als je zwaar traind.(echt steroids zwaar) snap ik handschoenen wel want je handen gaan dan helemaal kapot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
Wat maakt het trouwens uit hoe gespierd je bent? Die gewichten vreten sowieso je handpalmen op
Ik ben een fatso.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:34 schreef TheMechanic het volgende:
Dit klinkt als een klacht over ecto's, gemaakt door een net iets mindere ecto.
Waarom zou je daarover opscheppen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:31 schreef tailfox het volgende:
( hij was er over op aan scheppen tegen instructeur) 16 procent vet percentage.
geen flauw idee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:36 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover opscheppen.
Dat veranderd toch niks aan de verhouding? Mensen die met zwaardere gewichten trainen zijn sterker en meer gewend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je zwaar traind.(echt steroids zwaar) snap ik handschoenen wel want je handen gaan dan helemaal kapot.
Verder beetje eelt is echt niet erg
En? Heb je uiteindelijk nog zijn nummer los weten te krijgen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:31 schreef tailfox het volgende:
TS was een keertje weer in een fitnessruimte.
Komt er een jongen met ( hij was er over op aan scheppen tegen instructeur) 16 procent vet percentage.
Leuk voor je dacht ik en trainde rustig verder. Daarna zag ik dat jongetje. Spin en spin mager geen spier te bekennen.
Mijn armen zijn breeder dan zijn benen.
Het was dus een echte twinky.
klein beetje eelt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat veranderd toch niks aan de verhouding? Mensen die met zwaardere gewichten trainen zijn sterker en meer gewend.
EeltMensen met arbeidersklauwen
...quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:40 schreef Werkman het volgende:
[..]
En? Heb je uiteindelijk nog zijn nummer los weten te krijgen?
Vrouwenhanden zijn slanker en kleiner, dat heeft niks met eelt te makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
klein beetje eelt.
Mannen met vrouwelijkere handen dan vrouwen.
Vroeg ik me ook af. Zit rond de 15% en zie er geen toegevoegde waarde van in.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:39 schreef Anton91 het volgende:
16% BF is best veel... Waarom zou hij daarover opscheppen?
vrouwen handen zijn ook zacht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwenhanden zijn slanker en kleiner, dat heeft niks met eelt te maken
Dan ken je een aantal vrouwen in mijn omgeving nog niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwenhanden zijn slanker en kleiner,
Ik 12 - 14%( zelf meet ik +- 12 met bodyfat caliper) maar ben bang dat als ik ga cutten dat er nog niet genoeg spieren onder zitten, dus nog maar even doorgaan met eten en trainen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:45 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Zit rond de 15% en zie er geen toegevoegde waarde van in.
Nooit echt verdiept in cutten enz.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:47 schreef Anton91 het volgende:
Ik 12 - 14%( zelf meet ik +- 12 met bodyfat caliper) maar ben bang dat als ik ga cutten dat er nog niet genoeg spieren onder zitten, dus nog maar even doorgaan met eten en trainen
Achter gesloten deuren van de sportschoolquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn net een stel zeikwijven uit een willekeurige dramaserie op net 5 of RTL 8 met dat op elkaar gelet.
zou best bekeken worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn net een stel zeikwijven uit een willekeurige dramaserie op net 5 of RTL 8 met dat op elkaar gelet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |