Great minds think alike.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef richolio het volgende:
Ik heb Seinfeld opgezet, wat een herhaling.
Al die medewerkers zitten morgen in de ziektewet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef Bombvis het volgende:
Ik ben inderdaad geschokt door de beelden, ik verwacht slachtofferhulp
Als het gros van de samenleving een simpel ice bucket filmpje maakt en soms ook nog "doneren hoor" erbij roept dan vind ik hem naast hen wel creatief.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of gewoon iemand die inception (en icebucketvideos) had gezien.
Wat voor straf zou hij nou krijgen voor zoiets?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef primakov het volgende:
Dat het een neppistool betreft zal in de komende strafzaak van belang zijn.
Zijn handboeien die dichtklikkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het onnodig om hem nog te taseren.
Dat zijn de handboeien die je hoort.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef GGMM het volgende:
Want? Wacht, even nadenken; Ja oke, maar niet heel veel denkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef primakov het volgende:
De val van het wapen op de grond had wel een bijzonder geluidje.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef isax het volgende:
het was een nepwapen
dit zag ik niet aankomen.
Je krijgt er geen rare spasmes van; je spieren gaan slechter werken wat je in eerste instantie merkt aan je spraak.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Als het gros van de samenleving een simpel ice bucket filmpje maakt en soms ook nog "doneren hoor" erbij roept dan vind ik hem naast hen wel creatief.
Hij laat het effect zien van de ziekte, en wat het met je doet. Ook het ik "niet bedankt voor je nominatie, ik nomineer niemand" spreekt me aan.
Dreigen met een wapen wat niet van echt te onderscheiden is, word net zo zwaar bestraftquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef primakov het volgende:
quote:
Ah, ik ging er van uit dat Caland de waarheid sprak..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat zijn de handboeien die je hoort.
Hehehequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef GGMM het volgende:
En ondertussen zijn hele leven verwoest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
Zoals ik al zei in deel 1, psychose, nepwapen. Slotje.
Ik betwijfel dat. Het wapen is niet van echt te onderscheiden, zegt de nieuwslezer. Het verboden om dergelijke wapens in je bezit te hebben (ook al zijn ze nep), laat staan om er mensen mee te bedreigen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef primakov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |