abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6635039
een vriend van me had een relatie met ene meisje en het ging heel goed tussen hun enzo, maar toen ging het uit, en nu zeggen ze dus allebei dat ze blij zijn dat ze van mekaar af zijn enzo.

maar wrom in hemelsnaam zo haat dragend tegen over elkaar.
en waarom zeggen mensen dat ze lekker weer vrijgezel zijn terwijl toen ze nog een relatie hadden gelukkig waren?

(beetje crappy geformuleerd, maar kan het niet anders onder woorden brengen)

*iets met rechterhand*
  dinsdag 5 november 2002 @ 13:16:47 #2
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6635070
cognitieve dissonantie: als je iets kwijt bent geraakt, doen alsof je het in de eerste plaats al nooit wou..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_6635162
klinkt een beetje krom ja

[Dit bericht is gewijzigd door Katana op 05-11-2002 13:21]

-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  dinsdag 5 november 2002 @ 13:21:41 #4
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_6635178
Ze missen elkaar

Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeef

Later word ik mijzelf in het groot.
pi_6635222
Juist doordat mensen zo haatdragend doen nadat het uitgaat, is het logisch te verklaren. Ze willen elkaar kwetsen door te doen alsof ze het heerlijk vinden zonder elkaar, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is...
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_6635254
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:23 schreef poebeertjuh het volgende:
Juist doordat mensen zo haatdragend doen nadat het uitgaat, is het logisch te verklaren. Ze willen elkaar kwetsen door te doen alsof ze het heerlijk vinden zonder elkaar, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is...
Denk eerder dat ze zichzelf proberen te overtuigen. Hoe harder je roept, hoe groter de kans dat je het zelf ook gaat geloven, en ophoudt je partner te missen.
pi_6635266
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:21 schreef deurmat het volgende:
Ze missen elkaar

Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeef

wie missen elkaar
*iets met rechterhand*
  dinsdag 5 november 2002 @ 13:27:30 #8
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_6635322
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:25 schreef RiddlerMark het volgende:

[..]

wie missen elkaar

Zou het misschien gaan over dezelfde twee personen als in jouw topic?
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_6635353
*wakker wordt*
jah
*iets met rechterhand*
pi_6635405
quote:
Denk eerder dat ze zichzelf proberen te overtuigen. Hoe harder je roept, hoe groter de kans dat je het zelf ook gaat geloven, en ophoudt je partner te missen.
Je bedoelt een gevoel van 'als ik maar vrolijk genoeg doe, ga ik me ook zo voelen'? Mja zou ook kunnen, maar ik denk toch dat het ook een manier is om het zo moeilijk mogelijk voor elkaar te maken...
  dinsdag 5 november 2002 @ 13:36:44 #11
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_6635522
misschien is het wel zo dat als je verliefd bent dan zie je altijd alles door een roze bril: je ziet de slechte kanten van je partner niet (of wil die niet zien), maar als de relatie verbroken is, dan zijn je ogen geopend...
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_6635989
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:30 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Je bedoelt een gevoel van 'als ik maar vrolijk genoeg doe, ga ik me ook zo voelen'? Mja zou ook kunnen, maar ik denk toch dat het ook een manier is om het zo moeilijk mogelijk voor elkaar te maken...

Dat zou een beetje jammerlijk zijn. Je gaat uit elkaar, of omdat het niet loopt, of omdat je echt niet meer van elkaar houdt, en nog wat redenen. Bij de tweede is de kans dat je als vrienden uit elkaar gaat redelijk groot denk ik, en derhalve is er sowieso niet de neiging om elkaar zwart te maken. De eerste kan inhouden dat je nog sterk van elkaar houdt, maar dat het samen gewoon niet werkt. Dan is het makkelijk als je jezelf voor te houden dat het aan de ander lag, en de ander zwart te maken. Het kan zelfs zo zijn dat er niet echt een reden is dat je uit elkaar gaat, maar dat je t.o.v. derden een reden moet opgeven, wat meestal inhoudt dat je gaat zwartmaken.
  dinsdag 5 november 2002 @ 14:01:23 #13
31276 Guidotd
Als het maar lekker is
pi_6636026
Haat en Liefde liggen dicht bij elkaar
pi_6636268
quote:
Haat en Liefde liggen dicht bij elkaar
Precies! Ik denk dat het erg makkelijk is om verdriet om te zetten in woede...
pi_6636388
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:14 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Precies! Ik denk dat het erg makkelijk is om verdriet om te zetten in woede...

Ben je alleen oneerlijk ten opzichte van jezelf. Is toch zonde om die leuke tijden die je wel gehad hebt te oversneeuwen met de negatieve gevoelens van de laatste eindje.
pi_6636709
quote:
Ben je alleen oneerlijk ten opzichte van jezelf. Is toch zonde om die leuke tijden die je wel gehad hebt te oversneeuwen met de negatieve gevoelens van de laatste eindje.
Dat is idd zonde. Maar ik denk dat je soms zoveel pijn ergens van kan hebben, dat je voor jezelf op dat moment elke mogelijke uitweg zoekt om je beter te voelen. Dat je dat bereikt door een bepaalde schijn op te houden, maakt op zo'n ogenblik niet veel uit..
  dinsdag 5 november 2002 @ 14:42:25 #17
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_6636764
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:16 schreef BdR het volgende:
cognitieve dissonantie: als je iets kwijt bent geraakt, doen alsof je het in de eerste plaats al nooit wou..
Exact mijn punt!!! Helemaal mee eens!!
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
pi_6637382
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:16 schreef BdR het volgende:
Door dit dus
pi_6637476
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:15 schreef RiddlerMark het volgende:
my point exactly
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')