SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gewoon GroBkreutz en die vind ik vergelijkbaar met Konkoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
Joao Pereira naar Hannover.
Leuk alternatief voor Pispool / TOTY Lahm als Bundesliga RB.
Diekmeijer is een beestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
Wilde nog wel een TOTS Hendrix TT makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Zhano het volgende:
Sorry DSL, moest ff de kiids enzo voor zijn
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
That's cray crayquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer naar ADO maar zit (nog) niet in FUT want Dinamo Zagreb
Wat een poepteam.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
how sexy.
#collectingcolors
Er deed zich een sporadisch moment voor waarbij ik wat moest doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Zhano het volgende:
Sorry DSL, moest ff de kiids enzo voor zijn
Klopt Sirigu is kut, en die kan ik dan weer net niet makkelijk vervangenquote:
Veel betere shooting dan Depayquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer naar ADO maar zit (nog) niet in FUT want Dinamo Zagreb
Costa is ook dikke stront.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt Sirigu is kut, en die kan ik dan weer net niet makkelijk vervangen
Nee manquote:
Dit is FIFA14 dus ik neem aan dat als ze hem erin zetten bij ADO omdat ie nog ergens in de DB rondzweeft dat ze m dan silver maken ofzo.quote:
Echt wel. Costa is gewoon bagguh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee man
je kunt het gewoon niet zonder pacesletjes.
Post je spitsen eens danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wel. Costa is gewoon bagguh.
AND LIFE IS A NIGHTMAAAAAAREquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam niet aan mijn minimale quota van 2 opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |