abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:18:49 #126
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_149355181
Dat TT :')

Hier moet ik gepost hebben _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator woensdag 4 februari 2015 @ 13:20:20 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149355222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef dion_v_k het volgende:
Dat TT :')

Hier moet ik gepost hebben _O_
Dion heten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:25:35 #128
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_149355370
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dion heten :')
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet Dion heten :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_149358896
quote:
16s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:25 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[..]

OEHHHH DRIZZT IS GEDISSED :D

_O_
Children of the night. What music they make.
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:41:59 #130
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_149359097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

OEHHHH DRIZZT IS GEDISSED :D

_O_
Hovenier zijn :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator woensdag 4 februari 2015 @ 16:13:03 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149360136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

OEHHHH DRIZZT IS GEDISSED :D

_O_
Dat een diss noemen :')

Dikke.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:21:16 #132
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149360390
Vorig jaar vrij grote selectie en bijna geen blessure's, nu smalle selectie en al 4 man 3 weken tot 2 maanden geblesseerd. }:| }:| }:| }:|
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:39:56 #133
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149360909
_O_ Capitão _O_ gaat gewoon door

won afgelopen seizoen de gouden schoen, met een gemiddelde van 8,03 en wil die prijs dit seizoen weer in de wacht slepen.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:02:50 #134
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149367377
Als je met Glasgow Rangers in je eerste seizoen met 4-0 van Celtic wint dan weet je dat het tijd is om een andere oude save te starten :{
RED ONS HENNIEGOD
pi_149367561
Het wordt op een zeker moment wat makkelijk inderdaad.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:08:31 #136
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149367702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Het wordt op een zeker moment wat makkelijk inderdaad.
Vooral in Schotland
RED ONS HENNIEGOD
pi_149367827
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Vooral in Schotland
Overal. Ik ben nu met PSV begonnen met als restrictie alleen eigen jeugd. Niets meer kopen dus. Kijken of ik daar uiteindelijk de CL mee kan winnen.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:13:17 #138
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149367985
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Overal. Ik ben nu met PSV begonnen met als restrictie alleen eigen jeugd. Niets meer kopen dus. Kijken of ik daar uiteindelijk de CL mee kan winnen.
goed idee ,ga ik ook eens proberen. Al zijn onze beide youthratings achterlijk laag
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:03:05 #139
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_149370033
Ben begonnen in de Vanarama conference (lage league in engeland) met AFC Telford. Gedoemd te degraderen en zodoende leek het mij wel een leuke uitdaging :D Nu iets meer dan 20 wedstrijden gespeeld in het seizoen met nog meer dan het dubbele te gaan maar het gaat alleraardigst. Op het begin een aantal spelers geprobeerd te lozen, maar niemand wilde ze hebben :') Desondanks toch 9 versterkingen gehaald waarvan er ongeveer 4/5 renderen. Financieel gaat het prima, al heb ik echt 0 te besteden en bijna geen extra salarisbudget.

Dit seizoen proberen te eindigen in de lage middenmoot en dan volgend seizoen langzaam omhoog werken. Ben druk aan het scouten op zoek naar aanwinsten, maar iedere speler met enige vaardigheid wil niet komen... Jordan Deacey is de held op het moment met 13 goals in 18 wedstrijden, wat hem een 2e plek op de topscoorderslijst geeft en een gemiddelde van 7.34 :D

Een 15e plek atm betekent dat we boven ons kunnen presteren en hopelijk kunnen we deze positie dan ook vasthouden. De puntenaantallen liggen dicht bij elkaar, maar sta nu 10 punten los van een degradatieplek. Begon het seizoen met een louis van Gaalse 3-5-2 met vleugelverdedigers, maar ben nu sinds 2 wedstrijden overgestapt op 4-4-2 en dat heeft me 2 keer winst bezorgd. Dus nu daar even aan vasthouden.

Iemand misschien nog tips aangaande LLM in Engeland? Leuke spelertjes? Gratis talentjes? Alle hulp is welkom :) Vooral hulp qua verdediging. Heb nu al voor de 3e keer 5-5 gespeeld :N

[ Bericht 4% gewijzigd door aleco99 op 04-02-2015 21:24:03 ]
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:31:44 #140
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_149373564
_O-
Na een wedstrijd met 3-3 gelijkgespeeld te hebben geef ik openlijk aan interesse te hebben in hun spits die 2 keer heeft gescoord. Hij reageert meteen negatief op mijn avances en daar blijft het ook bij. Zie daarna echter bij een paar van mijn spelers als positieve reactie staan dat ze de humor van de aandacht voor die spits wel inzagen :P Kleine dingetjes die fm15 toch weer mooi maken t.o.v. 14.
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:33:49 #141
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149373643
Ben maar eens begonnen met FC Dordrecht. De hele selectie op de reservekeeper na ligt voor 1 seizoen vast :')
En dan heb je overigens in de reserves nog Jeroen Lumu lopen die tot 30/6/2016 een contract heeft maar tot 28/6/2016 geschorst is om een of andere reden :')

Eens kijken wat ik hiervan ga bakken dus!
pi_149376551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Jeroen Lumu
Nadat zijn contract was ontbonden keerde hij terug naar Nederland. Lumu tekende vervolgens op 21 augustus 2014 bij Heerenveen een éénjarig contract met een optie voor een tweede seizoen.[4] Op 3 oktober 2014 werd bekend gemaakt dat het contract van Lumu bij Heerenveen was ontbonden. Als verklaring gaf de club op haar officiële website aan "dat er tussen sc Heerenveen en Jeroen Lumu verschil van inzicht is over de wijze waarop het vak van profvoetballer moet worden ingevuld".[5] De vleugelspeler speelde uiteindelijk slechts één wedstrijd voor de Friezen, in de wedstrijd tegen SBV Excelsior (2-0 winst) op 23 augustus. Hij werd als wisselspeler in de 70ste minuut ingebracht voor Morten Thorsby. FC Dordrecht zou de volgende club van Lumu worden, maar hij mag daar pas spelen in het nieuwe seizoen 2015-2016 omdat hij al twee keer gewisseld heeft van club in 1 seizoen. Hij trainde wel mee met zijn nieuwe ploeggenoten die in de Eredivisie spelen.[6]

In januari 2015 tekende Lumu echter een contract voor 2,5 jaar bij het Roemeense Petrolul Ploiești waarvoor hij om dezelfde redenen pas vanaf de zomer in actie mag komen.[7]
pi_149380599
Ik vind het echt lastig om met lagere divisie-teams een fatsoenlijke financiële huishouding voor elkaar te krijgen. Heb nu een paar keer gehad dat ik m'n team tussen seizoenen in goed versterkt had en als gevolg daarvan bakken met geld per maand verloor. Als je dan niet promoveert, gaat het helemaal naar de kloten.

Op zich wel realistisch natuurlijk, maar in vorige versies leek dit allemaal wat makkelijker te gaan.
pi_149386277
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Ciora het volgende:
Ik vind het echt lastig om met lagere divisie-teams een fatsoenlijke financiële huishouding voor elkaar te krijgen. Heb nu een paar keer gehad dat ik m'n team tussen seizoenen in goed versterkt had en als gevolg daarvan bakken met geld per maand verloor. Als je dan niet promoveert, gaat het helemaal naar de kloten.

Op zich wel realistisch natuurlijk, maar in vorige versies leek dit allemaal wat makkelijker te gaan.
niks uitgeven wat je niet hebt. ^O^

Heb weer eens ouderwets veel te lang fm gespeeld (4 uur snachts :') ). Benwonderbaarlijk genoeg op de 6e plek geeindigd met Telford. Helaas net geen play-offs, maar zwaaaaar boven verwachting. Deacey is helaas beetje weggevallen, maar mijn spits vond eindelijk het net. volgend seizoen promotie :D
pi_149387606
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:35 schreef aleco99 het volgende:

[..]

niks uitgeven wat je niet hebt. ^O^

Dat is het hem juist. In m'n save in de ligue 2 bleef ik keurig binnen het salarisbudget en maakte ik niks op van m'n transfergeld, maar veranderde de projection alsnog naar minus 6 miljoen aan het einde van het jaar.

Ik wil dus maar zeggen; zelfs als je het mag uitgeven van je bestuur, is het in 9 van de 10 gevallen niet verstandig (tenzij je sponsorgeld/entreegeld ineens enorm stijgt).
pi_149388863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:17 schreef Ciora het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. In m'n save in de ligue 2 bleef ik keurig binnen het salarisbudget en maakte ik niks op van m'n transfergeld, maar veranderde de projection alsnog naar minus 6 miljoen aan het einde van het jaar.

Ik wil dus maar zeggen; zelfs als je het mag uitgeven van je bestuur, is het in 9 van de 10 gevallen niet verstandig (tenzij je sponsorgeld/entreegeld ineens enorm stijgt).
Ik heb gewoon niets om uit te geven dus dat maakt het makkelijk. Heb nu de schokkende transfersom van 72k paraat en een salarishuis dat mag bestaan uit 13k. Denk dat jij spelers hebt die al meer verdienen dan dat ;) Welk team ben je?
pi_149389444
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:00 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niets om uit te geven dus dat maakt het makkelijk. Heb nu de schokkende transfersom van 72k paraat en een salarishuis dat mag bestaan uit 13k. Denk dat jij spelers hebt die al meer verdienen dan dat ;) Welk team ben je?
US Dunkerque in de Championnat National, 20k transferbudget en uit m'n hoofd ook 13k salarishuis. Bij thuiswedstrijden zitten er zo'n 500 supporters in het stadion.

Hiervoor had ik een save met een ander team uit die divisie, maar nadat ik gepromoveerd was naar de Ligue 2 heb ik te snel te dure spelers aangetrokken en ondanks dat het bestuur me daar het budget voor gaf, betekende het wel de financiële ondergang van m'n team.

In het eerste seizoen maakte ik nog ca. 100k per maand winst, maar na het aantrekken van een nieuwe spelers ging het snel richting de minus 250k per maand, ondanks dat de salarislasten met maar 100k per maand maximaal stegen. Maar goed, reken er nog wat extra scouts en coaches bij en je gaat snel die kant op.

In de lagere divisies moet je of vooral hele goedkope spelers/amateurs aantrekken en superrustig bouwen, of echt gungh-ho je team versterken maar dan wel binnen de kortste keren naar de hoogste divisie doorstomen.

Bij dit alles laten we dan nog het verbeteren van stadions en faciliteiten achterwege, wat al helemaal onbetaalbaar is de eerste jaren.
pi_149394707
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:16 schreef Ciora het volgende:

[..]

US Dunkerque in de Championnat National, 20k transferbudget en uit m'n hoofd ook 13k salarishuis. Bij thuiswedstrijden zitten er zo'n 500 supporters in het stadion.

Hiervoor had ik een save met een ander team uit die divisie, maar nadat ik gepromoveerd was naar de Ligue 2 heb ik te snel te dure spelers aangetrokken en ondanks dat het bestuur me daar het budget voor gaf, betekende het wel de financiële ondergang van m'n team.

In het eerste seizoen maakte ik nog ca. 100k per maand winst, maar na het aantrekken van een nieuwe spelers ging het snel richting de minus 250k per maand, ondanks dat de salarislasten met maar 100k per maand maximaal stegen. Maar goed, reken er nog wat extra scouts en coaches bij en je gaat snel die kant op.

In de lagere divisies moet je of vooral hele goedkope spelers/amateurs aantrekken en superrustig bouwen, of echt gungh-ho je team versterken maar dan wel binnen de kortste keren naar de hoogste divisie doorstomen.

Bij dit alles laten we dan nog het verbeteren van stadions en faciliteiten achterwege, wat al helemaal onbetaalbaar is de eerste jaren.
Dat is het mooie van LLM. Het is een rustig proces en idd het zoeken naar heel goedkope/gratis spelers. Heb de staff het eerste seizoen maar gelaten voor wat het was aangezien toch niemand wilde komen. De club heeft 0 geschiedenis (in 2004 opgericht :') ) en dus ook weinig tot geen oudere iconen die misschien wilden helpen. Denk dat ik die 72k ook niet ga uitgeven, maar gewoon weer ga speuren naar transfervrije spelertjes.

Op het begin van het seizoen draai je eigenlijk altijd groene cijfers in mijn ervaring, maar naarmate het seizoen vordert daalt het redelijk hard. Begon bij mijn cluppie met 100k winst eerste maand maar aan het einde was het nog maar een fractie van dat bedrag. Totale omzet ligt rond de 1.7 miljoen (blijft engeland he :D ) en pakte een winst van 3 of 4 ton. Heb al gevraagd om de trainingsfaciliteiten te upgraden maar zoals verwacht: NEE.

Ik weet niet of het echt veel uitmaakt, maar ik vraag altijd het laagst mogelijke salaris bij contractonderhandelingen, het is niet alsof je er iets mee kunt namelijk. Bij fifa manager :') kon je uiteindelijk een eigen club beginnen met je eigen geld.
  donderdag 5 februari 2015 @ 19:50:29 #149
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149398256
Galatasary en Dinamo Kiev spelen in 2022/2023 geen CL.

Topclub in wording Fortuna Sittard schakelde
Galatasaray in de 3e kwalificatie ronde uit, het verloor met 3-1 en 4-1
Dinamo dacht door in Sittard met 4-3 te winnen een goede kans te maken om de groepsfase in te stromen, maar in Kiev werd het keihard op de feiten gedrukt. Fortuna drukte de ploeg uit Oekrainë met 5-1 op de knietjes.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 5 februari 2015 @ 23:01:34 #150
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149406914
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:09 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Nadat zijn contract was ontbonden keerde hij terug naar Nederland. Lumu tekende vervolgens op 21 augustus 2014 bij Heerenveen een éénjarig contract met een optie voor een tweede seizoen.[4] Op 3 oktober 2014 werd bekend gemaakt dat het contract van Lumu bij Heerenveen was ontbonden. Als verklaring gaf de club op haar officiële website aan "dat er tussen sc Heerenveen en Jeroen Lumu verschil van inzicht is over de wijze waarop het vak van profvoetballer moet worden ingevuld".[5] De vleugelspeler speelde uiteindelijk slechts één wedstrijd voor de Friezen, in de wedstrijd tegen SBV Excelsior (2-0 winst) op 23 augustus. Hij werd als wisselspeler in de 70ste minuut ingebracht voor Morten Thorsby. FC Dordrecht zou de volgende club van Lumu worden, maar hij mag daar pas spelen in het nieuwe seizoen 2015-2016 omdat hij al twee keer gewisseld heeft van club in 1 seizoen. Hij trainde wel mee met zijn nieuwe ploeggenoten die in de Eredivisie spelen.[6]

In januari 2015 tekende Lumu echter een contract voor 2,5 jaar bij het Roemeense Petrolul Ploiești waarvoor hij om dezelfde redenen pas vanaf de zomer in actie mag komen.[7]
Jammer dan dat ik een blijkbaar een nét iets te vroeger MU Update erop heb gezet, nu betaal ik die vent terwijl ik hem nooit kan gebruiken :') Denk dat ik z'n contract dan maar ontbindt, ik speel geen eens met buitenspelers.

Verder heb ik direct de contracten van Kurto, Ojo en Fortes verlengd, dat zijn wel prima spelers voor Dordrecht. De rest is ofwel gehuurd, of vind ik qua stats niet zodanig dat ze direct een verlenging verdienen. Die moeten ze maar gaan verdienen gedurende het seizoen en anders knikker ik ze eruit.

Ook gratis Freek Thoone opgehaald bij Achilles. Nu nog een middenvelder. Sno is beschikbaar en zou een uitstekende aanwinst zijn, alleen hij wil het dubbele van mijn huidige grootverdiener gaan krijgen :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')