Tjah, dat hebben journalisten natuurlijk zo in handen midden in een studio. En waar houden journalisten van?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Staat er los van, waarom zenden ze het daarna nog uit dan met ook politie vol in beeld?
Denk sterk dat hij niet doorgedraait is of iets dergelijks. Heeft banden met zoiets als Anonymous. Alles wijst daarnaar op dit moment.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee hoe die ouders overleden zijn maar kan me best voorstellen dat je dan ff doordraait...
Dat kan beterquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hopelijk gaan ze niet zoiets doen tijdens ONZE Super Bowl.
Z'n verhaal en tekst komen wel een beetje psychotisch over idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het fenomeen psychose stel ik voor.
AT duurt ff om op te trommelen en op locatie te krijgen. ik zie meerdere agenten met kogelwerende vesten, die een kans pakken om snel een potentieel gevaar uit te schakelen, iets waarvoor ze getraind zijn. Bij meerdere personen zou denk ik wel gewacht worden op het ATquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
Waarom was er geen AT? En vielen gewoon wat random politieagenten in bij een gijzeling.
Vast melding gemaakt bij AIVDquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef DieselTank het volgende:
KPN is ook echt een tering hoeren vieze kut bedrijf
Dat ITVonline werkt echt voor een ene kloot..... Kunnen ze nou echt niks bij dat gore kut bedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |