Hoe weet je dat van zn ouders?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft echte terroristen in ieder geval op een idee gebracht
En als ie door de dood van zijn ouders ineens helemaal is doorgedraaid is dat best triest, gelukkig zonder slachtoffers.
Omdat de nos ze zelf uploadquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom er zo makkelijk ongecensureerde beelden online verschijnen.
Misschien steunt de VS dan wel de moderate forces hier en kunnen we de corrupte elite wegjagen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Varg89 het volgende:
Dalijk koppen met ´IS strikes in Holland´
quote:
Dat wordt gesuggereerd in een tweetquote:
Ajacied422, de ONDERZOEKSJOURNALIST.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Check.
Die moedervlek.
BNW is een paar deuren verder.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij is er een stuk uitgeknipt. Vraag me af wat...
Jouw werkwoordspelling wordt er ook niet beter op.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef RingBewoner het volgende:
Ron word er een beetje flauw van.
Ik denk dat hij niet in de gelegenheid is jouw verzoek te accepteren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vriendschapsverzoek gedaan want ik vind het maar zielig voor die jongen.
Inschatting situatie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom gaan normale agenten naar binnen als er een gijzeling aan de gang is?
Ja Skate the Great van Gamekingsquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef AF_ het volgende:
NOS RIJ EVEN EEN FATSOENLIJKE PRESENTATOR IN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |