abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149214782
Ik wil graag een scooter huren op Tenerife, in Los Cristianos. Nu is mijn vraag of je zomaar op elke weg mag gaan rijden met dat ding. Iemand ervaringen hiermee? Auto huren is geen optie. Thanks alvast :)
Feyenoord-
pi_149214847
neem wel een goede verzekering.

wat de verhuurbedrijven doen als je geen diefstal verzekering hebt, of als je eigen risico hebt: ze jatten de brommer gewoon zelf, kom jij daar huilen dat je brommert gejat is, lap je 250 euro als eigen risico... hun 250 euro verdient _O-
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:38:43 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_149214862
Ja natuurlijk. Lekker de autopista op met je 45 km/h brommertje :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_149234333
Om een scooter te mogen rijden moet je 15/16 jaar zijn. Wel heb je er een rijbewijs voor nodig. Ten tweede hebben ze daar geen aparte fietspaden en mag je met je scooter op ongeveer elke weg rijden (op snelwegen na gok ik logischerwijs). Wil je zonder rijbewijs gaan rijden wat makkelijk kan, dan ben je de lul als je een aanrijding krijgt of controle hebt door de politie. Tevens zal ik een scooter met wat meer CC nemen ivm eventuele bergen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')