Voor zover ik zie zaterdag geen plannen, dus zouden we best kunnen doenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:52 schreef Redbaron het volgende:
Nee hoor. Maar omdat ik nu zo weinig tijd hebt komt het wel mooi uit dat wij dam eens een drankje kunnen doen
Lijkt me leukquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor zover ik zie zaterdag geen plannen, dus zouden we best kunnen doen
Ik kan denk ik wel evenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
Misschien meer toffers?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat was leuk![]()
Ik loop een winkel binnen die ik nog niet eerder had gezien en zag er leuke kleding hangen, vrouw zegt 'Jongedame, ik denk dat jij te slank bent voor deze winkel, het gaat namelijk vanaf maat 42'. Oh, okeTe slank
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Assesment gemaakt, gesprek gehad, nu kan ik alleen nog maar afwachten en dan hopelijk volgende week het verlossende woord
en de uren heb je d'r op zitten voor vandaag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet grappig nee.
En de plannen zo'n gewijzigd. Sta nu in tiel
8u begonnen dus zou tot 23u mogen. Maar ik ben verkeerd beladen en dat moeten ze hier kunnen fixenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de uren heb je d'r op zitten voor vandaag?
verkeerd beladen? op wat voor manier?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
8u begonnen dus zou tot 23u mogen. Maar ik ben verkeerd beladen en dat moeten ze hier kunnen fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |