That sucks...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kak, boodschappen gedaan maar bier dus weer vergeten
Ik vergeet die lijstjes dan achteraf uit m'n tas te halen. Sta je een week later dezelfde boodschappen te halenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That sucks...
Ik vergat ook altijd van alles met boodschappen doen, nu maak ik voor elk bezoek aan de super een lijstje
Hij is nog niet echt open geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Ah, het is hier al gesloten voor het weekend?
Ik soms ook, maar doorgaans niet als ik vanuit werk direct even doorfiets nar de supermarkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That sucks...
Ik vergat ook altijd van alles met boodschappen doen, nu maak ik voor elk bezoek aan de super een lijstje
Dan heb je ook niet echt trek in een biertjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar doorgaans niet als ik vanuit werk direct even doorfiets nar de supermarkt.
Ik zou nu nog even naar de Lidl kunnen lopen (4 min verderop) maar daar ben ik dan weer te lui voor
Ik stop de briefjes in mijn kontzak, die check ik altijd voor de broek de was in gaat. Dat risico heb ik dus nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet die lijstjes dan achteraf uit m'n tas te halen. Sta je een week later dezelfde boodschappen te halen
Ik ga wel aan de whiskyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet echt trek in een biertje
Frietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Oké, het is vreetvrijdag, dus ga ik frietje halen of voor pizza?
Allebei!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Patatje, of een goeie bezorgpizza.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog van dr Oetker liggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Patatje, of een goeie bezorgpizza.
quote:
Gvd, nu heb ik zin in een flink bord patat speciaalquote:
Die had ik van de week al. Ik was van plan vandaag gewoon brood te eten maar ik twijfel nu of ik de friteuse aanzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |