SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef over_hedge het volgende:
Als ik eerst in 3d doelpunten van clasie zou maken wel ja. Want echt beelden zijn er haast niet te vinden.
in amerika jaquote:
Als je al zijn veroveringen en splijtende steekballen zou uploaden dan heb je aan 2TB niet genoeg denk?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef over_hedge het volgende:
Als ik eerst in 3d doelpunten van clasie zou maken wel ja. Want echt beelden zijn er haast niet te vinden.
Ah oke. Misschien toch maar eens gaan kijken, Homeland valt me vies tegen atmquote:
vipcoins is goedkoperquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Iemand ervaring met http://www.fifaah.com/ ?
Dit ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je al zijn veroveringen en splijtende steekballen zou uploaden dan heb je aan 2TB niet genoeg denk?
"Today I received my Wajong money...."quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En betere feedback op de site.
Ja , dat zag ik, maar Fifaah betalingmethode komt even beter uit,quote:
Ik moest gisteren ook even gniffelen toen ik het las jahquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef DeWesp het volgende:
[..]
"Today I received my Wajong money...."
Gna gna
Di Maria dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:04 schreef Kiid het volgende:
TOTY Di Maria of Messi, wat zouden jullie experts doen?
Messi is wel heel erg duur voor een NIF en Di Maria gaat denk ik alleen maar stijgen
Messi heeft wel het voordeel dat hij een millie goedkoper is en voor dat geld kan ik hem linken met Suarezquote:
Stel de vraag anders even duidelijk. Voor je team? voor de handel? wat wil je nou eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:04 schreef Kiid het volgende:
TOTY Di Maria of Messi, wat zouden jullie experts doen?
Messi is wel heel erg duur voor een NIF en Di Maria gaat denk ik alleen maar stijgen
Voor mijn team natuurlijk pikkebaasquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Stel de vraag anders even duidelijk. Voor je team? voor de handel? wat wil je nou eigenlijk.
Dan zou ik voor Suarez en Messi gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Messi heeft wel het voordeel dat hij een millie goedkoper is en voor dat geld kan ik hem linken met Suarez
Dilemma's. En mensen maar zeggen dat coins kopen gelukkig maakt
Dat was eigenlijk het antwoord wat ik wilde horenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Suarez en Messi gaan
FC Groningen spelerquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou voor di maria gaan. Suarez is een Ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |