Ja jonge, voor de kijker die nu pas inschakelt natuurlijkquote:
maar die heeft wel iets in zijn handen waardoor je laatste dagen op deze planeet geteld kunnen zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Och ja want het leek hier ook echt om een terrorist te gaan....
hij stond al in Den Haag voor hey journaal..quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Die gast die nu op tv is die komt live uit de studio in Den Haag maar hoorde op het oortje dat hij 112 moest bellen. Is hij in een uur als een idioot naar die studio gereden oid?
Ja, dat realiseer ik me.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Anonymous is niet echt een organisatie, dat realiseer je, je?
Het is allemaal nogal vreemd (en toch een beetje eng).quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet niet wat is raarder vindt. Dat een mafkees het mediapark binnendringt, iemand gijzelt en zendtijd opeist of dat de NOS die beelden uitzend en zijn aparte gedrag.
twitter:pborgwat twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:01:07Hij wilde gewoon super graag een keer het weerbericht presenteren! #nos #nosjournaal http://t.co/rrGsWi2tI1 reageer retweet
Laat de Fotosoeps maar komenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef donald_dick het volgende:
Hij wilde gewoon het weer presenteren!
[ afbeelding ]
Oant moan!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef donald_dick het volgende:
Hij wilde gewoon het weer presenteren!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |