SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
oke 10 minuten stilte voor trapz is wel weer genoeg.
Nee postcode loterij, maar ik tikte die link in en bij suggesties stond die complete link alquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Is die loterijshit van de vriendenloterij? Doen ze best slim..steeds van die gesponsorde kutprijzen laten winnen waardoor mensen die eigenlijk nooit echt iets winnen toch het gevoel hebben dat ze er iets voor terug krijgen. Mijn moeder heeft ook al vaak van die kutdvd's en boeken gewonnen waar ze daarna nooit meer naar om heeft gekeken
Oh die was het volgens mij ook ja, nu je het zegt. Dikke kutprijzen altijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee postcode loterij, maar ik tikte die link in en bij suggesties stond die complete link alDit is gewoon een kutprijs die iedere week/maand valt.
Ze heeft wel eens 1250 gulden gewonnen. Kun je nagaan hoe lang ze al geld verneukt aan die onzinquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh die was het volgens mij ook ja, nu je het zegt. Dikke kutprijzen altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
James bevalt hier erg goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:31 schreef Henrys het volgende:
Wie is beter als centrale CAM James of SIF Isco?
SIF Isco bevalt hier erg goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:31 schreef Henrys het volgende:
Wie is beter als centrale CAM James of SIF Isco?
Ik zou James ook wel eens op CAM willen proberen, in een van de 433 formaties.. Maar zit dan beetje met een ST dilemma. Benzema wil ik echt in mn 433 naast SIF Lacazette houden. En Ibarbo lijkt me nou niet bepaald geschikt als lone striker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:45 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Nou weet vandermar nog niet wie hij moet kiezen
Suarezquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zou James ook wel eens op CAM willen proberen, in een van de 433 formaties.. Maar zit dan beetje met een ST dilemma. Benzema wil ik echt in mn 433 naast SIF Lacazette houden. En Ibarbo lijkt me nou niet bepaald geschikt als lone striker.
Hmm ik heb IF Gaitan nog wel in mn club, maar gebruik m niet omdat ie eigenlijk maar vrij weinig leuks voor me deed. Misschien toch nog maar eens een kans geven.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Suarez
Deze kant kan je ook op:
[ afbeelding ]
Vind ik wel ja. 4-3-3(3) is een meer behoudende variant, maar vooral de rol van je CAM/CM is heel anders. Die moet in (3) echt wat meer duels aangaan en wat fysiek hebben. Dan is een type Pogba of Guarin imo juist erg nuttig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hmm ik heb IF Gaitan nog wel in mn club, maar gebruik m niet omdat ie eigenlijk maar vrij weinig leuks voor me deed. Misschien toch nog maar eens een kans geven.
Spelen 433(3) en 433(4) eigenlijk heel anders?
Mijn Kalou + Ramos team doet het vaak beter dan mijn 10 miljoen teamquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:39 schreef Tim86 het volgende:
9 vd laatste 10 wedstrijden tegen een team dat minimaal twee keer zo duur was als mijn eigen team. En als je dan mijn eigen team ziet...
Matchmaking
Ik speel afgelopen dagen wel tegen spelers die het goed doen. Wel puur gericht op pace abuse en mega verdedigend spelen, maar als je dat een beetje effectief doet dan ben je moeilijk te kloppen. Iedere wedstrijd gewoon met TOTY Robben of Ronaldo/Messi de bal rond de middenlijn inspelen en dan als een mongool op die verdediging afrennen. Als je het 10+ keer probeert gaat het altijd wel 1x of vaker goed. En de middenvelders en verdedigers staan allemaal geparkeerd voor het eigen doel om te zorgen dat die ene goal ook genoeg is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mijn Kalou + Ramos team doet het vaak beter dan mijn 10 miljoen team
Ik speel vaak tegen die park the bus teams die alleen maar hoge steekballen spammen. Heb speciaal een hybrid gemaakt zodat ik Boateng + Benatia kan gebruiken. De enige verdedigers waarmee ik ze wel goed kan verdedigen maar dan nog heb je soms iemand die zon hoge steekbal vanaf de middenlijn speelt die perfect aankomtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel afgelopen dagen wel tegen spelers die het goed doen. Wel puur gericht op pace abuse en mega verdedigend spelen, maar als je dat een beetje effectief doet dan ben je moeilijk te kloppen. Iedere wedstrijd gewoon met TOTY Robben of Ronaldo/Messi de bal rond de middenlijn inspelen en dan als een mongool op die verdediging afrennen. Als je het 10+ keer probeert gaat het altijd wel 1x of vaker goed. En de middenvelders en verdedigers staan allemaal geparkeerd voor het eigen doel om te zorgen dat die ene goal ook genoeg is.
Als je eenmaal voor komt is het prima ballen, maar als je eenmaal achter komt begint de hel echt
Maar ik snap ook niet echt waar dit ineens vandaan komt..normaal zit er in die cups wel een goede variatie en kijk ik juist uit naar de potjes met topspelers. Nu verlang ik naar een noobpotje tussendoor met een standaard team
Was het nog lastig? aangezien zijn hele team aanvallend is ingesteld op de keeper na lijkt het mij vrij makkelijk op TOTY Ronaldo na die bijna niet te stoppen isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:12 schreef Tim86 het volgende:
ff getest op een bronze bank helpt qua matchmaking..mijn team zat nu op 80 rating en 4.5 ster.
[ afbeelding ]
Conclusie: Nope. Was nog een eerste ronde ook, dus relatief grotere kans op een prut team
Wel gewonnen, nog een ragequit ook
Die keeper deed het nog heel goed ook..hoe random hij ook is daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |