Is geen mocro denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Monsieursander het volgende:
Dus we hebben Marokkaanse Moslimterroristen maar nu ook Marokkaanse Aluhoedjeshackerscollectieven?
Dionne slaapt elke dag tussen 21 en 3 heb ik gehoord bij Koffietijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Max23 het volgende:
Dionne was aan het schranzen in de kantine dus
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Check de statistieken van de amsix voor je antwoord. Het is betrekkelijk rustig op internet.
Klopt, maar het kan net zo goed een nepwapen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan best, maar als je een pistool, met notabene een geluidsdemper hebt, dan ben je niet helemaal zuiver. em dat koop je niet even snel onder je psychose.
hebben ze hem expres toegestuurd Hans.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL verkeerde studio ')
Hahaha nicequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef El_jefe07 het volgende:
http://www.speld.nl/2015/(...)aak-publieke-omroep/
[..]
Dan gaan we nu naar de kantineheld Farak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
"Hou het even vast, we gaan eerst naar de reclame"
Natuurlijk wel en vanaf morgen wordt iedereen op internet bekeken door Ivo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet in scene gezet is?
Het valt ook zeker niet goed te praten maar als iemand beide ouders net heeft verloren schetst dat toch wel een heel ander beeld en inzicht om wat de rede zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan best, maar als je een pistool, met notabene een geluidsdemper hebt, dan ben je niet helemaal zuiver. em dat koop je niet even snel onder je psychose.
Geen iPhone 7 ultra hebbenquote:
Ben ik nu verdacht?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEEEEEEERRRDDD
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we nu naar de kantineheld Farak.
Farak kijk eens dom, ja ho maar
Hoewel ik dat erg graag hoop, klinkt Tarik Zahzah wel als een marokkaan man..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is geen mocro denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |