snel zeggen dat ik me depri voel of zo en hier zeg ik dat toch wel eens...
quote:Alleen van sommige users...
Op dinsdag 5 november 2002 16:32 schreef Twoflower het volgende:
Dus jij wordt depri van Fok! ?
quote:Ik heb het juist het gevoel dat je beter niet had kunnen weten dat ik hier rondliep, en dat je anders nog opener geweest was??
Ben ik helemaal met je eens, dat geldt ook voor mij. Al moet ik zeggen dat ik hier op Fok! dan toch weer opener ben...
Vraag me niet waarom ik dan steeds in dit topic kom :S
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 05-11-2002 16:35]
quote:Misschien, misschien...
Op dinsdag 5 november 2002 16:33 schreef Troel het volgende:[..]
Ik heb het juist het gevoel dat je beter niet had kunnen weten dat ik hier ronliep, en dat je anders nog opener geweest was??
quote:Eerlijk gezegd helpt Fok! (en ook MSN en IRC) me om weer uit het dalletje te klimmen
Op dinsdag 5 november 2002 16:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dus jij wordt depri van Fok! ?
quote:Ik kom binnekort wel een keerjte bij je op bezoek ofzo... Alle familieroddels bespreken ofzo
Op dinsdag 5 november 2002 16:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Misschien, misschien...
Maar ik denk dat het wel meevalt hoor. Komt denk ik ook door de korte mail-wisseling die we hadden.
quote:Als je nog even wacht, ik hoop deze maand mijn banken eindelijk binnen te krijgen...
Op dinsdag 5 november 2002 16:36 schreef Troel het volgende:[..]
Ik kom binnekort wel een keerjte bij je op bezoek ofzo... Alle familieroddels bespreken ofzo
Nee da's faluw, maar lijkt me wel gezellig... Bovendien heb ik je nieuwe huisje nog niet gezien
quote:hahahaha
Op dinsdag 5 november 2002 16:37 schreef Twoflower het volgende:[..]
Als je nog even wacht, ik hoop deze maand mijn banken eindelijk binnen te krijgen...
quote:Ze staan nog voor de deur?
Op dinsdag 5 november 2002 16:37 schreef Twoflower het volgende:
Als je nog even wacht, ik hoop deze maand mijn banken eindelijk binnen te krijgen...
quote:Waar zit je nu op dan
Op dinsdag 5 november 2002 16:37 schreef Twoflower het volgende:[..]
quote:Zijn bureaustoel, dat lijkt me nogal duidelijk
Op dinsdag 5 november 2002 16:40 schreef Andyvie het volgende:[..]
Waar zit je nu op dan
quote:In de fabriek is more likely...
Op dinsdag 5 november 2002 16:39 schreef NathaN het volgende:[..]
Ze staan nog voor de deur?
quote:Ik heb wel een aantal stoelen, maar dat zit natuurlijk lang niet zo lekker...
Op dinsdag 5 november 2002 16:40 schreef Andyvie het volgende:[..]
Waar zit je nu op dan
quote:Ik zou ze in de huiskamer zetten. Da's toch handiger. En gezelliger ook...
Op dinsdag 5 november 2002 16:40 schreef Twoflower het volgende:
In de fabriek is more likely...
Op dinsdag 5 november 2002 16:41 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik zou ze in de huiskamer zetten. Da's toch handiger. En gezelliger ook...
quote:Goed, dat was een stomme vraag natuurlijk
Op dinsdag 5 november 2002 16:40 schreef Troel het volgende:[..]
Zijn bureaustoel, dat lijkt me nogal duidelijk
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:42 schreef Andyvie het volgende:
Goed, dat was een stomme vraag natuurlijk
quote:Dit was mijn eerste stomme vraag van vandaag...dat valt toch wel mee?
Op dinsdag 5 november 2002 16:43 schreef NathaN het volgende:[..]
quote:De dag is nog niet voorbij...
Op dinsdag 5 november 2002 16:45 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dit was mijn eerste stomme vraag van vandaag...dat valt toch wel mee?
quote:Neuh, nog 4 minuten
Op dinsdag 5 november 2002 16:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
De dag is nog niet voorbij...
quote:Ik ben zelf ook een tijdje weg vanavond. Moet weer aan mijn 'figuur' werken...
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef Andyvie het volgende:[..]
Neuh, nog 4 minuten
Vanavond ben ik niet zo heel lang online, denk ik, dus dan kan ik weinig fout doen
quote:Voor zover wij merken
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef Andyvie het volgende:
Neuh, nog 4 minutenVanavond ben ik niet zo heel lang online, denk ik, dus dan kan ik weinig fout doen
quote:Je gaat figuurzagen?
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben zelf ook een tijdje weg vanavond. Moet weer aan mijn 'figuur' werken...
quote:O jaa
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik ben zelf ook een tijdje weg vanavond. Moet weer aan mijn 'figuur' werken...
quote:D'r is nog geen resultaat merkbaar, dus ik wacht nog even...
Op dinsdag 5 november 2002 16:48 schreef Andyvie het volgende:[..]
O jaa
Foto
quote:*zucht* we moeten natuurlijk wel iets kunnen zien van voor en na, natuurlijk
Op dinsdag 5 november 2002 16:49 schreef Twoflower het volgende:[..]
D'r is nog geen resultaat merkbaar, dus ik wacht nog even...
quote:'Voor' heb je al gezien!
Op dinsdag 5 november 2002 16:50 schreef Andyvie het volgende:[..]
*zucht* we moeten natuurlijk wel iets kunnen zien van voor en na, natuurlijk
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:49 schreef Twoflower het volgende:
D'r is nog geen resultaat merkbaar, dus ik wacht nog even...
(puppy eyes)
quote:Het wordt eentonig, maar: *No comment*
Op dinsdag 5 november 2002 16:52 schreef NathaN het volgende:[..]
(puppy eyes)
Tot laterzzz!!
quote:ciao babe!
Op dinsdag 5 november 2002 16:54 schreef Sunjammer het volgende:
Menschen, het was mij weer een waar genoegen (ofzo) heheTot laterzzz!!
quote:O ja, dat is ook zo
Op dinsdag 5 november 2002 16:51 schreef Twoflower het volgende:[..]
'Voor' heb je al gezien!
quote:adios
Op dinsdag 5 november 2002 16:55 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben weg, doei!
quote:MIJN manier van zeuren
Op dinsdag 5 november 2002 16:52 schreef NathaN het volgende:[..]
(puppy eyes)
quote:Wat wil je, als je zo'n 5 à 10 minuten fietsen van je werk woont...
Op dinsdag 5 november 2002 17:18 schreef Marc_mga het volgende:[..]
quote:helaas woont NathaN wat verder van zn werk zo te zien
Op dinsdag 5 november 2002 17:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wat wil je, als je zo'n 5 à 10 minuten fietsen van je werk woont...
quote:Ik geloof dat 'ie in Hilversum werkt, en in Utrecht woont, dus ja, dat is iets verder...
Op dinsdag 5 november 2002 17:24 schreef Marc_mga het volgende:[..]
helaas woont NathaN wat verder van zn werk zo te zien
quote:Geduld is een schone zaak...
Op dinsdag 5 november 2002 17:27 schreef Marc_mga het volgende:
kom terug!
quote:Nou vertel jij es wat leuks dan
Op dinsdag 5 november 2002 17:28 schreef Twoflower het volgende:[..]
Geduld is een schone zaak...
quote:Ik? Ik ben zo'n saaie piet, wat heb ik nou te vertellen?
Op dinsdag 5 november 2002 17:29 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Nou vertel jij es wat leuks dan
quote:25 en nog niks te vertellen
Op dinsdag 5 november 2002 17:30 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik? Ik ben zo'n saaie piet, wat heb ik nou te vertellen?
quote:Ten eerste ben ik 26 (* Twoflower voelt zich 18).
Op dinsdag 5 november 2002 17:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
25 en nog niks te vertellen
Nou uuh, wat is voor jou het belangrijkste in een vriend?
*maar wat zegt*
quote:Hmmm is dat alles?
Op dinsdag 5 november 2002 17:34 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ten eerste ben ik 26 (* Twoflower voelt zich 18).
Het belangrijkste in een vriend? Dat ik me bij hem op m'n gemak voel denk ik. Eigenlijk nog nooit zo over nagedacht, ik zie wel wat er komt.
quote:Je vroeg alleen om het belangrijkste. Natuurlijk heb ik nog wel meer wensen, maar ik denk ook dat je soms gewoon iets voelt voor iemand, en dan doen die wensen er niet zo veel toe...
Op dinsdag 5 november 2002 17:35 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Hmmm is dat alles?
Ik heb wel wat meer eisen
Voor mij is het trouwens erg belangrijk me bij iemand op m'n gemak te voelen. Ben nl. nogal gepest vroeger, en dan houd je toch meestal wat meer afstand...
quote:Hmmm je hebt gelijk, okay, wat zoek je daarnaast in een vriend dan?
Op dinsdag 5 november 2002 17:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Je vroeg alleen om het belangrijkste. Natuurlijk heb ik nog wel meer wensen, maar ik denk ook dat je soms gewoon iets voelt voor iemand, en dan doen die wensen er niet zo veel toe...
quote:Beetje dezelfde leeftijd, humor, wellicht een aantal dezelfde interesses, ik denk de dingen die bijna iedereen wel zoekt in die 'ander'...
Op dinsdag 5 november 2002 17:38 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Hmmm je hebt gelijk, okay, wat zoek je daarnaast in een vriend dan?
quote:Mja, was ook wel een te voorspellen antwoord
Op dinsdag 5 november 2002 17:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Beetje dezelfde leeftijd, humor, wellicht een aantal dezelfde interesses, ik denk de dingen die bijna iedereen wel zoekt in die 'ander'...
quote:Nou, dan heb ik wel een vraag: wat ga je vanavond doen? Blijf je alleen Fok!ken, of heb je nog andere plannen?
Op dinsdag 5 november 2002 17:40 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Mja, was ook wel een te voorspellen antwoord
Weet ff niks anders waar we het over kunnen hebben
quote:de dinsdagavond vanNet5.
Op dinsdag 5 november 2002 17:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, dan heb ik wel een vraag: wat ga je vanavond doen? Blijf je alleen Fok!ken, of heb je nog andere plannen?
quote:Tv-verslaafde!
Op dinsdag 5 november 2002 17:45 schreef Marc_mga het volgende:[..]
de dinsdagavond vanNet5.
Ally McBeal, Sex & the City en daarna de Gilmore Girls
quote:ja de woensdag avond kijk ik ook
Op dinsdag 5 november 2002 17:47 schreef Twoflower het volgende:[..]
Tv-verslaafde!
Ik moet zeggen dat ik AMcB af en toe wel leuk vind, maar de andere twee absoluut niet. Dan kijk ik liever morgen naar Buffy, Charmed en Angel. Vooral Charmed rules...
Vanavond ga ik maar weer eens fitnessen. (4e keer pas, dus nog geen resultaat, en de 'voor'-foto heb ik al een keer gepost...)
quote:Ik denk niet dat het er in zit. Ik ben van plan de dinsdagavond altijd te sporten, dus...
Op dinsdag 5 november 2002 17:51 schreef Marc_mga het volgende:[..]
ja de woensdag avond kijk ik ook
Maar gilmore girls is echt superveel humor, moet je maar es volgen, en sex in the city roelt gewoon, is ook vaker met homo's
quote:Dat vind ik persoonlijk de minste van de 3
Op dinsdag 5 november 2002 17:47 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan kijk ik liever morgen naar Buffy, Charmed en Angel. Vooral Charmed rules...
Oh, en hoi trouwens
quote:Hoi!
Op dinsdag 5 november 2002 17:55 schreef Aced het volgende:[..]
Dat vind ik persoonlijk de minste van de 3
Van de dinsdagavond kijk ik alleen Will & Grace en Sex and the City...
Oh, en hoi trouwens
quote:heeeey!!! foto?
Op dinsdag 5 november 2002 17:55 schreef Aced het volgende:[..]
Dat vind ik persoonlijk de minste van de 3
Van de dinsdagavond kijk ik alleen Will & Grace en Sex and the City...
Oh, en hoi trouwens
quote:En nu zitten ze nog met dat kind van Cole dat geboren moet worden... Spannend!
Op dinsdag 5 november 2002 18:06 schreef Marc_mga het volgende:[..]
heeeey!!! foto?
EN charmed is imo iets beter dan die neppe demons die ze eerst haddem, ok, toen lag er wat meer nadruk op de witchcraft, maar ik vond het source gebeuren toch net wat leuker dan gewoon elke eppie een demontje
quote:ja precies!! En in angel is er ook een kindje
Op dinsdag 5 november 2002 18:07 schreef Twoflower het volgende:[..]
En nu zitten ze nog met dat kind van Cole dat geboren moet worden... Spannend!
quote:Maar dat is een 'goed' kind, toch? Dat van Cole moet wel slecht zijn, anders kon Phoebe toch geen vuur werpen?
Op dinsdag 5 november 2002 18:10 schreef Marc_mga het volgende:[..]
ja precies!! En in angel is er ook een kindje
quote:nee, dat van Phoebe had wel demonische krachten maar als het niet in de handen van de see'er komt zal hij wel goed worden, daar krijgen we nog heel wat episodes mee
Op dinsdag 5 november 2002 18:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Maar dat is een 'goed' kind, toch? Dat van Cole moet wel slecht zijn, anders kon Phoebe toch geen vuur werpen?
quote:Hoe lang duurt deze serie eigenlijk nog? Weet jij dat? Ik moet zeggen dat ik vorige week al het idee kreeg dat het de laatste aflevering was i.v.m. het 'special effect'...
Op dinsdag 5 november 2002 18:13 schreef Marc_mga het volgende:[..]
nee, dat van Phoebe had wel demonische krachten maar als het niet in de handen van de see'er komt zal hij wel goed worden, daar krijgen we nog heel wat episodes mee
quote:niet lang meer helaas
Op dinsdag 5 november 2002 18:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoe lang duurt deze serie eigenlijk nog? Weet jij dat? Ik moet zeggen dat ik vorige week al het idee kreeg dat het de laatste aflevering was i.v.m. het 'special effect'...
quote:Daar was ik al bang voor.
Op dinsdag 5 november 2002 18:16 schreef Marc_mga het volgende:[..]
niet lang meer helaas
quote:Ik vond dat ze dat echt vreselijk afgehandeld hadden met het eruit schrijven Prue... Aan het einde van het 3e seizoen waren Prue en Piper (?) vrijwel zwaargewond geraakt, en de volgende aflevering daarna in ene Prue weg, en hoppa, begrafenis... Tja, de plaatsvervangende schaamte, ik weet wat je bedoeld, maar ik vind het gewoon een fantastische serie
Op dinsdag 5 november 2002 17:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoi!
Charmed is wel minder sinds Shannen Doherty er uit is, maar hij blijft goed imho. Will & Grace vond ik ooit wel goed, maar ik houd niet zo van die humor die plaatsvervangende schaamte oproept. (Zo, het moeilijke woord van vandaag is er uit...
)
quote:In een van de voorgaande delen
Op dinsdag 5 november 2002 18:06 schreef Marc_mga het volgende:heeeey!!! foto?
quote:Doorlopend verhaal vind ik persoonlijk leuker dan iedere keer een op zichzelf staande aflevering.
EN charmed is imo iets beter dan die neppe demons die ze eerst haddem, ok, toen lag er wat meer nadruk op de witchcraft, maar ik vond het source gebeuren toch net wat leuker dan gewoon elke eppie een demontje
[Dit bericht is gewijzigd door Aced op 05-11-2002 18:27]
quote:Dat zijn er veel hoor! Kun je iets specifieker zijn?
Op dinsdag 5 november 2002 18:24 schreef Aced het volgende:
In een van de voorgaande delen
quote:Nog 2 afleveringen van dit seizoen, en dan is het tijdelijk voorbij voor Charmed... Ik denk niet dat ze gelijk doorgaan met het volgende seizoen, aangezien ze daar nog maar net zo'n 7 afleveringen ver mee zijn in de US...
Op dinsdag 5 november 2002 18:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoe lang duurt deze serie eigenlijk nog? Weet jij dat? Ik moet zeggen dat ik vorige week al het idee kreeg dat het de laatste aflevering was i.v.m. het 'special effect'...
quote:Ja, precies, ik zou het zelf ook niet meer weten
Op dinsdag 5 november 2002 18:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat zijn er veel hoor! Kun je iets specifieker zijn?
quote:Zullen er eerst dus wel herhalingen komen... Maar goed ook, want ik heb de dood van Prue helemaal gemist...
Op dinsdag 5 november 2002 18:26 schreef Aced het volgende:[..]
Nog 2 afleveringen van dit seizoen, en dan is het tijdelijk voorbij voor Charmed... Ik denk niet dat ze gelijk doorgaan met het volgende seizoen, aangezien ze daar nog maar net zo'n 7 afleveringen ver mee zijn in de US...
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:27 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zullen er eerst dus wel herhalingen komen... Maar goed ook, want ik heb de dood van Prue helemaal gemist...
quote:Nou, een echte dood was het dus niet... Ze was gewoon in ene dood, niks zwaar gevecht tegen een demon, de volgende aflevering was ze gewoon dood...
Op dinsdag 5 november 2002 18:27 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zullen er eerst dus wel herhalingen komen... Maar goed ook, want ik heb de dood van Prue helemaal gemist...
quote:Maar ik geloof dat ik net die 2 afleveringen gemist heb...
Op dinsdag 5 november 2002 18:29 schreef Aced het volgende:[..]
Nou, een echte dood was het dus niet... Ze was gewoon in ene dood, niks zwaar gevecht tegen een demon, de volgende aflevering was ze gewoon dood...
quote:Okay thx
Op dinsdag 5 november 2002 18:35 schreef Twoflower het volgende:
Ik heb Aced gevonden: Centraal homo topic: deel XXX (30)
The seaweed is always greener in somebody else's lake
You dream about going up there
But that is a big mistake
Just look at the world around you, right here on the ocean floor
Such wonderful things surround you
What more is you lookin' for?
Under the sea, under the sea
Darling it's better down where it's wetter
Take it from me
Up on the shore they work all day
Out in the sun they slave away
While we devoting full time to floating under the sea
*meezingt*
quote:Dat liedje heb ik ook op CD! (Dubbel CD met Disney's Greatest Hits...)
Op dinsdag 5 november 2002 18:38 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Okay thx
The seaweed is always greener in somebody else's lake
You dream about going up there
But that is a big mistake
Just look at the world around you, right here on the ocean floor
Such wonderful things surround you
What more is you lookin' for?Under the sea, under the sea
Darling it's better down where it's wetter
Take it from me
Up on the shore they work all day
Out in the sun they slave away
While we devoting full time to floating under the sea*meezingt*
quote:* Aced voelt zich nu een beetje bekeken...
Op dinsdag 5 november 2002 18:35 schreef Twoflower het volgende:
Ik heb Aced gevonden: Centraal homo topic: deel XXX (30)
quote:Dan is dat stukje tekst vast en zeker van De Kleine Zeemeermin?
Op dinsdag 5 november 2002 18:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat liedje heb ik ook op CD! (Dubbel CD met Disney's Greatest Hits...)
quote:Heb je zelf teweeggebracht hoor. Als je had gezegd dat je geen (digitale) foto's had, hadden we je zo geloofd...
Op dinsdag 5 november 2002 18:40 schreef Aced het volgende:[..]
* Aced voelt zich nu een beetje bekeken...
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:41 schreef Aced het volgende:[..]
Dan is dat stukje tekst vast en zeker van De Kleine Zeemeermin?
quote:Maar ik had nooit op zulke goeie search-skills gerekend
Op dinsdag 5 november 2002 18:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Heb je zelf teweeggebracht hoor. Als je had gezegd dat je geen (digitale) foto's had, hadden we je zo geloofd...
quote:Hoi
Op dinsdag 5 november 2002 18:41 schreef blikgroente het volgende:
Hoi homo's!
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Jaa is inderdaad van the little mermaid, heb mn disney foldertje es geopend en deze liedjes zijn echt de beste ever !
quote:Kwestie van tijdelijk meer dan 255 posts per pagina aanzetten, zoeken op 'Aced', gebruikersnaam, alleen in slowchat en vervolgens ergens beginnen waar je nog niet eerder gezocht hebt (bijv. naar een bepaalde foto van NathaN indertijd...
Op dinsdag 5 november 2002 18:44 schreef Aced het volgende:Maar ik had nooit op zulke goeie search-skills gerekend
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 05-11-2002 18:46]
quote:Loopt al een aardig tijdje mee op Fok!. Kijk maar in de topics rondom nr. 30...
Op dinsdag 5 november 2002 18:47 schreef blikgroente het volgende:
Is Aced new hier? En hoe oud is aced? (i.v.m. bepaalde administratieve rompslomp)
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 05-11-2002 18:47]
quote:Ok, ok, zou moeilijk was het niet, maar ik vond het gewoon leuk om te zeggen...
Op dinsdag 5 november 2002 18:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
Kwestie van tijdelijk meer dan 255 posts per pagina aanzetten, zoeken op 'Aced', gebruikersnaam, alleen in slowchat en vervolgens ergens beginnen waar je nog niet eerder gezocht hebt (bijv. naar een bepaalde foto van NathaN indertijd...
)
Op dinsdag 5 november 2002 18:48 schreef Marc_mga het volgende:
ik vind dat je nieuw bent als je niet regelmatig je kwakkie post
quote:'k Gebruik hottopic...
Op dinsdag 5 november 2002 18:51 schreef Cazman het volgende:
Jullie posten te snel. Lijkt wel homotopic hoogseizoen.
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:48 schreef Marc_mga het volgende:
ik vind dat je nieuw bent als je niet regelmatig je kwakkie post
Is een tijdelijke post-pauze niet toegestaan, dan?
quote:Evenin'
Op dinsdag 5 november 2002 18:48 schreef Cazman het volgende:
avond
quote:just kidding
Op dinsdag 5 november 2002 18:52 schreef Aced het volgende:[..]
Is een tijdelijke post-pauze niet toegestaan, dan?
quote:Duh
Op dinsdag 5 november 2002 18:53 schreef Marc_mga het volgende:[..]
just kidding
quote:* Marc_mga duwt Aced de maas in
Op dinsdag 5 november 2002 18:55 schreef Aced het volgende:[..]
Duh
quote:*Reddingsboei naar Aced gooit*
Op dinsdag 5 november 2002 18:57 schreef Marc_mga het volgende:[..]
* Marc_mga duwt Aced de maas in
Zeg Marc_mga, ze zijn bijna op hoor!
quote:* Aced woont daar toch lekker niet bij in de buurt
Op dinsdag 5 november 2002 18:57 schreef Marc_mga het volgende:[..]
* Marc_mga duwt Aced de maas in
quote:Ik heet Marc
Op dinsdag 5 november 2002 18:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
*Reddingsboei naar Aced gooit*
Zeg Marc_mga, ze zijn bijna op hoor!
quote:Ik gebruik op Fok! altijd de username, niet de roepnaam...
Op dinsdag 5 november 2002 18:59 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ik heet Marc
![]()
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
*Reddingsboei naar Aced gooit*
O ja, ook nog met tomatensaus.....hmmmmmmmmm (waar is die smiley met die vork?)
quote:onderste rij, derde van links
Op dinsdag 5 november 2002 19:01 schreef blikgroente het volgende:
* blikgroente gaat Pizza met mosselen en zeevruchten en garnalen en tonijn etenO ja, ook nog met tomatensaus.....hmmmmmmmmm (waar is die smiley met die vork?)
quote:Deze?
Op dinsdag 5 november 2002 19:01 schreef blikgroente het volgende:
* blikgroente gaat Pizza met mosselen en zeevruchten en garnalen en tonijn etenO ja, ook nog met tomatensaus.....hmmmmmmmmm (waar is die smiley met die vork?)
Oh, en eet smakelijk
quote:Moet je Marc_mga aankijken. Eerst gooit 'ie G_E al in de maas, en nu ook Aced al...
Op dinsdag 5 november 2002 19:06 schreef Cazman het volgende:
Mensen de maas ingooien???. Ik moet geen zwerfvuil hier in de Maas
quote:En bedankt...
Op dinsdag 5 november 2002 19:06 schreef Cazman het volgende:
Mensen de maas ingooien???. Ik moet geen zwerfvuil hier in de Maas
quote:jij ook al?
Op dinsdag 5 november 2002 19:01 schreef Twoflower het volgende:
*Nu lekker meefluit met Disney liedjes...*
Maar nu ga ik Ally Mcbeal kijken!!!
quote:Ben nu bezig met 'Be our guest' uit Beauty and the Beast....
Op dinsdag 5 november 2002 19:08 schreef Marc_mga het volgende:[..]
jij ook al?
* Marc_mga draait al de hele avond under the sea
Maar nu ga ik Ally Mcbeal kijken!!!
quote:Ja maas is hier 200 meter verderop
Op dinsdag 5 november 2002 19:08 schreef Twoflower het volgende:[..]
Moet je Marc_mga aankijken. Eerst gooit 'ie G_E al in de maas, en nu ook Aced al...
quote:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's back!
Op dinsdag 5 november 2002 17:27 schreef Marc_mga het volgende:
kom terug!
Enigszins vertraagd door xs4all
quote:WB!
Op dinsdag 5 november 2002 19:22 schreef NathaN het volgende:[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's back!
Enigszins vertraagd door xs4all
quote:Mja, en ik moet helaas gaan koken...
Op dinsdag 5 november 2002 19:22 schreef Twoflower het volgende:
WB!
Nou moet ik alleen over een kwartiertje weg...
quote:Wat wordt het?
Op dinsdag 5 november 2002 19:27 schreef NathaN het volgende:[..]
Mja, en ik moet helaas gaan koken...
quote:Macaroni is de bedoeling...
Op dinsdag 5 november 2002 19:28 schreef Twoflower het volgende:
Wat wordt het?
quote:Kan ook lekker zijn...
Op dinsdag 5 november 2002 19:30 schreef NathaN het volgende:[..]
Macaroni is de bedoeling...
quote:Sportse!
Op dinsdag 5 november 2002 19:34 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben weg. Tot later!
quote:24?
Op dinsdag 5 november 2002 20:18 schreef Andyvie het volgende:
Goeienavond
Even de loze minuutjes opvullen tot 24 begint
quote:Ja, das leuk
Op dinsdag 5 november 2002 20:22 schreef Marc_mga het volgende:[..]
24?
quote:24 als in twee min gelede?
Op dinsdag 5 november 2002 20:23 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ja, das leuk
Lekker spannend en er gebeurd altijd wat
quote:Ik snap je niet?
Op dinsdag 5 november 2002 20:26 schreef Marc_mga het volgende:[..]
24 als in twee min gelede?
quote:Was 't lekker? (Ja, ik ben weer terug. 'k Heb geen armen meer over....)
Op dinsdag 5 november 2002 20:56 schreef NathaN het volgende:
Zo, uitgegeten. En dan gaan we nu door met de volgende film in de James Bond DVD Marathon: The Spy Who Loved Me.
quote:'t heeft gesmaakt.
Op dinsdag 5 november 2002 21:04 schreef Twoflower het volgende:
Was 't lekker? (Ja, ik ben weer terug. 'k Heb geen armen meer over....)
quote:Mijn armen rusten op het bureaublad, met de vingers boven het toetsenbord...
Op dinsdag 5 november 2002 21:19 schreef NathaN het volgende:[..]
't heeft gesmaakt.
(Hoe typ je eigenlijk, dan?)
quote:Dus je hebt toch nog armen...
Op dinsdag 5 november 2002 21:20 schreef Twoflower het volgende:
Mijn armen rusten op het bureaublad, met de vingers boven het toetsenbord...
quote:Wat er voor door moet gaan iig...
Op dinsdag 5 november 2002 21:24 schreef NathaN het volgende:[..]
Dus je hebt toch nog armen...
quote:Dus je hebt goed getraind dan
Op dinsdag 5 november 2002 21:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wat er voor door moet gaan iig...
quote:Ik weet niet of 'goed' hier het juiste woord is...
Op dinsdag 5 november 2002 21:35 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dus je hebt goed getraind dan
quote:Hard getraind dan
Op dinsdag 5 november 2002 21:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik weet niet of 'goed' hier het juiste woord is...
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 21:36 schreef Twoflower het volgende:
Ik weet niet of 'goed' hier het juiste woord is...
quote:Foto?
Op dinsdag 5 november 2002 21:46 schreef Twoflower het volgende:
*zwijmel*
quote:Oeh, hij zei geen nee!
Op dinsdag 5 november 2002 21:47 schreef Twoflower het volgende:[..]
(Nog) geen puf voor...
quote:*puf geef*
Op dinsdag 5 november 2002 21:47 schreef Twoflower het volgende:
(Nog) geen puf voor...
quote:Hè wat jammer nou
Op dinsdag 5 november 2002 21:49 schreef Twoflower het volgende:
Nee, ik denk da'k eerst maar even ga douchen... (En nee, daar krijgen jullie geen foto's van...)
quote:Wat dan wel?
Op dinsdag 5 november 2002 21:49 schreef Twoflower het volgende:
Nee, ik denk da'k eerst maar even ga douchen... (En nee, daar krijgen jullie geen foto's van...)
quote:Niets eigenlijk...
Op dinsdag 5 november 2002 22:09 schreef NathaN het volgende:[..]
Wat dan wel?
quote:Wat flauw...
Op dinsdag 5 november 2002 22:12 schreef Twoflower het volgende:
Niets eigenlijk...
quote:Mja, dan ga ik maar slapen
Op dinsdag 5 november 2002 22:12 schreef NathaN het volgende:[..]
Wat flauw...
quote:Maf ze!
Op dinsdag 5 november 2002 22:17 schreef Andyvie het volgende:[..]
Mja, dan ga ik maar slapen
Slaap lekker!
quote:Hoi!
Op dinsdag 5 november 2002 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is weer een beetje aan het inzakken, hier.
quote:Niet.
Op dinsdag 5 november 2002 22:17 schreef Twoflower het volgende:
Wanneer heeft G_E nou een usericoon voor me?
quote:Nee hoor, iedereen zit de dinsdagavond van Net5 te kijken.
Op dinsdag 5 november 2002 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is weer een beetje aan het inzakken, hier.
quote:Ahhhh... Waarom niet?
Op dinsdag 5 november 2002 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Niet.
dat moet nu een disdagavond voorstellen?
ik wil een will & grace marathon
quote:Dag Andyvie.
Op dinsdag 5 november 2002 22:22 schreef Andyvie het volgende:[..]
Nee hoor, iedereen zit de dinsdagavond van Net5 te kijken.
Slaap lekker! *Nu echt weg is*
quote:Ik was te laat met het aanzetten van de video, dus ik heb een halve aflevering
Op dinsdag 5 november 2002 22:23 schreef Driftwood het volgende:
heineken, tom rhodes en een bakpaubroodje...dat moet nu een disdagavond voorstellen?
ik wil een will & grace marathon
quote:Slaap lekker G_E
Op dinsdag 5 november 2002 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dag Andyvie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |