abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149159973
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

niet zo uit de hoogte he
Ze denken dat wanneer je 4 jaar lang juridisch onderwijs hebt genoten en daarbinnen een jaar lang praktijkervaring hebt opgedaan dat je dan minder geschikt bent dan wanneer je op je het VWO bent blijven plakken met Hendrik-Jan en Sterre.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149159976
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:41 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hoort erbij
is het een beetje zoals hbo'ers afgeven op het mbo?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_149159985
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

is het een beetje zoals hbo'ers afgeven op het mbo?
Ja.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149160032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:43 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ja.
Ah, dat vond ik ook altijd wel triest.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:42 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ze denken dat wanneer je 4 jaar lang juridisch onderwijs hebt genoten en daarbinnen een jaar lang praktijkervaring hebt opgedaan dat je dan minder geschikt bent dan wanneer je op je het VWO bent blijven plakken met Hendrik-Jan en Sterre.
:D eerlijk is eerlijk, het enige uitdagende aan mn hbo was stage en afstuderen. En dat was omdat ik zelf mn best had gedaan er wat van te maken.
pi_149160057
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Ah, dat vond ik ook altijd wel triest.

[..]

:D eerlijk is eerlijk, het enige uitdagende aan mn hbo was stage en afstuderen en dat was omdat ik zelf mn best had gedaan er wat van te maken.
Qua onderwijsvorm is Universiteit redelijk identiek tot nu toe als HBO.
pi_149160073
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:46 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Qua onderwijsvorm is Universiteit redelijk identiek tot nu toe als HBO.
in welk opzicht?
pi_149160098
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

in welk opzicht?
Je hebt een vak. Per les voorgeschreven literatuur en aan de hand daarvan hoorcolleges gevolgd door (vaak) werkcolleges waarbij je vragen maakt naar aanleiding van de stof. Bij HBO waren hoor- en werkcolleges vaak aan elkaar gekoppeld. Dus een les was dan 4 uur en dan eerst de vragen van de vorige les behandelen en daarna hoorcollege.
pi_149160106
Hier zijn de hoorcolleges en werkcolleges afzonderlijk, die eerste in een grote zaal met veel man en dan de werkgroepen in "klassen".
pi_149160204
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:48 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Je hebt een vak. Per les voorgeschreven literatuur en aan de hand daarvan hoorcolleges gevolgd door (vaak) werkcolleges waarbij je vragen maakt naar aanleiding van de stof. Bij HBO waren hoor- en werkcolleges vaak aan elkaar gekoppeld. Dus een les was dan 4 uur en dan eerst de vragen van de vorige les behandelen en daarna hoorcollege.
Ja oke, maar al dat gejank over studieloopbaanbegeleiding, groepsopdrachten en verplicht aanwezige lessen is wel voorbij toch?
pi_149160221
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Ja oke, maar al dat gejank over studieloopbaanbegeleiding, groepsopdrachten en verplicht aanwezige lessen is wel voorbij toch?
Ja _O_

Op HBO heb ik nog nooit met de SLB'er gesproken :D

Je hebt wel sommige werkcolleges waar je bonus krijgt als je bij bijvoorbeeld 11 van de 14 aanwezig bent.
pi_149160263
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:58 schreef IPA35 het volgende:
Op HBO heb ik nog nooit met de SLB'er gesproken

Bij mij probeerden ze er ook steeds tevergeefs wat van te maken. Van die gesprekken als
"hoe gaat het, goed? Ik zie dat je bijna alles in een keer heb gehaald"
"ja gaat wel goed, lig goed op schema"
"Mooizo"
en dan mocht ik weer gaan :')
pi_149160273
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 01:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Bij mij probeerden ze er ook steeds tevergeefs wat van te maken. Van die gesprekken als
"hoe gaat het, goed? Ik zie dat je bijna alles in een keer heb gehaald"
"ja gaat wel goed, lig goed op schema"
"Mooizo"
en dan mocht ik weer gaan :')
Whehehe
pi_149161457
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

volgens mij sponsort 90% van de mensen gewoon omdat ze het als een sociale verplichting beschouwen. Als je schattige nichtje vraagt of je haar sponsort om drie keer rond het schoolplein te rennen doe je dat omdat het je nichtje is en omdat je daarmee de sociale verplichting hebt om dat te doen. Als het een onbekende vijftiger was, was de kans dat je hem sponsort een stuk kleiner.
Het is ook best frowned upon om als onbekende vijftiger rond een schoolplein te gaan rennen.
pi_149162349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:42 schreef IPA35 het volgende:

[..]

'Denken' :')
pi_149162354
quote:
10s.gif Op donderdag 29 januari 2015 06:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Het is ook best frowned upon om als onbekende vijftiger rond een schoolplein te gaan rennen.
:D
  donderdag 29 januari 2015 @ 09:16:54 #166
437417 Reddead
scream @ me.
pi_149162527
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:58 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ja _O_

Op HBO heb ik nog nooit met de SLB'er gesproken :D

Je hebt wel sommige werkcolleges waar je bonus krijgt als je bij bijvoorbeeld 11 van de 14 aanwezig bent.
Maar 2 keer met de SLB' er gesproken en de laatste keer was 2 jaar geleden. :')

Voor zover ik het weet zijn de meeste lessen niet verplicht, ja alleen de bijeenkomsten waar ze over de stage gaan vertellen.
pi_149162553
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_149162637
Hels winterweertje hoor
  donderdag 29 januari 2015 @ 09:29:05 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149162744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef IPA35 het volgende:
Woensdag college met versche meisjes recht van het VWO :@ :@ :9~
Geen zorgen, je maakt toch geen kans.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149162766
Lekker 3-4 uur eerder het huis uit zodat ik het tentamen niet mis :)
pi_149162960
Zijn hier meer mensen die vinden dat Zembla zichzelf te kort doet? Ze komen met best interessante dingen, maar monteren het zo suggestief (strijkmuziek, veel schaduw in beeld, onheilspellende teksten van de voice-over etc.) dat ik (bijna) afhaak. Vaak is de hele uitzending een mysterieus lijnrecht pad naar een duistere conclusie. Jammer.
pi_149163047
quote:
15s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:40 schreef Valid het volgende:
Zijn hier meer mensen die vinden dat Zembla zichzelf te kort doet? Ze komen met best interessante dingen, maar monteren het zo suggestief (strijkmuziek, veel schaduw in beeld, onheilspellende teksten van de voice-over etc.) dat ik (bijna) afhaak. Vaak is de hele uitzending een mysterieus lijnrecht pad naar een duistere conclusie. Jammer.
Ja wordt mij ook vaak te suggestief en vooringenomen, jammer. Terwijl de opzet van het programma in principe goed is.
pi_149163144
mag het weten
pi_149163195
Jammer hoor. Ik dacht dat ik hier in WO rechten was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')