SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betaal jij ter compensatie van de meet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:48 schreef xaban06 het volgende:
Holland Festival, met o.a. Candan Ercetin op 30 mei.
Giden var mi?
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Betaal jij ter compensatie van de meet?
Zo jammer je taalgebruik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Candan Ercetin'i napayim amk.
Kardes Türküler icin gidilir ama.
He hequote:Op woensdag 28 januari 2015 11:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Açık, mert ve korkusuzca dedim onu.
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zeg jij?
Zo ff bij ikea hotdog halen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Siktir git la, denken dat iedereen alles doet om geld. Met je internet held, mk cocugu. Je hebt het over (onschuldige) mensen levens, bilmem farkindamisin.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallo ik ben xaban ben kufur yapmiorum
Daar zit paard inquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zeg jij?
Zo ff bij ikea hotdog halen
Echt he.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:00 schreef xminator het volgende:
Stimo heeft eens gelijk..
Wie zoekt een aantal scheldposts op van Xaban, bij mij sta je eigenlijk bekend als kufurbaz. Dus zelden? I dont know, heb het jou te vaak zien doen.
Onder kufurbaz versta ik dat zo goed als al mijn posts, ok ok, kwart van mijn posts kufur icerikli moet zijn.quote:
Ha!quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:03 schreef xminator het volgende:
[..]
In Nederland niet toch (althans dat zeiden ze)
Meestal is online goedkoper. Heel veel voordeel heb je volgens mij niet met de btw actie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
Loon nog niet gestort. Straks mis ik de btw actie voor de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |