Waarom?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik kijk nu ook.
Ow ik vind die recensies op Hooker.nl juist wel handig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de moderators het niet konden laten hun persoonlijke mening in de reeksnaam te zetten.
Met wie heeft hij ruzie?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, waarom heb jij toch ál-tijd ruzie, waarom.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ik vind die recensies op Hooker.nl juist wel handig.
Okequote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ik vind die recensies op Hooker.nl juist wel handig.
Nou stel ik ga naar een hoer, dan vertel hoe en wat ze allemaal doet, en of ze goed was. Zodat jij daar morgen ook heen kunt...quote:
Beetje als tripadvisor dus?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou stel ik ga naar een hoer, dan vertel hoe en wat ze allemaal doet, en of ze goed was. Zodat jij daar morgen ook heen kunt...
Jazeker, en onmisbaar als je naar grote steden in het buitenland gaat (zonder vrouw/vriendin).quote:
Dit is het laatste item, GG.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef GGMM het volgende:
Oke, we weten niks over Aak.
Duidelijk, volgende item.
Jij gaat wel eens naar de hoeren?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jazeker, en onmisbaar als je naar grote steden in het buitenland gaat (zonder vrouw/vriendin).
Waarom veilig naar een duur prive huis gaan in Boedapest, terwijl ze je daar wijzen op de veel goedkopere zigeuner tippelzones zijn in de armste wijken die het voor minder dan de helft doen?
Nee joh, die had al 3 abortussen achter de rug toen ze voor het eerst voet in Nederland zette.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Is dit het verloren zoontje van Jinek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |