HEY! HEEEY! IK KNAL JULLIE NEER! IK WIL ALLEEN EVEUH LATEN WETEN DAT ISLAM EEN RELIGIE VAN VREDUH! IS! VREDUH JONGUH! ZITTEN BLIJVEN IK KNAL JE DOOR JE KOP!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wilde hij uitleggen dat de gematigde Islam een religie van vrede is.
Ja, maar een stuk of 20quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef agter het volgende:
Zijn brief bevat maar weinig taalfouten.
Joh denk je??quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Had ie wss tijdens zendtijd wel duidelijk gemaakt
twitter:HansJMelissen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:55:34Politie zei tegen man: 'wat ben je aan t doen man, laat vallen' en toen liet hij wapen vallen: reageer retweet
Als je dat wilt kan je lekker naar Saudi oprotten gekquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Live in het Journaal lynchen is geen optie zeker? Heeft hij fijn zijn minuten en kost de staat stuk minder geld.
Wat een kneusquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:59 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:HansJMelissen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:55:34Politie zei tegen man: 'wat ben je aan t doen man, laat vallen' en toen liet hij wapen vallen: reageer retweet
![]()
![]()
Of een lezing houden over Reptiliansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |