Gezellig. Ik zet de koffie alvast klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik sta binnenkort in een overall voor je deur Sideshow.
Rustig wachten op het dividend bij Shell. Gunstige dollarkoers is helemaal winnen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:46 schreef Yreal het volgende:
Vandaag dik geld aan het verliezen op shell
Daar maak ik me juist zorgen om. Ze moesten al bijlenen om dat te kunnen betalen. Was eigenlijk alles aan het verkopen als ik er met winst uit kon, toen de diagnose nog onzeker was. Dus nu is 60% van mijn bezit shell.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Rustig wachten op het dividend bij Shell.
Inderdaad 20% meer dividend dan een jaar geleden, zonder dat het dividend verhoogd isquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Gunstige dollarkoers is helemaal winnen.
Vluggertje. En ondeugend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat weet je van fokken tijdens een pauze van een college?
Mapima heeft je gespot?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat weet je van fokken tijdens een pauze van een college?
Ga maar weer studeren. Welk vak?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:01 schreef Yreal het volgende:
Dus iemand nog wat spannends te melden, of moet ik weer eens gaan studeren?
Mijn sociaalzekerheidsrecht huiswerk maar eens afmaken en een studieplanning insturen naar de examencommissie. Wat ben jij doen?quote:
Chillen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn sociaalzekerheidsrecht huiswerk maar eens afmaken en een studieplanning insturen naar de examencommissie. Wat ben jij doen?
haha, jij die andere verwijt een grote bek te hebben...quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
Wat moeten al die hbo'ers hier? Ze hebben ook gelijk weer zo'n grote bek.
Spot! Succes met je planning. Lijkt me vrij pittig in combinatie met werk! Burgerlijk procesrecht is echter tof, vind ik.
Daarom RUGquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
Spot! Succes met je planning. Lijkt me vrij pittig in combinatie met werk! Burgerlijk procesrecht is echter tof, vind ik.
word je er ongesteld van???quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ach, ik ben gewoon direct. Dat is anders dan incompetent volk wat hier komt zeiken. Het is een WO SC. Het lijkt me verstandig een PVV beleid te voeren: aanpassen of oprotten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
haha, jij die andere verwijt een grote bek te hebben...
Zouden ze bij ons ook moeten doen in de JB, maar dan ook andere faculteiten. De JB zit bij ons vol met bedrijfskunde en psychologie studenten, echt verschrikkelijk. Je hoort gewoon dingen als 'hier komen allemaal leuke mensen' of ' dit is de mooiste bieb van de campus'. Terwijl voor rechtenstudenten geen plek is.. terwijl alle boeken in die bieb staan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:54 schreef Accursius het volgende:
[..]
Daarom RUGdie ontzeggen de hbo'ers gewoon de toegang tot de UB
Ik vind het wel vervelend. hbo'ers zijn gewoon over het algemeen dom en ik word moe van domme mensen.quote:
Lekker een NY'se hotdogquote:
100% eens met deze post.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon direct. Dat is anders dan incompetent volk wat hier komt zeiken. Het is een WO SC. Het lijkt me verstandig een PVV beleid te voeren: aanpassen of oprotten.
[..]
Zouden ze bij ons ook moeten doen in de JB, maar dan ook andere faculteiten. De JB zit bij ons vol met bedrijfskunde en psychologie studenten, echt verschrikkelijk. Je hoort gewoon dingen als 'hier komen allemaal leuke mensen' of ' dit is de mooiste bieb van de campus'. Terwijl voor rechtenstudenten geen plek is.. terwijl alle boeken in die bieb staan.
Begint helemaal te borrelen als er dan zo'n hele groep HAN-leerlingen zit in trainingspak met heel groot 'Sport en Bewegen' erop. Wegwezen met dat volk.
[..]
Ik vind het wel vervelend. hbo'ers zijn gewoon over het algemeen dom en ik word moe van domme mensen.
Daar ben ik het dan weer niet geheel mee eens. Die studenten betalen net zoveel als jij voor dezelfde studiefaciliteiten. Uiteindelijk ben je een student aan de universiteit. Jij mag ook een boek lenen dat in de kast staat bij een andere faculteit als je dat nodig hebt - of leuk vindt. Derhalve wel een ander verhaal dan scholieren en hbo'ers die aan een geheel andere instelling verbonden zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zouden ze bij ons ook moeten doen in de JB, maar dan ook andere faculteiten. De JB zit bij ons vol met bedrijfskunde en psychologie studenten, echt verschrikkelijk.
Hier ben ik het mee eens hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:12 schreef Valid het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet geheel mee eens. Die studenten betalen net zoveel als jij voor dezelfde studiefaciliteiten. Uiteindelijk ben je een student aan de universiteit.
Even voor de duidelijkheid: ze zitten er niet om rechtenboeken te lezen (bedrijfskunde heeft enkele inleidende rechtenvakken) maar gewoon om hun eigen tentamens te leren en nemen zelfs bedrijfskunde boeken mee van hun studielandschap naar de rechtenbieb. Dan gaat er toch echt wat mis.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:12 schreef Valid het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet geheel mee eens. Die studenten betalen net zoveel als jij voor dezelfde studiefaciliteiten. Uiteindelijk ben je een student aan de universiteit. Jij mag ook een boek lenen dat in de kast staat bij een andere faculteit als je dat nodig hebt - of leuk vindt. Derhalve wel een ander verhaal dan scholieren en hbo'ers die aan een geheel andere instelling verbonden zijn.
Jawel. Die bieb is toch ook gewoon van de universiteit waaraan zij studeren? Je moet het wat mij betreft omdraaien: er is geen redelijke reden om ze toegang te ontzeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:16 schreef Boterbartje het volgende:
Dan is voor mij de lol eraf. Ze hebben hun eigen bieb + de UB. Er is geen reden toe om in de rechtenfaculteit te gaan zitten.
Wel: de reden is dat rechtenstudenten geen gebruik kunnen maken van de werkplek bij de boeken die ze nodig hebben omdat zij daar zo graag willen socializen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:18 schreef Valid het volgende:
[..]
Jawel. Die bieb is toch ook gewoon van de universiteit waaraan zij studeren? Je moet het wat mij betreft omdraaien: er is geen redelijke reden om ze toegang te ontzeggen.
Dat een universiteit verschillende biebs heeft (zoals de JB) is toch vooral omdat ze de boeken dan logisch kunnen verspreiden en omdat die bieb in de buurt van de collegezalen van die faculteit zit. Niet om exclusief voor die studenten zitplaatsen te labelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ze zitten er niet om rechtenboeken te lezen (bedrijfskunde heeft enkele inleidende rechtenvakken) maar gewoon om hun eigen tentamens te leren en nemen zelfs bedrijfskunde boeken mee van hun studielandschap naar de rechtenbieb. Dan gaat er toch echt wat mis.
Het is zo dat rechtenstudenten de bieb links laten liggen omdat het druk is terwijl bedrijfskunde en psychologie (en wiskunde en geneeskunde etc.) in de rechtenbieb zitten ' sociaal' te doen.
Dat klopt gewoon niet.
TvA is nog wel 't huis voor bedrijfskunde etc. al gaat bedrijfskunde verhuizen naar het gymnasion. De rechtenfaculteit is naar het nieuwe gebouw gegaan, het grotius.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:17 schreef IPA35 het volgende:
Tomas van Aquinostraat? Is die verhuisd?
Dan hebben we een meningsverschilquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat een universiteit verschillende biebs heeft (zoals de JB) is toch vooral omdat ze de boeken dan logisch kunnen verspreiden en omdat die bieb in de buurt van de collegezalen van die faculteit zit. Niet om exclusief voor die studenten zitplaatsen te labelen.
Ik ben in mijn HBO tijdperk ook twee keer daar geweestquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
TvA is nog wel 't huis voor bedrijfskunde etc. al gaat bedrijfskunde verhuizen naar het gymnasion. De rechtenfaculteit is naar het nieuwe gebouw gegaan, het grotius.
Een bedrijfskunde student zal vast wel een vak als ondernemingsrecht hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel: de reden is dat rechtenstudenten geen gebruik kunnen maken van de werkplek bij de boeken die ze nodig hebben omdat zij daar zo graag willen socializen.
Dat ze socializen is een heel ander probleem. Dat zou je inderdaad aan moeten pakken - net zo goed als dat je dat moet doen als het rechtenstudenten zijn. Elke student heeft verder in principe dezelfde studiefaciliteiten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel: de reden is dat rechtenstudenten geen gebruik kunnen maken van de werkplek bij de boeken die ze nodig hebben omdat zij daar zo graag willen socializen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan hebben we een meningsverschil
Verschilt heel erg per faculteit, maar als jurist zit je vooral in het Harmoniecomplex en aan de Turftorenstraat. Allebei vreselijk lelijk, al zijn de oude poorten van de Harmonie wel mooi.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:27 schreef IPA35 het volgende:
RUG: Mooie gebouwen > walgelijk ingericht/ingedeeld.
Chille stoelen in die collegezaalquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is onze bieb.
Het M-gebouw is toch wel ok?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mooi, beter dan die oude betonnen bunkers van Erasmus.
Nieuwbouw is wel leuk op Erasmus, maar zit al 6 jaar in een bouwput.
Ja, wel wat saai, en ik zit er bijna nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het M-gebouw is toch wel ok?
Ah ok. Ik zat er altijd. Hooguit een keer een werkgroep in dat hoge gebouw.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, wel wat saai, en ik zit er bijna nooit.
brb inschrijven in Nijmegenquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is onze bieb.
Ik zei het al eerder: op naar de UvA als je op dat vak een fatsoenlijk cijfer wilt halenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:04 schreef Ties02 het volgende:
Die cijfers voor Ondernemingsrecht 2!
das hier een redelijk struikelblok geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder: op naar de UvA als je op dat vak een fatsoenlijk cijfer wilt halen
Oh, Ties op de naar de VU dan maarquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
das hier een redelijk struikelblok geloof ik.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, Ties op de naar de VU dan maar
Dan ga je toch gezellig met Ets verkassen naar de UUquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]Dan kom ik bij al die hippies terecht
Hoelang ben jij eigenlijk al bezig?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder: op naar de UvA als je op dat vak een fatsoenlijk cijfer wilt halen
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk al bezig?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twee jaar terug??? Dan moet je nu wel klaar zijn met je master toch?
Aha. Wij kennen dat vak helemaal niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus je wordt moe van je eigen ouders?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon direct. Dat is and ik word moe van domme mensen.
Ik sprak vooral over Harmonie en het Academiegebouw.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per faculteit, maar als jurist zit je vooral in het Harmoniecomplex en aan de Turftorenstraat. Allebei vreselijk lelijk, al zijn de oude poorten van de Harmonie wel mooi.
Boemquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dus je wordt moe van je eigen ouders?
Want als ze wél een condoom hadden gebruikt, dan was jij niet geboren.
Aan de eis van causaliteit is dus in ieder geval voldaan.
Je hebt teveel Harry Potter gekekenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik sprak vooral over Harmonie en het Academiegebouw.
Die eerste heeft een mooie voorkant, de rest is ruk.
Het Academiegebouw is heel mooi en de hal en de twee gangen ook nog wel maar dan ga je de hoek om en zie je een lelijke modernistische koffieruimte en een lelijk trappenhuis die thuishoort in een oud ziekenhuis. Jammer. De inrichting zou juist klassiek moeten zijn met hout en alles.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dus je wordt moe van je eigen ouders?
Want als ze wél een condoom hadden gebruikt, dan was jij niet geboren.
Aan de eis van causaliteit is dus in ieder geval voldaan.
Wat heb je?quote:
Was dit dat tentamen waar je uitging van een 9?quote:
Doe er geen klap meer mee, dus dan gaat de boel weg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo ben je van facebook af dan joosie?
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dit dat tentamen waar je uitging van een 9?
De nakijkend docent dacht alleen:quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dit dat tentamen waar je uitging van een 9?
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe er geen klap meer mee, dus dan gaat de boel weg.Zeker ook omdat de laatste tijd de tijdlijn niks meer dan een verkapte advertentiestroom is geworden met die 'voorgesteld bericht'
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De nakijkend docent dacht alleen:
[..]
Zou wel na de nabespreking gaan, ik heb er toen nog een 7 van gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Ik zie Veenstra en co er voor aan ook
![]()
Beetje schrale bedoening na afloop, maar het was het waard?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou wel na de nabespreking gaan, ik heb er toen nog een 7 van gemaakt
maar ik ben daar dan ook zeer bedreven in
Ja leukquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje schrale bedoening na afloop, maar het was het waard?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan heeft de docent in ieder geval alle tijd voor je.
Ik wilde dat ik die had gekregen voor rechtsfilosofie. Die professor met zijn Dworkin.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerder een oprotzes onder het mom 'zijn we van die lastpak voortaan af'
Dworkin nine to five.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik die had gekregen voor rechtsfilosofie. Die professor met zijn Dworkin.
SpotlessNine$$quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moet voor begin oktober 9 vakken halen; zo niet gaat het geld kosten. Ook bij ons overgangsregelingen.
Zeer waarschijnlijk wel ja. In ieder geval 91 euro per vak om 8 maanden verlenging te kunnen kopen.quote:
Oei, da's best pittig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moet voor begin oktober 9 vakken halen; zo niet gaat het geld kosten. Ook bij ons overgangsregelingen.
Pittige tarieven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat krijg je aan de Openlijke Uitbuitererijuniversiteitquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel ja. In ieder geval 91 euro per vak om 8 maanden verlenging te kunnen kopen.
Dan zou sanasoufi failliet zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat krijg je aan de Openlijke Uitbuitererijuniversiteit
Goaaaaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Schiet op dan!!!!EINS1!1quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we niet aan zo'n verkiezing meedoen. Academiegebouw 4 Zwijnstijn of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt teveel Harry Potter gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |