quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:02 schreef Nemephis het volgende:
Dat kunnen ze dan toch direct in zijn telefoon zien, met wie/welk nummer hij al dan niet contact had?
Das niet echt een betrouwbare manier om het te checken vanwege vertraging enz.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of hij had gewoon de npo1 stream open via 3/4g.
Niet als één van de 98/38 hackers voor die tijd een remote wipe heeft uitgevoerd. Alle verkeer daarvoor natuurlijk over 8 proxies en een vpn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:02 schreef Nemephis het volgende:
Dat kunnen ze dan toch direct in zijn telefoon zien, met wie/welk nummer hij al dan niet contact had?
Ik denk dat je die paar seconden lag wel overleeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das niet echt een betrouwbare manier om het te checken vanwege vertraging enz.
Handboeien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:00 schreef HunterP het volgende:
Iedereen die een taser denkt te horen kijkt iets teveel Amerikaanse politieseries. Wat je hoort zijn namelijk de pulserende electromagnetische radiogolven van de C2000 portofoons van de agenten. Veel apparatuur houdt hier niet zo van en dat geeft een ratelend geluid. Je hoort dit even kort als de agenten binnen stormen (de portofoons houden periodiek en automatisch contact met het netwerk) en op het moment dat de agent doorgeeft dat de situatie onder controle is. Als hij echt getaserd zou zijn dan had hij het wel uitgeschreeuwd
10 seconden lang, rightquote:
Dus ze zouden schieten bij verdachte bewegingen en als hij gewoon stil bleef liggen dan werd hij slechts getaserd? Wat jij wil.quote:
Bij die hacker-groepering schat ik zo in dat ze eigenlijk een dDos-groepering bedoelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet als één van de 98/38 hackers voor die tijd een remote wipe heeft uitgevoerd. Alle verkeer daarvoor natuurlijk over 8 proxies en een vpn.
En dan natuurlijk nog die 85 hackers.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:59 schreef delano.888 het volgende:
FF wat anders hè, hij had een oortje in, waarschijnlijk gekoppeld aan zijn mobieltje, waarmee hij door zou krijgen of hij live op tv is. Dus iemand was in contact met hem, en dus medeverdachte.
Daar is nog niet echt over gesproken toch? Maar er moet dus minimaal nog 1 iemand betrokken zijn..
Hard brullen werkt intimiderend en verwarrend, zo werkt dat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:19 schreef MakkieR het volgende:
Wat mij trouwens opviel was wel hoe gestrest de politie in deze de indruk gaf. Vooral op het moment nadat de verdachte keurig de instructies van de politie had opgevolgd. Waaruit bleek dat er onduidelijkheid bestond of hij nog steeds de wapen vasthield.
Ik had gehoopt en gedacht dat de agenten beter met elkaar zouden communiceren dat het gevaar was geneutraliseerd. Op dat moment hoorde ik de voorste agent weer schreeuwen dat hij zijn wapen moest laten vallen, terwijl deze op de grond lag. Ik vraag mij af, had de politie niet goed gezien of in de gaten gehad dat het gevaar voor zover was geweken?
Welnee joh, het is heel normaal om met een vuurwapen, nep of niet, een tv studio in te lopen en het op mensen richten en zo, doe ik elke week ook minstens twee keer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die doen alsof deze kerel wat ergs heeft gedaan
#FREETARIK
Als het daarbij blijft vind ik het prima, alleen hoop ik wel dat de agenten tijdig in de gaten kreeg dat er geen gevaar meer was. zodat er niet per ongeluk iemand iets te enthousiast de trekker overhaalt. uiteraard heb ik hier geen ervaring mee hoe een arrestatie verloopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hard brullen werkt intimiderend en verwarrend, zo werkt dat.
Ja ik heb er uiteraard ook geen ervaring mee, baseer dat op de tactieken die ik zag bij de Engelse politie bij het aanhouden van mensen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft vind ik het prima, alleen hoop ik wel dat de agenten tijdig in de gaten kreeg dat er geen gevaar meer was. zodat er niet per ongeluk iemand iets te enthousiast de trekker overhaalt. uiteraard heb ik hier geen ervaring mee hoe een arrestatie verloopt.
Volgens mij worden die niet meer onder schot gehouden nadat ze in de boeien geslagen zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft vind ik het prima, alleen hoop ik wel dat de agenten tijdig in de gaten kreeg dat er geen gevaar meer was. zodat er niet per ongeluk iemand iets te enthousiast de trekker overhaalt. uiteraard heb ik hier geen ervaring mee hoe een arrestatie verloopt.
Wellicht een hyper nerveuze agent? Maar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen, als het Amerikanen waren geweest waren we allemaal getuige geweest van een live executie op tv.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:26 schreef topdeck het volgende:
[..]
Volgens mij worden die niet meer onder schot gehouden nadat ze in de boeien geslagen zijn
Hij heeft vooral iets heel erg doms gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die doen alsof deze kerel wat ergs heeft gedaan
#FREETARIK
Ah je was aanwezig daar? Op het moment dat het gebeurde zelfs! Hoe interesant, ben je al geinterviewd over je helden daden of ben je naar buiten gelopen? Of baseer je jezelf op wat je op tv zag na afloop? en ben je een ontzettende lul?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:19 schreef MakkieR het volgende:
Wat mij trouwens opviel was wel hoe gestrest de politie in deze de indruk gaf. Vooral op het moment nadat de verdachte keurig de instructies van de politie had opgevolgd. Waaruit bleek dat er onduidelijkheid bestond of hij nog steeds de wapen vasthield.
Ik had gehoopt en gedacht dat de agenten beter met elkaar zouden communiceren dat het gevaar was geneutraliseerd. Op dat moment hoorde ik de voorste agent weer schreeuwen dat hij zijn wapen moest laten vallen, terwijl deze op de grond lag. Ik vraag mij af, had de politie niet goed gezien of in de gaten gehad dat het gevaar voor zover was geweken?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:26 schreef topdeck het volgende:
[..]
Volgens mij worden die niet meer onder schot gehouden nadat ze in de boeien geslagen zijn
Ik kreeg niet die indruk, ik doel op het moment dat de verdachte zijn pistool liet vallen tot aan het moment dat hij zijn tweede instructie kreeg op de knieen te gaan. wat maar zeer kort was, enkele seconden. Ik had gedacht dat de voorste agent "wapen neer" zou communiceren tegen zijn arrestatie team zodat het voor iedereen duidelijk was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:26 schreef topdeck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |