SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fut op old gen.quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier mee te maken? Niks.
Ja ga vooral die jongen lopen pushen om geld uit te geven wat ie niet heeft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar je had mijn vraag nog niet beantwoord. Waarom spaar je niet voor een xbox? Voor een hobby waar je zoveel tijd aan besteed is dat het toch wel waard?
Ik denk dat DS2 de overstap maakt als de markten gescheiden gaan wordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar je had mijn vraag nog niet beantwoord. Waarom spaar je niet voor een xbox? Voor een hobby waar je zoveel tijd aan besteed is dat het toch wel waard?
Goede postquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ga vooral die jongen lopen pushen om geld uit te geven wat ie niet heeft.
Ja, vragen waarom iemand geen geld spaart voor over 8 maanden of zo is echt pushen om geld uit te geven wat hij niet heeft. En hoe moet ik weten hoeveel geld hij heeft/verdient. Daarom vraag ik het toch ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ga vooral die jongen lopen pushen om geld uit te geven wat ie niet heeft.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het is lastig om te oordelen of iemand die niet werkt en wel studeert sowieso wel kan sparen. Misschien moet hij kostgeld betalen. Als hij het echt niet kan betalen, en hij moet zich daar hier over verantwoorden... Het lijkt mij geen prettig gevoel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, vragen waarom iemand geen geld spaart voor over 8 maanden of zo is echt pushen om geld uit te geven wat hij niet heeft. En hoe moet ik weten hoeveel geld hij heeft/verdient. Daarom vraag ik het toch ook.
msn smilesquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha grapje toch [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |