Herman de Schermmanquote:
Hij zag ze al van meters aankomen. Hij zei zelfs al heel rustigtegen die portier, ow daar zijn ze al. Is niet eens in paniek geraakt, heeft de gijzelaar niet in gevaar gebracht, en had als hij wou zijn pistool maar omhoog kunnen doen en schieten, maar gebruikte zelfs zijn andere lege hand xDquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vond het inderdaad nogal ongeorganiseerd overkomen. Eentje die naar voren stormt terwijl de rest ver achterblijft. Lekkere dekking zo.
Maar kan me voorstellen dat je met zoveel adrenaline je protocollen wel vergeet.
Maar op zich had die vent toch zeker de eerste agent kunnen neerschieten.
Dit, echt hequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Als je een hacker ben dan kaap je toch zendtijd door te hacken. N00bs
hermanquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef NaturalScience het volgende:
Ze zijn weer binnen!![]()
[ afbeelding ]
ik had gewoon snacks manquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had zin in WIDM, nu moet ik kijken naar een falende NOS
Dat is niet aardig voor hem.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Ringo het volgende:
Men is Tarik massaal aan het ontvrienden.
Anonymoslim hoorde ik via mijn oortje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Is er al een hackerscollectief wat deze actie heeft opgeeist of schamen ze zich ervoor?
signaal moet nog steeds omhoog en omlaag via een satelliet neem ik aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja wtf, alsof ze contact met burkina faso proberen te leggen
mja, er is beeld na een uur, maar het is duidelijk dat er qua noodscenario's nog een ander verbeterd kan worden. Ad-hoc verbindingen edquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het goed doen voor deze situatie.
Weet niet hoe moeilijk dat is, maar als je een pion kan sturen is ook handig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Als je een hacker ben dan kaap je toch zendtijd door te hacken. N00bs
CAT6 kabel van 15 meter was veel te duur.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef luckass het volgende:
[..]
signaal moet nog steeds omhoog en omlaag via een satelliet neem ik aan
Een selfie, GOVERDOMME, LAAT RONDE 2 MAAR KOMEN.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef NaturalScience het volgende:
Ze zijn weer binnen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flashback naar Margriet vd Linden.
Jammer genoeg blond ipv vuurroodquote:
Andere gasten zitten in Den Haag, lullo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
CAT6 kabel van 15 meter was veel te duur.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
Politiemevrouw: "Hij eiste zendtijd. Die heeft hij niet gekregen"
...Al 2,5 uur lang, mevrouw. Al 2,5 uur!
Idd. Stuur die kuthoer naar huisquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
Die trol zegt dus helemaal niks zinvols.
Ben al klaargekomen, sperma op mijn poster van rutte gesmeerd.quote:
Als die jongen zijn verhaal gewoon had gehouden, had iedereen het kunnen horen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
Inderdaad, had die vent gewoon de 10 minuten gegeven, konden we daarna allemaal gewoon weer door.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Deze mevrouw is hoofd Open Deuren?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Ringo het volgende:
"Vanavond is hier een man gewapend het pand binnengegaan, zoals u waarschijnlijk zelf hebt mogen ervaren."
Held.quote:
Het verhaal van de politievrouw wekt de indruk van welquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef kree het volgende:
Was het een echt wapen of niet zou een mooie vraag zijn,
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mevrouw gaat aan een ooggetuige nog es vertellen wat er is gebeurd![]()
en counting...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
2x klaargekomen op die geyle stem van die hoerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben al klaargekomen, sperma op mijn poster van rutte gesmeerd.
Ik ben niet in de war, maar lid van een hackerscollectief.
Misschien moeten we voor de zekerheid het filmpje nog laten zienquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mevrouw gaat aan een ooggetuige nog es vertellen wat er is gebeurd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |