Fylax erbijquote:
Ah oke. Dacht zelfquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat tweede stukje is voor de nieuwslezer, die zegt dan dus gegijzeld te zijn. Niet deze jongen zelf.
Voor de late kijkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik het ook nog een keer op youtube bekijken.
LAAT JE WAPEN VALLENquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond het maar een triest optreden van de politie.Ongeorganiseerd en klungelig.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga even bij ze langs joh. Schijnt niet moeilijk te zijn.
Geen bontkraagje dus dat telt niet.quote:
quote:Dekker: ‘Verwarde man geen taak Publieke Omroep’
Staatssecretaris wil zendtijd voor gekken overlaten aan commerciëlen
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Ik vind het heel aannemelijk dat het om een psychotische man gaat hoor. Waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja awhhh, wat zielig, en hij had toevallig een pistool
Laat me raden, jij stemt SP?
Nou voor een potentieel gevaarlijke situatie gaan ze er maar vreemd naar toe. Of ze moesten natuurlijk al meer informatie hebben over de dader.quote:
Ik geef hem zo een poffert op zijn neus ja.quote:
Zullen we snel een radio uitzending over maken dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en zie dit.
Ben boos. Wat een gekken op de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |